• Anonym (Fialo­tta)
    Äldre 28 Jun 14:56
    120506 visningar
    546 svar
    546
    120506

    Män med Thaibrudar

    Pratade med en vän igår som berättade att hennes manlige bekant skaffat sig en Thaibrud.
    Hon sade att det säger ju allt om honom vilket jag kan hålla med om.
    Mannen i fråga är extremt blyg och lite udda till utseendet och personligheten.

    Vid ett annat tillfälle pratade jag med en arbetskollega som berättade att vars bror var ihop med en Thailändsk tjej. Han berättade att hans bror har haft extremt svårt med relationer men att han är väldigt snäll.
    Kunde inte heller göra annat än att hålla med om att män som skaffar Thailändskor brukar ha det extremt svårt med att skaffa tjejer.

    Kort och gott så undrar jag om det kan vara deras sista desperata försök att få en relation över huvud taget i stället för att leva singel resten av sitt liv? 
    Tycker mig se att många män som väljer Thai är lite udda.
    När jag träffar killar som varit ihop med en Thaibrud så börjar jag genast att analysera honom om varför han valde just det.
    Hur ser ni andra på män som skaffar sig en Thai?  
      

  • Svar på tråden Män med Thaibrudar
  • Äldre 2 Oct 16:02
    Anonym (...) skrev 2014-10-02 15:37:12 följande:

    Hotade av vadå? Att se snubbar ingen svenska vill ha hänga med en thaitjej som hugger tag i första bästa falang för att få komma hit. Eller att se en 60 plussare komma med en 23 årig thaitjej? Tro fan att folk inte blir så jävla impade..


  • Anonym (*)
    Äldre 2 Oct 16:16
    Anonym (...) skrev 2014-10-02 15:37:12 följande:
    Hotade av vadå? Att se snubbar ingen svenska vill ha hänga med en thaitjej som hugger tag i första bästa falang för att få komma hit. Eller att se en 60 plussare komma med en 23 årig thaitjej? Tro fan att folk inte blir så jävla impade..
    Lugn o fin...hotad behöver inte betyda att du känner avund och vill ha mannen i fråga. Det kan betyda att du känner att ditt värde sjunker och att Dina gener inte betyder något. Samma som när vita män ser feta, fula vita kvinnor med Afrikaner. De vill inte ha bruden men känner att deras "Ras"/stam/kalla det vad du vill, är mindre värd och känner sig sårbara, som om de förlorar en rasmedlem och antalet sjunker. Det sitter väl i DNA men vissa av oss har kommit längre än så och ser ALLA människor som EN ras och samtidigt ser människor som individer...sen så brukar de som har sitt på det torra oftast inte fundera över detta och brukar inte reagera som du och andra i tråden.
    Jag har personligen sett hur svenska tjejer reagerar när de ser en ung och snygg svensk kille tillsammans med en icke svensk brud. Arga blickar och sura miner. Många känner sig personligt förolämpade och tycker väl att killen skulle vara med en av dem iställe, nån slags äganderätt. Patetiskt.
  • Äldre 2 Oct 17:03
    Anonym (*) skrev 2014-10-02 16:16:12 följande:

    Lugn o fin...hotad behöver inte betyda att du känner avund och vill ha mannen i fråga. Det kan betyda att du känner att ditt värde sjunker och att Dina gener inte betyder något. Samma som när vita män ser feta, fula vita kvinnor med Afrikaner. De vill inte ha bruden men känner att deras "Ras"/stam/kalla det vad du vill, är mindre värd och känner sig sårbara, som om de förlorar en rasmedlem och antalet sjunker. Det sitter väl i DNA men vissa av oss har kommit längre än så och ser ALLA människor som EN ras och samtidigt ser människor som individer...sen så brukar de som har sitt på det torra oftast inte fundera över detta och brukar inte reagera som du och andra i tråden.

    Jag har personligen sett hur svenska tjejer reagerar när de ser en ung och snygg svensk kille tillsammans med en icke svensk brud. Arga blickar och sura miner. Många känner sig personligt förolämpade och tycker väl att killen skulle vara med en av dem iställe, nån slags äganderätt. Patetiskt.


    Vi andra inser att människor inte är indelade i raser, utan är just en mänsklig ras. Så jag antar att vi då kommit längre än dig som delar in människor i raser i beskrivningen istället för i nationaliteter.
  • Anonym (Man)
    Äldre 2 Oct 18:05
    Anonym (...) skrev 2014-10-02 12:06:20 följande:

    Komiskt med alla inlägg som gnäller om fördomar och rasism. Snacka om att vägra se verkligheten..


    Jo, att svenska tjejer är avundsjuka eftersom de inte kan tävla med asiatiskor.
  • Anonym (Gambi­a)
    Äldre 2 Oct 18:10

    Kvinnor med gambianer då, hur ser man på dom?

  • Äldre 2 Oct 18:17
    Anonym (Tvärtom?) skrev 2014-10-02 09:01:06 följande:
    Jag menar att svenska män med thaibrudar ofta säger att de inte kunde hitta någon annan. Att det inte finns några svenska kvinnor. Jag pratar nu om svenska män som mer eller mindre köpt sig en thailändsk fru därför att de varit kräsna singlar länge. Jag anser INTE att thailändska tjejer är sämre. Jag har en bekant som gift sig med en thailändsk tjej och där var det verkligen kärlek. De råkade träffas, började umgås och blev kära (han jobbade då i Thailand).
    Förklara hur man köper en thailändsk fru.
  • Anonym (*)
    Äldre 2 Oct 19:05
    Anonym (...) skrev 2014-10-02 16:32:24 följande:
    När jag läser ditt svagbegåvade inlägg så börjar jag hoppas att en thailändska kommer och hämtar dig :)
    En Thailändska får gärna "komma och hämta mig" ;) Fina, nätta, tindrande ögon och feminina....bli inte ledsen, finns säkert nån där ute för dig också! (f.ö. bevisade du just min poäng, luktar illa dold avundsjuka där ;) )
  • Anonym (Fialo­tta) Trådstartaren
    Äldre 2 Oct 21:17

    Men alltså varför försvara sig med att vi svenska tjejer skulle känna oss hotade, okvinnliga, avundsjuka, eller vara rasistiska?

    Det finns svenska tjejer som är snyggare än mig, thaitjejer som är sötare men jag känner mig varken avundsjuk eller hotade av dem eftersom jag får ligga, får killar känner mig bekräftad.

    Thaitjejer är de sista jag känner mig hotade av eftersom deras män aldrig fallit mig i smaken.

  • Anonym (...)
    Äldre 2 Oct 23:21
    Anonym (Fialotta) skrev 2014-10-02 21:17:23 följande:

    Men alltså varför försvara sig med att vi svenska tjejer skulle känna oss hotade, okvinnliga, avundsjuka, eller vara rasistiska?

    Det finns svenska tjejer som är snyggare än mig, thaitjejer som är sötare men jag känner mig varken avundsjuk eller hotade av dem eftersom jag får ligga, får killar känner mig bekräftad.

    Thaitjejer är de sista jag känner mig hotade av eftersom deras män aldrig fallit mig i smaken.


    Många som känner sig träffade av din TS.. :)
  • Anonym (No guy like that)
    Äldre 2 Oct 23:41

    kalla mig fördomsfull bäst ni vill men jag personligen skulle aldrig ha sex med en kille som legat med en sådan tjej, det är så mycket sjukdomar där. Jag upplever också män som jag känner som skaffar thai brudar ofta åker dit sätter på lämnar och sen tar de nästa.  
     

Svar på tråden Män med Thaibrudar