• Äldre 25 Sep 15:12
    14304 visningar
    119 svar
    119
    14304

    BF i början av 2014 Stockholm - träffas IRL?

    Jag och min sambo väntar vårt första barn i januari 2014. Ser framemot min mammaledighet men känner inte så många som är gravida just nu som bor i Stockholm, så jag undrar om det finns fler som ska få barn runt dec 2013-feb/mars 2014 kanske? Skulle va trevligt att kunna fika tillsammans, träffas och prata barn och annat. Jag är 34 år och bor på Kungsholmen i Stockholm.

  • Svar på tråden BF i början av 2014 Stockholm - träffas IRL?
  • Äldre 14 Oct 10:54
    #21

    Vad säger ni hörni, ska vi starta en facebook grupp? Glad

     

  • Äldre 14 Oct 12:48
    #22
    fleurruth skrev 2013-10-14 10:54:07 följande:
    Vad säger ni hörni, ska vi starta en facebook grupp? Glad

     

    Låter som en jättebra idé! Är det någon som vill ta tag i det?
  • Äldre 14 Oct 13:08
    #23

    Hjäälp jag är inte så jättebra på sånt? men om man ska göra en sluten grupp så måste man ha allas mailadresser som man loggar in med på facebook tror jag? Någon som kan bekräfta det?

    vi kan väl döpa gruppen till: BF i början av 2014 Stockholm


    så man vet att den tillhör detta?

     
     
  • Äldre 14 Oct 14:47
    #24
    fleurruth skrev 2013-10-14 13:08:50 följande:
    Hjäälp jag är inte så jättebra på sånt? men om man ska göra en sluten grupp så måste man ha allas mailadresser som man loggar in med på facebook tror jag? Någon som kan bekräfta det?

    vi kan väl döpa gruppen till: BF i början av 2014 Stockholm
    så man vet att den tillhör detta?

     
     
    Jag kan skapa en sådan grupp! Om ni inboxar er mailadresser så kan jag lägga till er.
  • Äldre 14 Oct 14:50
    #25

    Tydligen gick det inte att skapa en grupp om man inte bjöd in några vänner. Är det någon annan som redan har en gravid kompis att lägga till som kan skapa gruppen eller så kan vi inboxa våra facebooknamn och skapa gruppen?

  • Äldre 15 Oct 07:38
    #26

    Jag ses ochså gärna innan BF. Jag kommer jobba fram till den 20 dec, men är ledig på kvällar och helger.
    Just sista helgen i oktober är jag dock bortrest men annars så är kalendern relativt fri :)

  • Äldre 15 Oct 07:56
    #27

    Jag kan ses från november har fullbokad kalender hela oktober.

    Längtarefterbarn78 - jag kan inboxa mitt namn så kan du lägga till mig som fb-vän och skapa en grupp.

  • Äldre 15 Oct 08:01
    #28
    Emmelilou skrev 2013-10-15 07:56:24 följande:
    Jag kan ses från november har fullbokad kalender hela oktober.

    Längtarefterbarn78 - jag kan inboxa mitt namn så kan du lägga till mig som fb-vän och skapa en grupp.
    Det låter bra! Tack för hjälpen.
  • Äldre 15 Oct 10:25
    #29

    Så nu har jag bildat gruppen med hjälp av Emmelilou (tack . Det är bara att inboxa mig era mailadresser så bjuder jag in er i gruppen via e-mail.

  • Äldre 19 Oct 21:54
    #30

    Kul initiativ med FB-grupp!
    Vill bara poängtera att min BF inte är jättesnart, utan 2:a januari! Jag kan ses när som Glad 

Svar på tråden BF i början av 2014 Stockholm - träffas IRL?