• Anonym (Tjack­)
    Äldre 21 Jul 23:01
    36059 visningar
    29 svar
    29
    36059

    Tjack

    Hur mår man på tjack? Är det nån skillnad om man snortar, tar det oralt eller skjuter upp det med pump genom ändtarmen?

  • Svar på tråden Tjack
  • frappa
    Äldre 16 Aug 23:35
    #11
    Anonym (nopps.) skrev 2013-08-13 16:58:13 följande:
    Nu lägger jag ingen värdering i vilka droger folk föredrar men att ta det via analen, gör man bara inte.
    Bruka en substans och att spruta in det i analen för bäst effekt är två saker som inte hör hemma i samma mening.
     
    Varför en del droger hamnar där, är att biotillgängligheten kan ibland vara störst där.
    Och påslaget är snabbt i änden.
  • Anonym (nopps­.)
    Äldre 17 Aug 04:22
    #12
    frappa skrev 2013-08-16 23:35:58 följande:
    Varför en del droger hamnar där, är att biotillgängligheten kan ibland vara störst där.
    Och påslaget är snabbt i änden.
    Jag förstår varför,jag kan däremot inte se likheten mellan att sippa på ett glas vin eller ta sig en zip pipa med att köra upp trubbiga föremål där solen inte skiner och trycka nåt mot trafiken.
    Inget man skulle få för sig att göra offentligt i sällskap av andra, hoppas jag i alla fall.
     
  • Anonym (Kreat­iv)
    Äldre 17 Aug 05:47
    #13

    Testa så får du se? 

    Många blir kreativa, men på ett helt efterblivet sett. Vet folk som har suttit och ritat på samma tekning i flera timmar. Eller de som möblerat om halva hemmet, eller typ målat om möbler och sådant.

    Bieffekterna är dessutom att du stinker äckel och börjar dampticksa som en torretsunge.  

  • frappa
    Äldre 17 Aug 13:49
    #14
    Anonym (nopps.) skrev 2013-08-17 04:22:25 följande:
    Jag förstår varför,jag kan däremot inte se likheten mellan att sippa på ett glas vin eller ta sig en zip pipa med att köra upp trubbiga föremål där solen inte skiner och trycka nåt mot trafiken.
    Inget man skulle få för sig att göra offentligt i sällskap av andra, hoppas jag i alla fall.
     
    Jag gillar inte penisar i röven, men en del tydligen älskar det.
    Så man ska väl inte vara för dömande i vad folk gillar i det dära hålet ;)

    Men stoppa upp nått där går snabbt, jag hade medicin ett tag som gick den vägen och jag var på nöjespark.
    Får säga det gick bra, men såklart uppskattade jag inte själva proceduren ;)
  • Äldre 20 Aug 11:59
    #15
    jaghopparhögt skrev 2013-07-22 02:22:00 följande:
    Beror lite på vilken amfetamin du tar men generellt så blir man väldigt pigg och får en känsla av energi.
    Vilka olika amfetaminer menar du att det finns?
  • Äldre 20 Aug 14:21
    #16
    DreamBitch skrev 2013-08-20 11:59:37 följande:
    Vilka olika amfetaminer menar du att det finns?
    Några exempel:

    Bensfetamin
    Fenetyllin
    4-Jod-2,5-dimetoxiamfetamin
    Dexamfetamin
    2-metylamfetamin
    2,5-Dimetoxi-4-metylamfetamin
    Fenproporex
    Benzedrine
    tenamfetamin
    N-etylamfetamin
    3,4-metylendioxymetamfetamin
    N-etyl-3,4-metylendioxiamfetamin
    N-hydroxiamfetamin
    N-metylamfetamin
    4-Fluoromethamphetamine
    4-Fluoroamphetamine
    4-methylmethcathinone


  • Äldre 20 Aug 14:49
    #17
    jaghopparhögt skrev 2013-08-20 14:21:14 följande:
    Några exempel:

    Bensfetamin
    Fenetyllin
    4-Jod-2,5-dimetoxiamfetamin
    Dexamfetamin
    2-metylamfetamin
    2,5-Dimetoxi-4-metylamfetamin
    Fenproporex
    Benzedrine
    tenamfetamin
    N-etylamfetamin
    3,4-metylendioxymetamfetamin
    N-etyl-3,4-metylendioxiamfetamin
    N-hydroxiamfetamin
    N-metylamfetamin
    4-Fluoromethamphetamine
    4-Fluoroamphetamine
    4-methylmethcathinone


    Coolt. Vilken/vilka blir man inte pigg av?
  • Äldre 20 Aug 15:03
    #18
    DreamBitch skrev 2013-08-20 14:49:48 följande:
    Coolt. Vilken/vilka blir man inte pigg av?

