• Äldre 11 Jul 03:29
    38739 visningar
    12 svar
    12
    38739

    Hur avslutar jag mitt spotify Konto??

    Jag vill inte längre sitta och betala 99:- spänn i månaden för spotify. Men det är ju OMÖJLIGT att avsluta.
    Står att man ska gå in på deras hemsida och logga in, men inte ens det fungerar ju. jag skriver in mitt användarnamn(som jag vet är korrekt för jag loggar in med samma på mobilen.

    Men när jag ska skriva in lösenordet så går tar den inga bokstäver, markören flyttar på sig som att jag skriver men det kommer inga bokstäver eller pukter.

    Sista utvägen är ju att säga upp kontot men det känns ju jävligt omständigt för detta!
    Någon som vet? kan man maila någon??

  • Svar på tråden Hur avslutar jag mitt spotify Konto??
  • Äldre 11 Jul 13:56
    #1

    Du avslutar din prenumeration genom att logga in och stänga av den. Testa med en annan webbläsare om inloggningen inte fungerar. Jag testade nu i Chrome på Mac och det fungerar bra att logga in.

  • Äldre 11 Jul 14:22
    #2

    Jag hade inga pengar på kontot en månad och då fick jag påminnelsemail att om jag inte betalar in går det över på reklam-version igen. Så sluta bara betala om du inte vill det så finns kontor kvar men det blir med reklam.

  • Äldre 12 Jul 00:22
    #3

    Okej, får testat att gå in hemma istället, testade på jobbet annars får jag se till att flytta pengarna till sparkontoto när dem ska dra pengar. Tack för hjälpen=)

  • lgc
    Äldre 17 Jun 17:23
    #4

    Jag vill avsluta mitt gratiskonto som är kopplat till facebook men jag kan inte. det står:Logga in på erat konto gå till Account och vidare till Subscription.
    Lite längre ner på sidan finns Manage your subscription och View your options

    och längst ner på den sidan finns 
    Click here to continue to the cancellation page.

    Det finns bara "Manage subscriptions and payments"  och när jag klickat på det finns det inget som heter "Wiew your options".

    hur ska jag göra ?

  • Äldre 13 Aug 17:41
    #5
  • Äldre 4 Feb 14:52
    #6

     Sedan några månader lyssnar jag inte på spotify, på grund av att jag inte kan komma åt ett nytt lösenord.Nu har jag tröttnat och ville sluta prenumenationen
    Var snäll och aceptera.

    hälsningar Carin

  • Äldre 9 Jan 22:52
    #7

    jag vill avsluta min sporify konto

  • Äldre 19 Apr 14:57
    #8

    Jag förstår nu problematiken med att radera ens Spotify-konto. Mitt konto blev hackat, någon använde det med avsikt att skada mig och mitt rykte. Personen delade musik med mina vänner men som också skrev text som var udda, deprimerande-vilket kan ge effekt att jag (eftersom man tror det är från mig) mår dåligt. Jag skrev till Sporifys kundtjänst för att få hjälp med att avsluta och radera mitt konto. Istället tar de bort kopplingen från min mail till mitt konto utan att radera. Jag har ett annat mail konto kopplat till mitt konto på Spotify, genom Facebook, vilket jag förklarat. Men jag använder inte Facebook längre och vill inte gå in dit igen. Spotifys tystnad är obegriplig och oförståelig. Ett företag som omsätter många miljoner borde visa mer ödmjukhet men också att ha en kundtjänst som finns till för kunderna-svara på mail tex( vilket de aldrig gjort efter mina ca 7 mail jag skickat till dem från deras hemsida. Det känns olustigt och pinsamt att min bild tillsammans med deprimerande svammel finns kvar till alla Spotify användares nyfikenhet. Finns det någon som vill ge mig ett råd gällande detta så vore jag evigt tacksam.

  • Äldre 3 Oct 15:05
    #9

    Jag vill avsluta mitt Spotify abornemang

  • Äldre 9 Oct 20:09
    #10

    Hej!

    Jag vill avsluta mitt Spotify abornemang

  • Äldre 2 Nov 19:19
    #11

    Härmed vill jag avslutat mitt spotifykonto! Hälsningar Barbro Mattsson

  • Äldre 2 Nov 19:26
    #12
    martina05 skrev 2017-11-02 19:19:44 följande:
    Härmed vill jag avslutat mitt spotifykonto! Hälsningar Barbro Mattsson
    Bara i all välmening, men hur tror du att fl ska kunna göra något åt det?
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Hur avslutar jag mitt spotify Konto??