• pappatilleila

    Sökes: Pappor på pappaledighet från och med Maj -06 Umeå.

    Hejsan!

    Jag är en snart sex månader gammal pappa som ska gå på pappaledighet i maj i år. Jag skulle gärna komma i kontakt med andra pappalediga pappor för att byta erfarenheter och ibland göra något annat kul med eller utan barn. Gärna i Umeå med omnejd.

  • Svar på tråden Sökes: Pappor på pappaledighet från och med Maj -06 Umeå.
  • hultdin

    Tjenare...

    Jag kommer att vara pappaledig från och med 1:a april 2006.

    Jag bor på tomtebo tillsammans med min sambo Erika och vår son Melker, och kommer att försöka att tillbringa en del tid på Ålidhems ÖF

  • pappatilleila

    Vad trevligt med en till föräldraledig pappa,
    Öppna förskolan är ett bra sätt för barn och föräldrar att komma i kontakt med andra människor såväl vuxna som barn.

  • Mr Smurf

    Här är en till som kommer att vara pappaledig från och med 1:a april 2006.

    Har precis varit pappaledig i 6 mån..
    Men det var så trevligt att vara "ledig" så jag tar 6 mån till :)

  • FaderRabies

    tar mina första 10 dagar i maj men sedan så vet jag inte helt hundra när jag tar långledigheten... jag får se. Men knodden kommer i maj :)

  • Fiskarpappa

    Jag kommer att vara ledig från 1á maj 2006 och minst 7 månader framåt, inte så många dagar kvar tills dess nu....

    Bor på Tomtebo, Nymfens väg, i Umeå.

    Min plan är att vara ute och röra på mig med dottern Linn ganska mycket. Fiska lite, ute och fotografera m.m.

    Jag är gärna med på några upptåg och vår dotter träffar gärna andra barn då hon gillar det väldigt mycket.

  • Fiskarpappa

    Justja, min dotter är ganska precis 7 månader när jag tar ledigt från 1á maj.

  • hultdin

    Jag gör precis som Mr Smurf och puffar lite för pappa-ledighet och "våran" tråd!

    Gör min tredje dag som pappa-ledig tillsammans med min son Melker

  • björklöven

    Hej!är pappaledig just nu,vet ej hur länge till?!

  • hultdin

    Jag och Melker ska försöka besöka ÖF på Ålidhem under kommande vecka (de har stängt denna vecka på grund av påsklov)

    Någon fler som är intresserad av att göra oss sällskap!?

  • Fiskarpappa

    Bara en vecka kvar till min ledighet nu.... sen är jag med på Ålidhems ÖF.

  • pappatilleila

    Fem dar kvar nu, till pappaledigheten. Känns hur gôtt som helst. Var på Öppna förskolan idag och träffade bland annat på Fiskarpappa. Förresten har någon av er pappalediga med erfarenhet..någon koll på hur betalningar från försäkringskassan betalas ut? jag antar att det är månaden efter, men när sker glappet?

Svar på tråden Sökes: Pappor på pappaledighet från och med Maj -06 Umeå.