    Pigg blir du av det mesta men vissa av dom har rätt annorlunda egenskaper.
    3,4-metylendioxymetamfetamin (mdma) är det som kallas ecastasy,
    ecstasytabletter brukar även innehålla N-etyl-3,4-metylendioxiamfetamin och tenamfetamin som har ungefär samma egenskaper som mdma.

    2,5-Dimetoxi-4-metylamfetamin och 4-Jod-2,5-dimetoxiamfetamin, kallas även för DOM respektive DOI och dessa liknar mer lsd. Dessa kallas inte för tjack men det är fortfarande amfetaminer.
  • Äldre 20 Aug 18:52
    #19
    jaghopparhögt skrev 2013-08-20 15:03:59 följande:

    Pigg blir du av det mesta men vissa av dom har rätt annorlunda egenskaper.
    3,4-metylendioxymetamfetamin (mdma) är det som kallas ecastasy,
    ecstasytabletter brukar även innehålla N-etyl-3,4-metylendioxiamfetamin och tenamfetamin som har ungefär samma egenskaper som mdma.

    2,5-Dimetoxi-4-metylamfetamin och 4-Jod-2,5-dimetoxiamfetamin, kallas även för DOM respektive DOI och dessa liknar mer lsd. Dessa kallas inte för tjack men det är fortfarande amfetaminer.
    Ja se där. Fast uppåt är ju samtliga mer eller mindre vilket var vad jag var ute efter. :)
  • Anonym (j)
    Äldre 22 Aug 09:40
    #20

    Tjack, vilken ursäkta uttrycket MEN VILKEN JÄVLA LUFFAR DROG!
    Man blir pigg, snöig , torr i munnen, ticksig, svettig, ser skabbig ut både på kroppsrörelser o utseende, nee fy man blir pundig rätt igenom....

    Visst för studen kan det väl va roligt. Men när man sen ser tillbaka på hur man betett sig o hur man såg ut så blir man ju bara äcklad.

    Tatt min beskärda del av det förr varje helg + ibland vardagar under nåra år, det är nu 8 år sen o kommer ALDRIG någonsin röra den skit drogen mer.

    Kul o minnas en tid i sitt liv där man snöat fast med att sortera garderober eller annan skit o sett luffig ut.

    Nej tack usch o blä ....

  • Äldre 22 Aug 16:54
    #21
    Anonym (j) skrev 2013-08-22 09:40:08 följande:
    Tjack, vilken ursäkta uttrycket MEN VILKEN JÄVLA LUFFAR DROG!
    Man blir pigg, snöig , torr i munnen, ticksig, svettig, ser skabbig ut både på kroppsrörelser o utseende, nee fy man blir pundig rätt igenom....

    Visst för studen kan det väl va roligt. Men när man sen ser tillbaka på hur man betett sig o hur man såg ut så blir man ju bara äcklad.

    Tatt min beskärda del av det förr varje helg + ibland vardagar under nåra år, det är nu 8 år sen o kommer ALDRIG någonsin röra den skit drogen mer.

    Kul o minnas en tid i sitt liv där man snöat fast med att sortera garderober eller annan skit o sett luffig ut.

    Nej tack usch o blä ....
    Men alla kanske inte överdriver konsumtionen så du gjorde. Inget av det du skriver stämmer in på hur jag blev dom gånger jag tog det.
  • Anonym (j)
    Äldre 23 Aug 22:37
    #22
    DreamBitch skrev 2013-08-22 16:54:27 följande:
    Men alla kanske inte överdriver konsumtionen så du gjorde. Inget av det du skriver stämmer in på hur jag blev dom gånger jag tog det.
    Överdrev o överdrev, va la även kul ibland, men e ju en riktigt pundig drog.

    Handlar la mest om hur det känns de första gångerna o då är det ju en helt annan sak än när man börjar ta d så gott som varje helg m.m.

    De första gångerna e ju skoj o spännande. Men kolla på en hur man ser ut redan dagen efter du vart vaken kanske 1-2 dygn man börjar ju redan då se utmärglad ut, för man kan inte äta o det SYNS! tjack torkar ju verkligen ut en.

    Skulle aldrig någonsin rekomendera eller säga te nån att testa den luffardrogen.

    Man blir väldigt snabb i rörelser ja allt. Om du nu tatt d vet du hur man blir, o man blir ingen skönhet.

  • Anonym (j)
    Äldre 23 Aug 22:42
    #23
    DreamBitch skrev 2013-08-22 16:54:27 följande:
    Men alla kanske inte överdriver konsumtionen så du gjorde. Inget av det du skriver stämmer in på hur jag blev dom gånger jag tog det.
    Vill man hemskt gärna ta ngt så hade jag sagt ta psykedeliska grejer ist.

    det får man iaf ut nått av.
  • frappa
    Äldre 24 Aug 00:33
    #24
    Anonym (j) skrev 2013-08-22 09:40:08 följande:
    Tjack, vilken ursäkta uttrycket MEN VILKEN JÄVLA LUFFAR DROG!
    Man blir pigg, snöig , torr i munnen, ticksig, svettig, ser skabbig ut både på kroppsrörelser o utseende, nee fy man blir pundig rätt igenom....

