• Anonym (Fialo­tta)
    Äldre 28 Jun 14:56
    120554 visningar
    546 svar
    546
    120554

    Män med Thaibrudar

    Pratade med en vän igår som berättade att hennes manlige bekant skaffat sig en Thaibrud.
    Hon sade att det säger ju allt om honom vilket jag kan hålla med om.
    Mannen i fråga är extremt blyg och lite udda till utseendet och personligheten.

    Vid ett annat tillfälle pratade jag med en arbetskollega som berättade att vars bror var ihop med en Thailändsk tjej. Han berättade att hans bror har haft extremt svårt med relationer men att han är väldigt snäll.
    Kunde inte heller göra annat än att hålla med om att män som skaffar Thailändskor brukar ha det extremt svårt med att skaffa tjejer.

    Kort och gott så undrar jag om det kan vara deras sista desperata försök att få en relation över huvud taget i stället för att leva singel resten av sitt liv? 
    Tycker mig se att många män som väljer Thai är lite udda.
    När jag träffar killar som varit ihop med en Thaibrud så börjar jag genast att analysera honom om varför han valde just det.
    Hur ser ni andra på män som skaffar sig en Thai?  
      

  • Svar på tråden Män med Thaibrudar
  • Anonym (m)
    Äldre 30 Jun 09:44

    har inte läst tråden men vet ett par som möttes som relativt unga och som gifte sig av kärlek och inget annat. svensk man,  thailändsk kvinna. De är ungefär lika gamla, har idag två barn. 

    Men sedan vet jag en man som är ca 70 nu. Han har de sista 20 åren eller så, åkt till Thailand massor av gånger. han är inte snygg, han super rätt mycket, han svär som en borstbindare, inte speciellt trevlig helt enkelt. Speciellt rik är han inte heller. Han har ett antal relationer med svenska kvinnor bakom sig och ett antal barn (som är vuxna nu) som han har dålig kontakt med. Han har haft det tufft helt enkelt. Han älskar Thailand och har rest dit så ofta han har kunnat under årens lopp. Givetvis stöter han då på kvinnor där. De jag känner till är åtminstone 3 stycken som han "plockat hem" till Sverige, de skulle gifta sig och allt skulle bli så bra. Alla tre lämnade honom efter att de varit tillräckligt länge i Sverige för att få uppehållstillstånd. De har alla tre varit i ca 30-årsåldern, utbildade (en hade ett barn tom) men alla tre hoppades väl på ett bättre liv i Sverige. 

    Varje gång det blivit så har han blivit väldigt nere och förstås känt sig utnyttjad och sviken, men sen har han åkt dit igen. Hans utsaga är att Thailändska kvinnor är "lättare", de sköter hem och hushåll på ett mer självklart sätt än svenska kvinnor, det ingår i deras uppfostran,e visar respekt osv osv. Nu är detta bara EN mans version men det är nog den bilden man får när man ser en väldigt ung thailändska och en man som är dubbelt så gammal, fel, ful och inte verkar älska varandra när man ser dem tillsammans. 

    Har ytterligare ett inte så trevligt exempel från grannuppgången. En thaikvinna och hennes son och den dominante svenske mannen. Han kallade henne inte ens vid namn utan sa "kvinnan" eller liknande. Det var oklanderligt städat, inte ett dammkorn och hennes son var jätteskygg och sa inte ett pip när man såg dem. Hon stod ofta lite bakom sin man.  En gång sa han "hon städar bra, kvinnan" När hon stod bredvid. jag menar, ett sånt par skulle man ju reagera på även om det var två svenskar. 

  • Anonym (:))
    Äldre 30 Jun 09:57

    ">



    Någon mer som varit på kitten club? Sjukt heta fruntimmer Glad
  • Anonym (Fialo­tta) Trådstartaren
    Äldre 30 Jun 10:49
    Perplex skrev 2013-06-30 00:42:12 följande:
    Eller till medelhavet för att knulla runt. Turkiet är populärt.
    Mellanöstern verkar de importera män ifrån en hel del med för att inte tala om alla män i landet som redan är hit importerade som svenska misslyckade kvinnor knullar med.

