• Äldre 25 Sep 15:12
    14287 visningar
    119 svar
    119
    14287

    BF i början av 2014 Stockholm - träffas IRL?

    Jag och min sambo väntar vårt första barn i januari 2014. Ser framemot min mammaledighet men känner inte så många som är gravida just nu som bor i Stockholm, så jag undrar om det finns fler som ska få barn runt dec 2013-feb/mars 2014 kanske? Skulle va trevligt att kunna fika tillsammans, träffas och prata barn och annat. Jag är 34 år och bor på Kungsholmen i Stockholm.

  • Svar på tråden BF i början av 2014 Stockholm - träffas IRL?
  • Äldre 3 Feb 16:52

    Hej, jag går gärna med denna grupp bf 9 februari bor på kungsholmen. Mail adress: sthlms_princessa@hotmail.com / Kim

  • Äldre 4 Feb 10:57
    Kim Nassikivker skrev 2014-02-03 16:52:37 följande:
    Hej, jag går gärna med denna grupp bf 9 februari bor på kungsholmen. Mail adress: sthlms_princessa@hotmail.com / Kim

    Vad kul! Du är inbjuden till gruppen, kolla mailen. Välkomrn
  • Äldre 10 Feb 08:29

    Hej! Kul med en sthlmsgrupp! Min lilla är beräknad sista februari men hänger gärna på fisbokgrupp!
    hanna.timotej@gmail.com

  • Äldre 11 Feb 16:19

    Väntar vårt 3 bf 2 april, jag joinar gärna :)

  • Äldre 11 Feb 22:17
    4klöver skrev 2014-02-10 08:29:53 följande:
    Hej! Kul med en sthlmsgrupp! Min lilla är beräknad sista februari men hänger gärna på fisbokgrupp! hanna.timotej@gmail.com

    Du är välkommen, kolla mailen Teresal, du med! Behöver din mail, tack!
  • Äldre 12 Feb 08:52
    langtarefterbarn78 skrev 2014-02-11 22:17:54 följande:

    Du är välkommen, kolla mailen Teresal, du med! Behöver din mail, tack!
    Hej! Tack! men hittade inget.. Kanske för att jag inte hade min mejl offentlig på FB? Har ändrat nu iaf. /Hanna
  • Äldre 19 Feb 17:59

    Hej! Jag vill också gärna vara med i FB grupp. Bf 26/2 Bor utanför stan (Järfälla) men jobbar i stan och åker gärna in för att träffa andra blivande mammor. Har inga vänner som har barn i Stockholmsområdet. nygren_malin@hotmail.com

  • Äldre 26 Feb 09:36
    TreStjärnor skrev 2014-02-19 17:59:46 följande:
    Hej! Jag vill också gärna vara med i FB grupp. Bf 26/2 Bor utanför stan (Järfälla) men jobbar i stan och åker gärna in för att träffa andra blivande mammor. Har inga vänner som har barn i Stockholmsområdet. nygren_malin@hotmail.com

    Välkommen, du är inbjuden! Trestjärnor, gruppen på fb är hemlig så man hittar den inte utan en inbjudan. Behöver din facebookmail...
  • Äldre 27 Feb 12:14

    Hej!

    Jag vill gärna vara med i gruppen. Har precis fått andra barnet. Bor på Kungsholmen. Skickar min e-mail till till din (langtarefterbarn78) inbox.

  • Äldre 6 Mar 04:45
    4klöver skrev 2014-02-12 08:52:34 följande:
    Hej! Tack! men hittade inget.. Kanske för att jag inte hade min mejl offentlig på FB? Har ändrat nu iaf. /Hanna
    hannaemilia.stoltz@facebook.com
  • Äldre 6 Mar 09:10
    4klöver skrev 2014-03-06 04:45:54 följande:

    Har bjudit in dig nu, välkommen
  • Äldre 6 Mar 11:06

    Hej alla!

    Får jag också hoppa in här?

    Sofie heter jag och bor i Kista. Fick min lilla Julie den 9e februari. Vill gärna lära känna nya vänner med bebisar i samma ålder.

    Det är ingen som bor i närheten av Kista/Ursvik som vill ha sällskap under barnvagnspromenader och liknande framöver?

    sofie_ess@hotmail.com är min mailadress.

  • Äldre 6 Mar 12:37
    Sofie ess skrev 2014-03-06 11:06:23 följande:
    Hej alla! Får jag också hoppa in här? Sofie heter jag och bor i Kista. Fick min lilla Julie den 9e februari. Vill gärna lära känna nya vänner med bebisar i samma ålder. Det är ingen som bor i närheten av Kista/Ursvik som vill ha sällskap under barnvagnspromenader och liknande framöver? sofie_ess@hotmail.com är min mailadress.

    Har bjudit in dig, välkommen!
  • Äldre 12 Mar 19:07

    Finns det plats för en till?

    Min lilla dotter föddes den 5 februari. Hade varit jättetrevligt att lära känna lite andra mammalediga i Stockholmsområdet. Själv bor jag i Sollentuna.

    Min mailadress är paulina_mj@hotmail.com .

  • Äldre 23 Jun 23:06

    Hej!

    Jag är gravid med bf i.litten av januari 2014.

    Är sambo och har två barn så detta blir vårt tredje barn.

    Hittills har jag jobbat men har nu.semester. Har haft jobbigt illamående i snart fem veckor och har därför varit mkt osocial. Vi bor i Tyresö. Många av våra vänner har redan barn men just nu är vi ensamna om att få en liten sladdis. Jag år 39 år.

    Hänger gärna med er i denna grupp ned bf i jan 2014 i sthlm.

    Grattis till er tjejer!

    Mvh Katrin

  • Äldre 28 Oct 14:10

    Hej ???? lever tråden kvar? Har en son på snart 10 månader ???? kom 1 januari 2014.

  • Äldre 9 Nov 16:54

    Ni får jättegärna vara med! Det är lite tyst i gruppen just nu men det kan ju ändra sig. Skicka gärna era mailadresser till er så bjuder jag in er.

  • Äldre 9 Nov 18:39

    Ledsen verkar bli en massa frågetecken konstigt nog hehe

    Absolut den är madde_thulin@hotmail.com

  • Äldre 10 Nov 09:39
    Mamma_2014stockholm skrev 2014-11-09 18:39:13 följande:

    Ledsen verkar bli en massa frågetecken konstigt nog hehe

    Absolut den är madde_thulin@hotmail.com


    Har skickat en inbjudan till dig! Kolla facebook eller mail.
Svar på tråden BF i början av 2014 Stockholm - träffas IRL?