• Anonym (Brain­iac med superk­ropp)
    Äldre 20 Sep 00:43
    27841 visningar
    93 svar
    -3 +1
    93
    27841

    Killar! Är raka, kaxiga, smarta tjejer verkligen så avtändande?

    Jag är snygg, det vet jag. Jag har inte lika stora och fasta bröst som innan jag fick barn, men i övrigt har jag en förjävla het kropp.

    Mitt problem är att jag är smart. Ruskigt smart och jävligt kaxig och utrustad med rejält självförtroende. Och det leder till att jag typ aldrig får ligga eftersom det verkar skrämma iväg killar. Är det verkligen så avtändande att en tjej säger emot när ni har fel eller säger rakt ut vad hon tycker? Jag har en stark personlighet och det märks på en gång när jag börjar prata med nån.

    Måste jag verkligen spela korkad och ytlig för att få killar att tända på mig? Jag vill ju för fan bara ha sex, ska det vara så svårt?

  • Svar på tråden Killar! Är raka, kaxiga, smarta tjejer verkligen så avtändande?
  • kk kk
    Äldre 20 Sep 00:46
    #1
    Anonym (Brainiac med superkropp) skrev 2013-09-20 00:43:13 följande:
    Jag är snygg, det vet jag. Jag har inte lika stora och fasta bröst som innan jag fick barn, men i övrigt har jag en förjävla het kropp. Mitt problem är att jag är smart. Ruskigt smart och jävligt kaxig och utrustad med rejält självförtroende. Och det leder till att jag typ aldrig får ligga eftersom det verkar skrämma iväg killar. Är det verkligen så avtändande att en tjej säger emot när ni har fel eller säger rakt ut vad hon tycker? Jag har en stark personlighet och det märks på en gång när jag börjar prata med nån. Måste jag verkligen spela korkad och ytlig för att få killar att tända på mig? Jag vill ju för fan bara ha sex, ska det vara så svårt?
    posta telefonnummer då. om du är så smart, så får du säkert ligga.
  • kk kk
    Äldre 20 Sep 00:47
    #2
    -1 +4
    Anonym (Brainiac med superkropp) skrev 2013-09-20 00:43:13 följande:
    Jag är snygg, det vet jag. Jag har inte lika stora och fasta bröst som innan jag fick barn, men i övrigt har jag en förjävla het kropp. Mitt problem är att jag är smart. Ruskigt smart och jävligt kaxig och utrustad med rejält självförtroende. Och det leder till att jag typ aldrig får ligga eftersom det verkar skrämma iväg killar. Är det verkligen så avtändande att en tjej säger emot när ni har fel eller säger rakt ut vad hon tycker? Jag har en stark personlighet och det märks på en gång när jag börjar prata med nån. Måste jag verkligen spela korkad och ytlig för att få killar att tända på mig? Jag vill ju för fan bara ha sex, ska det vara så svårt?
    dessutom. det här "Ruskigt smart och jävligt kaxig och utrustad med rejält självförtroende."

    brukar betyda "djävligt dryg, okänslig och ego", när en tjej skriver det. men du kan ju vara ett undantag.
  • Äldre 20 Sep 00:47
    #3

    Varför vara anonym om du är så självsäker?

  • kk kk
    Äldre 20 Sep 00:48
    #4
    Whitetrash86 skrev 2013-09-20 00:47:50 följande:
    Varför vara anonym om du är så självsäker?
    och vill ligga
  • Anonym (Brain­iac med superk­ropp) Trådstartaren
    Äldre 20 Sep 00:55
    #5
    Whitetrash86 skrev 2013-09-20 00:47:50 följande:
    Varför vara anonym om du är så självsäker?



    För att jag bor i en liten stad och folk tycker om att prata, feltolka o sprida rykten. Och hur självsäker jag än är så ids jag inte lyssna på mer svammel eller höra folk göra en höna av en fjäder
  • Anonym (Brain­iac med superk­ropp) Trådstartaren
    Äldre 20 Sep 00:57
    #6
    kk kk skrev 2013-09-20 00:47:48 följande:
    dessutom. det här "Ruskigt smart och jävligt kaxig och utrustad med rejält självförtroende."

    brukar betyda "djävligt dryg, okänslig och ego", när en tjej skriver det. men du kan ju vara ett undantag.



    Precis det här jag menar. Det är alltså inte ok att tycka man är snygg och smart bara för att man råkar vara kvinna? Man ska hellre vara blåst och jasägare?
  • Anonym (Jag skulle­!)
    Äldre 20 Sep 01:07
    #7

    För mig finns det inget mer attraktivt än en intellektuell kvinna, rapp i käften får hon gärna vara, utmana mig på komiska vis. Jag är rätt påläst, allmänbildad och stor i käften själv.

    Men många av mina vänner verkar föredra bimbos, och jag antar att dom skulle bli rädda om dom träffade en stark, smart, intellektuell kvinna... Du kanske hänger på samma ställen som mina korkade vänner.

  • Anonym (Jag skulle­!)
    Äldre 20 Sep 01:11
    #8

    Hade du bott i Härjedalen så skulle vi lätt kunna ta en öl och se vem som pratar omkull vem.

  • kk kk
    Äldre 20 Sep 01:14
    #9
    Anonym (Brainiac med superkropp) skrev 2013-09-20 00:57:29 följande:



    Precis det här jag menar. Det är alltså inte ok att tycka man är snygg och smart bara för att man råkar vara kvinna? Man ska hellre vara blåst och jasägare?
    jag säger bara vad jag upplevt.

    tracy macmillan (stavning) skrev om det där i huffington post för länge länge sen och jag minns att jag skrattade när jag läste det. "why you are not married" tror jag artikeln hette.

    första anledning var "you are a bitch"

    och det stämde tills tor del. män vill egentligen inte ha kvinnor som bråkar och tjafsar, men kvinnor tror att det är ett tecken på att de är smarta och vill att det ska vara attraktivt.

    män gillar för det mesta glada och kåta tjejer. inte aggressiva och bråkiga. "kåt glad och tacksam"  stämmer rätt bra.
  • kk kk
    Äldre 20 Sep 01:15
    #10
    Anonym (Brainiac med superkropp) skrev 2013-09-20 00:55:14 följande:



    För att jag bor i en liten stad och folk tycker om att prata, feltolka o sprida rykten. Och hur självsäker jag än är så ids jag inte lyssna på mer svammel eller höra folk göra en höna av en fjäder
    så va det alltså med den styrkan
Svar på tråden Killar! Är raka, kaxiga, smarta tjejer verkligen så avtändande?