• Anonym (TS)

    Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?

    Behövs en motsvarande tråd till den andra om världens vackraste kvinna.

    Dela med er, själv tycker jag James Dean.

  • Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?
  • Juliette F
    fluu skrev 2013-10-10 16:27:26 följande:
    Var lite småkär i honom efter att jag letat fram filmen hur mormors gömmor ;P Tycker dock att han behöll något av värde. Kanske är han inte vacker nu som i ungdomen, men han är helt klart sexig och har fått karaktär.
    Det är möjligt, men som ung tonåring som var mitt ideal det där extremt bildsköna, nästan docksöta hos killarna.. men har ju ändrats en del sedan dess, nu faller jag mer för en annan typ av mer maskulina män.

    Gör "Tadzio" fortfarande roller i filmer? Så man har något att jämföra med tänker jag. Har bara sett Döden i Venedig, och det var ju typ 100 år sen..
  • LoPax

    Eller en bild på en ung Heath Ledger.. Trospirr utlovas! 



    Nej, du behöver inte hitta på åsikter åt mig, jag har egna!
  • Juliette F
    Quazy skrev 2013-10-10 16:28:20 följande:
    Mycket ögongodis i den här tråden. Mitt bidrag är Tim Daly. Alla dagar i veckan! Kan dock varken klistra in länk från Google eller ladda upp bild. Mån vänlig själ som vill hjälpa mig?
    Här kommer lite Tim Daly på begäran! :)





      
      
      
  • Lejonmamman01

    För det första föredrar jag ordet "snygg" när det gäller manlig skönhet, för "vacker" tycker jag har med sig en bismak av antingen gosseaktig eller feminin.



    Cary Grant var fantastiskt stilig hela livet ut - den evige perfekte, alltid välklädde och välmodulerade gentlemannen!


    Gary Cooper var otroligt snygg och sexig, både som gentleman i stan och som cowboy och sheriff, med "det" i blicken..!


    När det gäller ren primitiv, arketypisk urnordisk och arisk manlig styrka och virilitet - så finns det ingen som slår vår egen Dolph Lundgren!
  • Juliette F
    Quazy skrev 2013-10-10 16:28:20 följande:
    Mycket ögongodis i den här tråden. Mitt bidrag är Tim Daly. Alla dagar i veckan! Kan dock varken klistra in länk från Google eller ladda upp bild. Mån vänlig själ som vill hjälpa mig?
    På begäran: Tim Daly

  • Lejonmamman01
    Thotis90 skrev 2013-10-10 16:47:32 följande:
    Brittan "London" Reese. No contest!

     

    Men HUA! Kräks
Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?