• Anonym (Fanta­siii)
    Äldre 23 Aug 14:00
    59248 visningar
    84 svar
    84
    59248

    din vildaste sexfantasi

    Som rubriken lyder

    Vilken är din vildaste sexfantasi?

    Bomba med sexfantasier!!

  • Svar på tråden din vildaste sexfantasi
  • Äldre 23 Aug 14:16
    #1

    Blir lite tjatig eftersom jag ofta skriver om det: Vill se när min fru knullar med en annan man. På nått sätt skulle jag njuta av att se min fru bli riktigt kåt när en annan man älskar med henne. Gärna en ung kille som blir totalt okontrollerat kåt...  

  • Äldre 23 Aug 14:20
    #2

    Se Julian Rios (fd porrskådis med kropp, stil och attribut) sätta på min tjej. Rejält!!

    Få ordna gangbang till tjejen.

    Få förföra, lära och läxa upp väldigt ung tjej som genom mig låter sig invigas i sinnenas utmaningar och gränslös sexualitet.

  • Anonym (kille 25år)
    Äldre 23 Aug 14:28
    #3
    -1

    Supa tjejen dyngrak och se äldre män, gärna en taxichaufför utnyttja henne. Vild & vild...

  • Anonym (Fanta­siii) Trådstartaren
    Äldre 23 Aug 14:53
    #4

    Blir ni inte avundsjuka?

    Dock en vanlig fantasi :)

    Kul att många har de, så varför inte fråga?

    Det bästa är om du pratar med din partner om det. Fråga henne/honom vad deras fantasi är och säg sedan din, en fantasi är en fantasi, men varför inte fråga och hoppas på att den går i uppfyllelse?

  • Anonym (Kille 32 år)
    Äldre 23 Aug 15:03
    #5
    -1
    Anonym (kille 25år) skrev 2013-08-23 14:28:15 följande:
    Supa tjejen dyngrak och se äldre män, gärna en taxichaufför utnyttja henne. Vild & vild...



    Det går jag igång på med! Helt seriöst!
  • Anonym (Eld)
    Äldre 23 Aug 15:21
    #6
    +1

    Haha fy fan otäckt de ni skriver låter. Tänder ni verkligen på detta? Usch.

  • Äldre 23 Aug 15:31
    #7
    Anonym (Eld) skrev 2013-08-23 15:21:48 följande:
    Haha fy fan otäckt de ni skriver låter. Tänder ni verkligen på detta? Usch.
    Låt oss höra din fantasi då? Men var försiktig, jag kanske tycker den är äckligSkrattande
  • Äldre 24 Aug 11:20
    #8
    -1

    Har en hel del sexfantasier som jag skulle vilja pröva. En del vilda andra mindre vilda.

    Min allra vildaste sexfantasi skulle vara att få dela en snygg och kåt tjej med en annan man. Först skulle hon suga av oss båda två. Sen skulle vi ta henne i båda hålen samtidigt och som avslutning skulle vi spruta henne i ansiktet.

    Sen skulle vi köra dubbelt i musen för runda två. Och precis efter att tjejen får orgasm skulle vi män också få orgasm och spruta musen full med sperma!

  • Äldre 24 Aug 16:07
    #9

    Att någon dominant man gör min sexiga fru till sin sexslavinna.

  • Anonym (våran dröm)
    Äldre 24 Aug 16:34
    #10

    Gruppsex, alla med alla, gärna ska det både finnas dominata och undergivna där

Svar på tråden din vildaste sexfantasi