• Anonym (Hasse­lbackp­otatis­)
    Äldre 2 Sep 19:36
    28275 visningar
    112 svar
    112
    28275

    Män, vad är osexigast på kvinnor?

    Och nu snackar vi bara utseendet. Så inget tjafs om "det osexigaste är elaka fruntimmer" eller något i den stilen. Vill ni prata sådant får ni skapa en ny tråd!

    Vad är det allra osexigaste på en kvinna?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Män, vad är osexigast på kvinnor?
  • Äldre 2 Sep 19:41
    #1

    LOL

  • Anonym (Hasse­lbackp­otatis­) Trådstartaren
    Äldre 2 Sep 19:45
    #2
    saltgurka skrev 2013-09-02 19:41:20 följande:
    LOL

    LOL på dig med.
  • Äldre 2 Sep 19:47
    #3

    Röstade för övrigt på en platt och obefintlig rumpa. Kan inte hjälpa det, men om tjejen har en sådan går hon bort direkt, hur snäll hon än må vara. Det måste finnas något som tänder en också.

  • Anonym (Hasse­lbackp­otatis­) Trådstartaren
    Äldre 2 Sep 19:50
    #4
    saltgurka skrev 2013-09-02 19:47:03 följande:
    Röstade för övrigt på en platt och obefintlig rumpa. Kan inte hjälpa det, men om tjejen har en sådan går hon bort direkt, hur snäll hon än må vara. Det måste finnas något som tänder en också.

    Mm, den i kombination med mörk röst är faktiskt betydligt värre än kraftig kroppsbehåring tycker jag.

    Är du bisexuell?
  • Äldre 2 Sep 19:51
    #5

    Om hon är väldigt hårig, helt klart. Inte fint om rumpan är platt.
    (Har inte röstat, lovar.)

  • Anonym (Cc)
    Äldre 2 Sep 19:58
    #6

    Röstar åt min man som svarar platt rumpa.

  • Äldre 2 Sep 20:21
    #7

    Inget är "osexigt" på kvinnokroppen.

     Någon gång ibland kan jag dock reta mig på kvinnor son envisas med att ha kort hår, därför röstade jag på det. Dock finns det många kvinnor som är fina i kortare hår, men sällan i pojkfrisyr. 

    Men jag skulle dock aldrig gå så långt och säga, att en kvinna blir osexig av detFlört 

  • Anonym (Robba­n)
    Äldre 2 Sep 20:24
    #8
    saltgurka skrev 2013-09-02 19:47:03 följande:
    Röstade för övrigt på en platt och obefintlig rumpa. Kan inte hjälpa det, men om tjejen har en sådan går hon bort direkt, hur snäll hon än må vara. Det måste finnas något som tänder en också.
    +1

    Platta rumpor går bort; spelar ingen roll hur stora bröst tjejen har eller hur söt hon är. En trevlig personlighet kan ju dock uppväga det mesta.
  • Äldre 2 Sep 20:26
    #9

    Trist mähä personlighet är avtändande


    4 8 15 16 23 42
  • Äldre 2 Sep 20:31
    #10

    Oj, vad jag ligger bra till med min stora runda rumpa! Den trodde jag var big mistake....

Svar på tråden Män, vad är osexigast på kvinnor?