• Anonym (TS)

    Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?

    Behövs en motsvarande tråd till den andra om världens vackraste kvinna.

    Dela med er, själv tycker jag James Dean.

  • Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?
  • lille Birger

    Stefân Sölvi Pêtursson:



    Han måste i varje fall vara en av de starkaste killarna som angivits hittills i tråden.

     

  • Juliette F
    Anonym (EV) skrev 2013-10-10 21:36:03 följande:

    Tråden handlade om män man tyckte var snygga, inte de man tycker är skitfula. Få se om du vågar ge exempel på en snygging nu då!

    Men det är ju upp till var och en vilken kille man gillar. Smaken är ju som baken - vi kan väl inte alla tycka samma? Go for it, lägg ut bilder på de puddingar som får er heta!
  • Anonym (ä)
    Anonym (EV) skrev 2013-10-10 21:36:03 följande:

    Tråden handlade om män man tyckte var snygga, inte de man tycker är skitfula. Få se om du vågar ge exempel på en snygging nu då!
    Det har jag gjort, bara att trycka på visa endast. 
    Man måste väl få ha en egen smak och få lov att uttrycka den? Jag tycker även att Eddie Vedder är usch, men det får jag inte tycka då? 
     
  • Anonym (Lola)

    Alltså det är ju ingen competetion,
    1: Robert Plant (sångare Led Zeppelin. Nej, inte riktigt nuförtiden)




    2:Kurt Cobain



    3: Cillian Murphy


    3: Leonardo di Caprio
    Han är fortfarande vacker.



  • Anonym (EV)
    Anonym (ä) skrev 2013-10-10 21:39:31 följande:
    Det har jag gjort, bara att trycka på visa endast.  Man måste väl få ha en egen smak och få lov att uttrycka den? Jag tycker även att Eddie Vedder är usch, men det får jag inte tycka då?   

    Sorry, såg inte att det inte var samma person som skrev det inlägget jag svarade på. Tycker bara att det är så trist att gå in i en tråd och skriva ett enda inlägg där man trashar någon annans smak, utan att våga ge prov på sin egen smak.
  • Anonym (Lola)
    Anonym (EV) skrev 2013-10-10 21:24:24 följande:

    Viktigt inlägg!!! Vågar du sätta en bild på nån du tycker är snygg, eller vågar du bara trycka ned andras smak?
    Vågar, haha :p
    Jag trycker inte ner nåns smak bara för att jag säger att killen är ful. Herregud får man inte ha olika åsikter eller är detta dödsallvarligt som på lekis?
  • Anonym (ä)
    Anonym (EV) skrev 2013-10-10 21:42:33 följande:

    Sorry, såg inte att det inte var samma person som skrev det inlägget jag svarade på. Tycker bara att det är så trist att gå in i en tråd och skriva ett enda inlägg där man trashar någon annans smak, utan att våga ge prov på sin egen smak.
    Våga

     
  • Juliette F
    Nicknov10 skrev 2013-10-10 21:43:37 följande:
    Jude Law.

    åhhhhhhhhhhh han är så het att man går av på mitten 

    Har varit flera bilder på honom redan. Här kommer en till:

  • Anonym (ä)
    Anonym (Lola) skrev 2013-10-10 21:42:11 följande:
    Alltså det är ju ingen competetion,
    1: Robert Plant (sångare Led Zeppelin. Nej, inte riktigt nuförtiden)

    " rel="nofollow" target="_blank">



    2:Kurt Cobain
    3: Cillian Murphy
    3: Leonardo di Caprio
    Han är fortfarande vacker.


    Gud vad fula karlar! 
Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?