    Visst för studen kan det väl va roligt. Men när man sen ser tillbaka på hur man betett sig o hur man såg ut så blir man ju bara äcklad.

    Tatt min beskärda del av det förr varje helg + ibland vardagar under nåra år, det är nu 8 år sen o kommer ALDRIG någonsin röra den skit drogen mer.

    Kul o minnas en tid i sitt liv där man snöat fast med att sortera garderober eller annan skit o sett luffig ut.

    Nej tack usch o blä ....
    Inget unikt med amfetamin som gör så du blir luffare eller det må nu vara.
    Låter mer som du överdrev din konsumtion, eller problem att hantera amfetaminer.
    Vad en del inte förstår om droger är att droger är inte måltiden, utan efterrätten.
    Detta är ett klassiskt fel folk gör med droger, alkohol inkluderat.

    Som jag lär mina barn, man kan inte ha roligt utan att ha tråkigt.
    För då blir det roliga "tråkigt", och et är detta som sker när man inbillar sig droger är måltiden.
  • Anonym (Tjoss­syt)
    Äldre 16 Oct 21:28
    #25
    Anonym (Tjack) skrev 2013-07-21 23:01:13 följande:
    Hur mår man på tjack? Är det nån skillnad om man snortar, tar det oralt eller skjuter upp det med pump genom ändtarmen?
    För bra enligt mig. Givetvis är det stor skillnad på intagsätt. Snorta=helt ok, Röven=vet ej och IV= Himlen
     
  • Äldre 23 Jan 02:02
    #26
    Anonym (j) skrev 2013-08-22 09:40:08 följande:
    Tjack, vilken ursäkta uttrycket MEN VILKEN JÄVLA LUFFAR DROG!
    Man blir pigg, snöig , torr i munnen, ticksig, svettig, ser skabbig ut både på kroppsrörelser o utseende, nee fy man blir pundig rätt igenom....

    Visst för studen kan det väl va roligt. Men när man sen ser tillbaka på hur man betett sig o hur man såg ut så blir man ju bara äcklad.

    Tatt min beskärda del av det förr varje helg + ibland vardagar under nåra år, det är nu 8 år sen o kommer ALDRIG någonsin röra den skit drogen mer.

    Kul o minnas en tid i sitt liv där man snöat fast med att sortera garderober eller annan skit o sett luffig ut.

    Nej tack usch o blä ....

    Jag antar att sortering av sina kläder i garderober är en aktivitet många luffare sysslar med.. Minns själv hur jag hade de när jag va på luffen, fast i flera timmar om vilka kläder jag skulle ha, var dom skulle hänga och givetvis sorterade man alltid alla sina skor i en perfekt rad.. Sen åkte luffarrocken på och jag gick till mitt favorithörn ute på stan och la mig på en kartongbit och tänkte på hur gött de är att ligga här och låtsas att inte bytt kläder på flera år när jag i hemlighet hade allt perfekt sorterat där hemma.  

    ( hoppas du känner ironin som ligger tyngre än Israel IZ i sänghalmen med dessa www.dimensionsmagazine.com/dimtext/kjn/people/smichael.jpg. )
  • Äldre 9 Oct 07:18
    #27

    Riktigt bra :D 


    de e bara ni som sneat :P 

  • Äldre 10 Feb 20:12
    #28

    Det är ju lite olika hur man blir när man tagit tjack

    Å hur man tar det påverkar oxå detta

    Själv skjuter jag (gjorde) å blev bara extremt kåt..fick stånd direkt å kunde inte tänka på annat än sex min dåvarande flickvän blev oxå extremt sexuell å tog omedelbart sin hand till musen

    Vi slog i oss kollade porr å var som två kåta galningar vi njöt oerhört å fantiserade om det vi såg på..å förverkligade mycket ..men detta beteende resulterade i att alla känslor raserades å vi hade gjort saker som sårade djupt efteråt ..men vi fortsatte ändå ..nu är vi båda ensamstående å har svårt för sexuella kontakter är klart skadade båda två...så denna djuriska njutning hade ett högt pris...vi ångrar oss båda extremt mycket..å avråder alla till att gå i denna fälla

  • Anonym (F)
    Äldre 10 Feb 21:07
    #29

    Testa och se vad som ger bäst effekt på dig, som vissa säger, några blir psykade och några blir extremt effektiva och håller igång som en hel idrottsgrupp. Har aldrig själv provat, jag är tjackad i normalt tillstånd så behöver nog lugnare grejer jag

Svar på tråden Tjack