• Äldre 25 Sep 15:12
    14296 visningar
    119 svar
    119
    14296

    BF i början av 2014 Stockholm - träffas IRL?

    Jag och min sambo väntar vårt första barn i januari 2014. Ser framemot min mammaledighet men känner inte så många som är gravida just nu som bor i Stockholm, så jag undrar om det finns fler som ska få barn runt dec 2013-feb/mars 2014 kanske? Skulle va trevligt att kunna fika tillsammans, träffas och prata barn och annat. Jag är 34 år och bor på Kungsholmen i Stockholm.

  • Svar på tråden BF i början av 2014 Stockholm - träffas IRL?
  • Äldre 6 Jan 09:40
    #81

    Klart att ni är jättevälkomna jag har precis fött vårt underbara son Alexander (4 jan) me lägger till er i gruppen så snart vi är hemma. Vi är rätt många i gruppen nu, folk bor lite överallt, så kanske blir det lite grupper inom gruppen finns tex ett vasastansgäng o ett älvsjögäng...

  • Äldre 6 Jan 22:30
    #82

    Grattis! Hur gick det?


    langtarefterbarn78 skrev 2014-01-06 09:40:38 följande:
    Klart att ni är jättevälkomna jag har precis fött vårt underbara son Alexander (4 jan) me lägger till er i gruppen så snart vi är hemma. Vi är rätt många i gruppen nu, folk bor lite överallt, så kanske blir det lite grupper inom gruppen finns tex ett vasastansgäng o ett älvsjögäng...

  • Äldre 9 Jan 13:00
    #83
    Carina Disinger skrev 2014-01-06 08:54:24 följande:
    Hej, Är beräknad till 16 mars. Andra barnet men är lite äldre än er andra. 43 och mitt första barn är 23... Får man vara med i alla fall? Bor i Åkersberga och vet inte så många sim ska ha barn här ute.

    Kan du ge mig till email adress då lägger jag till dig! Välkommen
  • Äldre 9 Jan 13:03
    #84
    Mimmisson skrev 2014-01-06 22:30:58 följande:
    Grattis! Hur gick det?

    Tack det gick bra! 22 timmar från första värken...självklart jobbigt men så värt det när han kom ut Skicka gärna till mail adress så lägger jag till dig Det är väldigt varierande åldrar från 23-40 än så länge så alla passar in...
  • Äldre 9 Jan 14:28
    #85

    Hej alla!!


    Jag känner igen dilemmat med "vilse i stockholmsdjungeln" så jag startade en liknande grej på FL och är nu med i en FB-grupp för vinterbarn (dec och januari). Jag själv har BF 24 januari, heja! 

    Har hunnit träffa ett gäng IRL och det var jätteskoj! Hänger gärna på här med!! 

    Har ni me någon facebookgrupp? Har ni hunnit ses?

     

  • Äldre 9 Jan 14:34
    #86

    Är det någon som har BF nu i januari/februari så kan jag säkert lägga till er i den hemliga gruppen på FB som riktar sig till vinterfödda. 

  • Äldre 9 Jan 17:03
    #87
    Snölyktan skrev 2014-01-09 14:28:13 följande:
    Hej alla!! Jag känner igen dilemmat med "vilse i stockholmsdjungeln" så jag startade en liknande grej på FL och är nu med i en FB-grupp för vinterbarn (dec och januari). Jag själv har BF 24 januari, heja!  Har hunnit träffa ett gäng IRL och det var jätteskoj! Hänger gärna på här med!!  Har ni me någon facebookgrupp? Har ni hunnit ses?  

    Vad kul! Vi har också en facebookgrupp o träffats några gånger irl. Börjar bli många nu o vi bor lite överallt. Hade varit kul att lära känna några som bor nära så man kan ses kanske på barnvagnspromenader!
  • Äldre 9 Jan 17:06
    #88
    Snölyktan skrev 2014-01-09 14:34:05 följande:
    Är det någon som har BF nu i januari/februari så kan jag säkert lägga till er i den hemliga gruppen på FB som riktar sig till vinterfödda. 

    Vill du va med i vår grupp också är det jätteroligt, behöver din email i såfall. Hänger gärna med i er grupp också! Någon som bor på kungsholmen/stan?
  • Äldre 9 Jan 18:02
    #89
    langtarefterbarn78 skrev 2014-01-09 17:03:55 följande:

    Vad kul! Vi har också en facebookgrupp o träffats några gånger irl. Börjar bli många nu o vi bor lite överallt. Hade varit kul att lära känna några som bor nära så man kan ses kanske på barnvagnspromenader!
    langtarefterbarn78 skrev 2014-01-09 17:06:10 följande:

    Vill du va med i vår grupp också är det jätteroligt, behöver din email i såfall. Hänger gärna med i er grupp också! Någon som bor på kungsholmen/stan?

    Va skoj!! Den FB-gruppen jag är med i riktar sig främst till december/januarifödda (iaf vinter) och är över hela Sverige - dock har vi samlats några från Sthlm. Vill ni haka så behöver jag er mejl för att kunna bjuda in.  Bor straxt söder om söder, här är min mejl: 

    warmfrost82@gmail.com

  • Äldre 9 Jan 23:54
    #90

    Hej! Bor på Kungsholmen och är gärna med i facebookgruppen, dahlmanpetra@hotmail.com! Är beräknad 4/2.

Svar på tråden BF i början av 2014 Stockholm - träffas IRL?