• Anonym (TS)

    Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?

    Behövs en motsvarande tråd till den andra om världens vackraste kvinna.

    Dela med er, själv tycker jag James Dean.

  • Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?
  • Simon 681
    Anonym (Mmm!) skrev 2013-10-10 12:00:41 följande:
    Är det han i Criminal Minds? Tyckte jag kände igen honom men kunde inte placera (utifrån den med bar överkropp alltså)  

    Jepp

    Shemar Moore, aka Show me More 
    How do we see the new masculinity in its most ideal form? In one word - Freedom.
  • Anonym (M 2)
    Juliette F skrev 2013-10-10 18:42:19 följande:
    Före eller efter näsjobben? Han började med dem som tonåring. Söt var han, men snygg tyckte jag inte riktigt han var. Men en gud på att dansa, och ett musikaliskt geni i Mozarts klass. Fast pop då.

    Som han ser ut i Speed Demon videon eller BAD... Men jag har iaf alltid tyckt han ser bra ut även nu på slutet. Men jag har varit ett fan sedan jag var pytte lite
  • fluu
    Juliette F skrev 2013-10-10 18:30:09 följande:
    Lustigt, jag noterade inte ens honom när jag såg Thelma och Louise första gången. Då var han ju en pojkvasker :). Jag måste vara en (av få tydligen) som är helt immun mot Pitten. Känner inte ett smack när han dyker upp i rutan. Men visst, han blir bra på bild. Men inget "trospirr" som nån uttryckte det så poetiskt...Oskyldig
    Här har du en till. Han ser för perfekt ut för att vara något för mig. Jag kan självklart se att han ser bra ut, väldigt bra till och med. Men han ser ut som en kalsongreklam. Inget intressant, inget avvikande som gör honom attraktiv. Gillar inte det perfekta.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Juliette F
    fluu skrev 2013-10-10 19:05:32 följande:
    Här har du en till. Han ser för perfekt ut för att vara något för mig. Jag kan självklart se att han ser bra ut, väldigt bra till och med. Men han ser ut som en kalsongreklam. Inget intressant, inget avvikande som gör honom attraktiv. Gillar inte det perfekta.
    Oj, tack - trodde jag var avvikande :). Jag noterade inte ens att han såg särskilt snygg ut i Thelma and Louise. För mig var det bara en kille vilken som. Fattar liksom inte hypen, men det har nog att göra att han inte alls är min typ. Han saknar sug i blicken enligt mig. Eller nåt.

    Svårt att förklara vad som göra att vissa attraherar en och andra inte. Har blivit MYCKET mer sugna på mindre bildsköna män än Pitten i rutan (ok jag är gift så jag håller det för mig själv, o det var mer förr), för att de har haft DET DÄR som är så svårt att förklara för andra...
  • Anonym (J)
    Fannypack skrev 2013-10-10 16:59:18 följande:
    Eller hur?! Bild eller vi tror dig inte

Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?