• Anonym (TS)
    Äldre 9 Oct 09:59
    158482 visningar
    1042 svar
    1042
    158482

    Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?

    Behövs en motsvarande tråd till den andra om världens vackraste kvinna.

    Dela med er, själv tycker jag James Dean.

  • Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?
  • Anonym (cass)
    Äldre 10 Oct 20:27
    BrittLennart skrev 2013-10-10 19:33:01 följande:
    Att ingen har nämnt min favvo Michael Fassbender! Så jävla snygg!
    blir alldeles till mig
  • Äldre 10 Oct 20:35

    Ian Somerhalder 

       

  • Äldre 10 Oct 20:35

    Min man...... Han är verkligen så SJUKT jävla het!! Jag brukar säga att vi inte alls spelar i samma liga. Fattar verkligen inte att han vill gifta sig med just mej )

  • Äldre 10 Oct 20:37

    Sean Connery. Inte som ung utan som mogen ungdom :)


  • Äldre 10 Oct 21:03


    Den absolut snyggaste sexigaste och manligaste mannen genom tiderna. Peter Steele... På den tiden han var ung och snygg... En nästan 2 meter lång svarthårig  grönögd  och välbyggd rocker med en röst som gjorde en knäsvag... Mörk och manlig. Mums....
  • Äldre 10 Oct 21:13

    Finns så många snygga män dar ute, både levande och döda, så det är svårt att välja... Men både sambon och jag anser att Ville Valo från HIM är bland det läckraste som finns så han får min röst...


    Mina Älsklingar Haylie 20/9-10, Natahan 20/9-10, Kaoru 10/5-13 samt sambon Kenji...
  • Anonym (Lola)
    Äldre 10 Oct 21:21
    Spartacus skrev 2013-10-10 19:55:49 följande:
    Kom just att tänka på... det har ju mycket med hans uttryck att göra. Han utstrålar självförtroende och samtidigt värme.
    Så fucking jävla ful. Han brukar va mitt exempel på en riktigt avtändande kändiskille..
  • Anonym (EV)
    Äldre 10 Oct 21:24
    Anonym (Lola) skrev 2013-10-10 21:21:16 följande:
    Så fucking jävla ful. Han brukar va mitt exempel på en riktigt avtändande kändiskille..

    Viktigt inlägg!!! Vågar du sätta en bild på nån du tycker är snygg, eller vågar du bara trycka ned andras smak?
  • Anonym (ä)
    Äldre 10 Oct 21:27
    Anonym (EV) skrev 2013-10-10 21:24:24 följande:

    Viktigt inlägg!!! Vågar du sätta en bild på nån du tycker är snygg, eller vågar du bara trycka ned andras smak?
    Hahaha! Varför skulle man inte våga lägga in bild på nån man tycker är snygg? 
    Jag tycker med han är skitful. Inte vacker nånstans.
  • Anonym (EV)
    Äldre 10 Oct 21:36
    Anonym (ä) skrev 2013-10-10 21:27:27 följande:
    Hahaha! Varför skulle man inte våga lägga in bild på nån man tycker är snygg?  Jag tycker med han är skitful. Inte vacker nånstans.

    Tråden handlade om män man tyckte var snygga, inte de man tycker är skitfula. Få se om du vågar ge exempel på en snygging nu då!
Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?