• Anonym (TS)
    Äldre 9 Oct 09:59
    158301 visningar
    1042 svar
    1042
    158301

    Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?

    Behövs en motsvarande tråd till den andra om världens vackraste kvinna.

    Dela med er, själv tycker jag James Dean.

  • Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?
  • Äldre 10 Oct 15:03

    Ååå, Heath Ledger <3 Kommer säkert på fler å :))

  • Äldre 10 Oct 15:04
    Fannypack skrev 2013-10-10 15:01:34 följande:

    Jake går inte av för hackor!

    mmmuuummmmmsssssssssssssss
  • Äldre 10 Oct 15:06

    Det finns en kille som verkligen förtjänar att hamna i den här tråden men som nog få här inne ens vet vem det är, trots att han har gjort en hel del kända låtar. Busy Signal! Så fin!

    MMM THOSE LIPS!! Flört



     



    Här är en låt där han är SJUKT HET + bra sångare! (och om ni bara visste VAD han sjunger med hihi)

    Upp med volymen på högtalarna, ladies!



  • Äldre 10 Oct 15:15
    Miss Skywalker skrev 2013-10-10 14:58:51 följande:
    Meh bilden försvann. Takeshi Kaneshiro 



    If nothing else works, then a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through.
  • Miss Skywal­ker
    Äldre 10 Oct 15:21

    Tack Ann Cistrus! Vet inte vad jag gör för fel..

  • Anonym (Manne­n min)
    Äldre 10 Oct 15:23

    Nu är jag säkert tråkig men jag måste säga min man. Dock blir det ingen bild ;)

  • Äldre 10 Oct 15:39
    Maria 434 skrev 2013-10-10 14:55:20 följande:
    Ååååh Jim.... dreggel, hur kunde jag missa denne karl.
    Snart får jag kåtslag och dör tror jag 
    Perfektion med ett namn. Grekisk gud. Oh please Jim, make me pregnant! :-d :-d :-d 
  • Äldre 10 Oct 15:52

    I mkt tidiga tonår var jag förtjust i nedanstående snygging, från filmen Döden i Venedig. Var för naiv att fatta att den handlade om gay kärlek. Skäms Tyckte bara pojken var så sjukt bildskön. Han är svensk btw (i en engelsk-italiensk film) och heter Björn Johan Andrésen.    




    Tappade dock mycket av sin ungdomliga bildskönhet när han blev äldre.


    Time is our enemy...
       

  • Jennie 455
    Äldre 10 Oct 16:09

    Satan vad det rasslar i livmodern här.... maaah. Nu har jag inga bilder, men jag blir helt knäpp av killar med Blicken. Ni vet, typ Johnny Depp och Bradley Cooper, och UNDERBARA BANE i Batman ger mig rysningar trots att halva hans ansikte är övertäckt. Tom Hardy ger mig ägglossning på riktigt.

    Channing Tatum är jag överdrivet galen i också.  
    Och en ung Axl Rose. My god.
    Gerald Butler.
    JASON MOMOA HUR KUNDE JAG GLÖMMA HONOM! Som Khal Drogo är han så sinnessjukt het så jag döööör. Svep mig i dina armar och bestig mig som du bestiger Daenerys liksom

    Okej *andas* nu är jag klar. Tack för tråden. I love it.

    FÖRRESTEN

    Han som spelar Ragnar i Vikings. Jag hade gärna blivit hans hustru och levt vikingaliv med den makalöst handsome piece of art over there. Ja, jag gillar skägg, ögon, muskler och tatueringar. Jag är i himlen. Tack för tråden. Igen. *andas*

  • Jennie 455
    Äldre 10 Oct 16:10

    Varför försvann mitt inlägg? Åh nej :( 

Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?