• Äldre 25 Sep 15:12
    14309 visningar
    119 svar
    119
    14309

    BF i början av 2014 Stockholm - träffas IRL?

    Jag och min sambo väntar vårt första barn i januari 2014. Ser framemot min mammaledighet men känner inte så många som är gravida just nu som bor i Stockholm, så jag undrar om det finns fler som ska få barn runt dec 2013-feb/mars 2014 kanske? Skulle va trevligt att kunna fika tillsammans, träffas och prata barn och annat. Jag är 34 år och bor på Kungsholmen i Stockholm.

  • Svar på tråden BF i början av 2014 Stockholm - träffas IRL?
  • Äldre 25 Sep 21:10
    #1

    Hej! Vi väntar vår första bebis i början av november. :) Bor i Birkastan! Jobbar några veckor till men kommer sen ha massa fikatid! :)

  • Äldre 26 Sep 09:39
    #2
    Loppan81 skrev 2013-09-25 21:10:05 följande:
    Hej! Vi väntar vår första bebis i början av november. :) Bor i Birkastan! Jobbar några veckor till men kommer sen ha massa fikatid! :)

    Hej, vad trevligt! Då är det snart dags för dig Grattis! Hur har graviditeten varit? Min har varit bra!
     
  • Äldre 5 Oct 16:00
    #3

    Hej! Vi väntar också barn i januari - en flicka o en pojke. Lite klent med gravida vänner eller ens vänner med barn så jag hakar gärna på! Bor på Lidingö, är 32 år och halvtidssjukskriven, har gott om fritid.

  • Äldre 5 Oct 23:17
    #4

    Hej!

    Jag och min sambo väntar vårt första barn med bf 26 januari. Vi bor i Vasastan och ses gärna över en fika :) 

  • Äldre 6 Oct 09:26
    #5

    Jag har BF andra januari, med första barnet :) Jag känner inga andra gravida så vill jättegärna lära känna några :) Jag fyller 26 nästa vecka och bor i Bromsten.

  • Äldre 7 Oct 09:09
    #6

    Vad kul med flera nya i tråden! Välkomna Har ni lust att ha en träff redan innan BF eller ska vi vänta tills våra knyten är här?

  • Äldre 7 Oct 14:09
    #7

    Fr o m nästa vecka när jag har gått på ledighet är jag flexibel för att ses över fm fika! :)

  • Äldre 8 Oct 09:18
    #8
    Loppan81 skrev 2013-10-07 14:09:43 följande:
    Fr o m nästa vecka när jag har gått på ledighet är jag flexibel för att ses över fm fika! :)
    Vad trevligt! Själv jobbar jag heltid fram till 19 december. Så lite svårt med vardagar men ses gärna över en fika på helgen.
  • Äldre 8 Oct 11:32
    #9

    Hej,

    Vi ska få vårt andra barn det är sagt den 1 janurai men jag tror att det kan bli tidigare då min första dotter kom 3 veckor innan.
    Jag ses gärna på en vinter promenad eller fika bor i vasastan. 

  • Äldre 8 Oct 20:30
    #10

    Jag ses gärna innan BF! :) 

Svar på tråden BF i början av 2014 Stockholm - träffas IRL?