• Anonym (TS)

    Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?

    Behövs en motsvarande tråd till den andra om världens vackraste kvinna.

    Dela med er, själv tycker jag James Dean.

  • Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?
  • Fannypack


    Anonym (Snygging) skrev 2013-10-10 16:16:16 följande:
    Patrick Dempsey....
    Måste säga att jag föredrar McSteamy över McDreamy....
  • Juliette F
    LadyViolette skrev 2013-10-10 16:18:05 följande:
    Med risk för barnarov, Taylor Lautner


    Det beror väl på hur gammal du är? Jag antar han är byxmyndig? Flört
  • Jennie 455
    Juliette F skrev 2013-10-10 16:18:37 följande:
    Vad handlade det om?
    Tom Hardy/Bane, Jason Momoa/Khal Drogo och Ragnar i Vikings. Jag får ägglossning bara genom att titta på dem. Och diverse andra fina ord som drabbar mig när jag får syn på någon av dem. My god.
  • fluu
    Juliette F skrev 2013-10-10 15:52:27 följande:
    I mkt tidiga tonår var jag förtjust i nedanstående snygging, från filmen Döden i Venedig. Var för naiv att fatta att den handlade om gay kärlek. Skäms Tyckte bara pojken var så sjukt bildskön. Han är svensk btw (i en engelsk-italiensk film) och heter Björn Johan Andrésen.    

    Tappade dock mycket av sin ungdomliga bildskönhet när han blev äldre.

    Time is our enemy...
       
    Var lite småkär i honom efter att jag letat fram filmen hur mormors gömmor ;P Tycker dock att han behöll något av värde. Kanske är han inte vacker nu som i ungdomen, men han är helt klart sexig och har fått karaktär.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • taquine
    Jennie 455 skrev 2013-10-10 16:25:33 följande:
    Tom Hardy/Bane, Jason Momoa/Khal Drogo och Ragnar i Vikings. Jag får ägglossning bara genom att titta på dem. Och diverse andra fina ord som drabbar mig när jag får syn på någon av dem. My god.
    Jag älskar att du älskar mig som jag älskar mig
  • Quazy

    Mycket ögongodis i den här tråden. Mitt bidrag är Tim Daly. Alla dagar i veckan! Kan dock varken klistra in länk från Google eller ladda upp bild. Mån vänlig själ som vill hjälpa mig?

Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?