    Mellanösternkillar lär ju knappast blivit importerade hit av någon svensk kvinna. 
    Antingen så finns de redan här eller så flyr de undan oroligheter i sitt land och kommer hit.
    Tycker mig se mellanösternkillar och svenska tjejer bli ihop i Sverige.  
  • Anonym (:))
    Äldre 30 Jun 10:59
    Anonym (Fialotta) skrev 2013-06-30 10:49:01 följande:

    Mellanösternkillar lär ju knappast blivit importerade hit av någon svensk kvinna. 
    Antingen så finns de redan här eller så flyr de undan oroligheter i sitt land och kommer hit.
    Tycker mig se mellanösternkillar och svenska tjejer bli ihop i Sverige.  
    Vad är det för skillnad? Det är väl bra att män hjälper någon att fly samtidigt som de blir lyckligare själva. Thaikvinnor har kanske inte samma färdigheter att fly som de män som köpte sig en dyr resa till Sverige via smugglare.
  • Anonym (Falan­g)
    Äldre 30 Jun 11:18
    Anonym (:)) skrev 2013-06-30 09:24:30 följande:
    Svenska kvinnor är slappa i fittan, det som att ha sex med en påse keso.
    Det är inte bara mutterns fel om skruven är för liten...
  • Anonym (Fialo­tta) Trådstartaren
    Äldre 30 Jun 14:18
    Anonym (:)) skrev 2013-06-30 10:59:31 följande:
    Vad är det för skillnad? Det är väl bra att män hjälper någon att fly samtidigt som de blir lyckligare själva. Thaikvinnor har kanske inte samma färdigheter att fly som de män som köpte sig en dyr resa till Sverige via smugglare.

    Mellanösternkillar har ju lika många mellanösterntjejer här att välja på.
    De behöver inte välja en svenska om de inte vill.

    Sedan tror jag att svenska tjejer åker till länder runt medelhavet och roar sig lite.
    Alltså är deras mål inte att ta hem en grek eller turk till Sverige.    
  • Nyfike­n gul
    Äldre 30 Jun 14:59

    sen får vi inte glömma att många thailändskor redan bor i landet. Bara för att en kille har en thaitjej betyder inte det att han har hämtat henne från thailand.

    efter x antal år i sverige är ju hon som vilken annan tjej som helst. 
     


    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Äldre 30 Jun 15:03
    Anonym (:)) skrev 2013-06-30 09:24:30 följande:
    Svenska kvinnor är slappa i fittan, det som att ha sex med en påse keso.
    Eller som att kasta in en prinskorv i globen :D (jag är tjej men har humor!)
  • Anonym (jösse­s)
    Äldre 30 Jun 17:03
    Wittra skrev 2013-06-28 15:16:16 följande:
    Glöm inte att många thai.tjejer vill passa upp männen väldigt mkt. De män jag sett med thai-tjejer kunde vara tjejens morfar eller farfa. r. tycker det är rätt sjukt faktiskt
    Det kanske är deras morfar eller pappa, fy fan vad du är trångsynt. Du vet att det finns tusentals adopterade asiater i Sverige va?

    Så komiskt med alla dessa kommentarer. Jag ser lika många oattraktiva, överviktiga och udda män med svenska tjejer. Åk till ett svenskt köpcentrum, IKEA eller iCA så hittar ni lika många sådana svenska män med svenska kvinnor.

    Döm inte ut hela Asien. Allvarligt "asiatiska" kvinnor? Thailand är inte hela Asien.  I de rika asiatiska länderna står inte svenska män högre på listan än deras egna män, snarare tvärtom.
  • Anonym (jösse­s)
    Äldre 30 Jun 17:07
    +1
    Anonym (Fialotta) skrev 2013-06-30 10:49:01 följande:

    Mellanösternkillar lär ju knappast blivit importerade hit av någon svensk kvinna. 
    Antingen så finns de redan här eller så flyr de undan oroligheter i sitt land och kommer hit.
    Tycker mig se mellanösternkillar och svenska tjejer bli ihop i Sverige.  
    Mellanösternkillar har det dåligt i sina egna länder ja, kommer ofta från fattiga förortsförhållanden. Finns svenska killar som studerar eller jobbar utomlands, är alltså välutbildade och råkar där träffa en utländsk kvinna genom jobbet. De flyttar till Sverige ihop, och hon får stämpel som importfru, trots att hennes utbildning är lång över de flesta kvinnor som skriver skit här. Medan svenska Natalie som blir tillsammans med Mohammed från Akalla eller Rinkeby, är tillsammans för kärlek va?!
Svar på tråden Män med Thaibrudar