• Anonym (Fialotta)

    Män med Thaibrudar

    Pratade med en vän igår som berättade att hennes manlige bekant skaffat sig en Thaibrud.
    Hon sade att det säger ju allt om honom vilket jag kan hålla med om.
    Mannen i fråga är extremt blyg och lite udda till utseendet och personligheten.

    Vid ett annat tillfälle pratade jag med en arbetskollega som berättade att vars bror var ihop med en Thailändsk tjej. Han berättade att hans bror har haft extremt svårt med relationer men att han är väldigt snäll.
    Kunde inte heller göra annat än att hålla med om att män som skaffar Thailändskor brukar ha det extremt svårt med att skaffa tjejer.

    Kort och gott så undrar jag om det kan vara deras sista desperata försök att få en relation över huvud taget i stället för att leva singel resten av sitt liv? 
    Tycker mig se att många män som väljer Thai är lite udda.
    När jag träffar killar som varit ihop med en Thaibrud så börjar jag genast att analysera honom om varför han valde just det.
    Hur ser ni andra på män som skaffar sig en Thai?  
      

  • Svar på tråden Män med Thaibrudar
  • Godnatt
    MxMeNow skrev 2014-07-08 15:44:17 följande:
    Dom som importerar en flickvän/fru ser jag som korkade och desperata. I samhället jag bor kryllar det av dem, ganska patetiskt qtt behöva köpa en relation.
    Skönt att inte alla är som du är. Jag ser dig inte som korkad trots att du inte kan skilja på tre enkla ord som de, dem och dom. Jag tror tvärtom att du kan vara riktigt duktig på någonting annat som inte har med svenska språket att göra.
    Promota din sida, skriv en artikel på fria-katalogen.se
  • MxMeNow
    Godnatt skrev 2014-07-08 16:07:33 följande:

    Skönt att inte alla är som du är. Jag ser dig inte som korkad trots att du inte kan skilja på tre enkla ord som de, dem och dom. Jag tror tvärtom att du kan vara riktigt duktig på någonting annat som inte har med svenska språket att göra.


    Vad har det med TS att göra? Läsförståelse tycks inte vara din starka sida lilla vän.
  • Godnatt
    MxMeNow skrev 2014-07-08 17:23:02 följande:
    Vad har det med TS att göra? Läsförståelse tycks inte vara din starka sida lilla vän.
    Du är säkert snäll innerst inne. Håll inte inne på det. Släpp ut och visa oss och thailändskor din kärlek. Fast gör det då med bilder om du inte har någon att korrekturläsa din text.
    Promota din sida, skriv en artikel på fria-katalogen.se
  • Anonym (svenska kvinnor är livrädda)

    Svenska kvinnor blir livrädda när dom märker att deras fitta förlorar i värde. Helt plötsligt struntar många män i dom och väljer kvinnligare kvinnor. Äldre haggor som passerat 50 är dom allra räddaste dom vet att deras man kan byta ut som mot en vacker kvinna när som helst.

  • Anonym (Vänster)

    Jag säger såhär: Jorden för jordborna. Mer Thaikvinnor hit. 

  • Anonym (Fialotta)
    Anonym (svenska kvinnor är livrädda) skrev 2014-07-19 11:06:19 följande:

    Svenska kvinnor blir livrädda när dom märker att deras fitta förlorar i värde. Helt plötsligt struntar många män i dom och väljer kvinnligare kvinnor. Äldre haggor som passerat 50 är dom allra räddaste dom vet att deras man kan byta ut som mot en vacker kvinna när som helst.



    Och alla gubbar runt 50 får unga kvinnor då?
    Tror männen har glömt att deras värde också minskar med åldern och speciellt när han blir impotent. De blir helt enkelt livrädda när de kan bli utbytta mot en ung manlig kille som är full av hormoner.
    Många ungtuppar kontaktar äldre snygga kvinnor.
  • Anonym (Vänster)
    Anonym (Fialotta) skrev 2014-07-19 14:31:01 följande:

    Och alla gubbar runt 50 får unga kvinnor då?
    Tror männen har glömt att deras värde också minskar med åldern och speciellt när han blir impotent. De blir helt enkelt livrädda när de kan bli utbytta mot en ung manlig kille som är full av hormoner.
    Många ungtuppar kontaktar äldre snygga kvinnor.
    Finns inte många unga killar som vill ha förhållanden med 50 åringar. Tillfälligt sex kanske, men då är gränsen vid 40. 
  • Anonym (svenska kvinnor är livrädda)
    Anonym (Vänster) skrev 2014-07-19 14:38:17 följande:
    Finns inte många unga killar som vill ha förhållanden med 50 åringar. Tillfälligt sex kanske, men då är gränsen vid 40. 
    du misstar dig. Vid 40 är kvinnor snygga men vid 50 är dom för gamla. och precis som redan skrivits vill unga killar bara ha en kort fling med äldre kvinnor. Män mellan 50-70 är attraktiva för unga importkvinnor
  • Chrysabelle
    Anonym (svenska kvinnor är livrädda) skrev 2014-07-19 15:08:44 följande:
    du misstar dig. Vid 40 är kvinnor snygga men vid 50 är dom för gamla. och precis som redan skrivits vill unga killar bara ha en kort fling med äldre kvinnor. Män mellan 50-70 är attraktiva för unga importkvinnor
    För att de har pengar. Jättekul förhållande, verkligen.
Svar på tråden Män med Thaibrudar