• Anonym (TS)

    Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?

    Behövs en motsvarande tråd till den andra om världens vackraste kvinna.

    Dela med er, själv tycker jag James Dean.

  • Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?
  • Juliette F
    Anonym (ä) skrev 2013-10-11 15:01:16 följande:
    Du menar att t ex Cary Grant, Gary Cooper, Marlon Brando ect är fula? Förvånad
    Eller rättare sagt var. Ingen av dem är väl i livet idag?
  • Anonym (ä)
    Juliette F skrev 2013-10-11 15:04:06 följande:
    Eller rättare sagt var. Ingen av dem är väl i livet idag?
    Var då. La upp en bild på Gene Kelly innan, hur kan man tycka att han var ful liksom? Megahunk i sina glasdagar :)
  • Juliette F
    Anonym (ä) skrev 2013-10-11 15:07:12 följande:
    Var då. La upp en bild på Gene Kelly innan, hur kan man tycka att han var ful liksom? Megahunk i sina glasdagar :)
    De klassiska manliga skådisarna från förr de var snyggingar hela bunten. Inte lika stylade som dagens hunks. Behövde inte ligga under bänkpress i timmar, jobba på magrutor osv för att vara sexiga...de hade sug i blicken, helt naturligt. Vad har hänt? :). Finns en och annan goding idag också, men jag tycker det finns fler att välja på från förr.
  • modesto
    Juliette F skrev 2013-10-11 15:10:05 följande:
    De klassiska manliga skådisarna från förr de var snyggingar hela bunten. Inte lika stylade som dagens hunks. Behövde inte ligga under bänkpress i timmar, jobba på magrutor osv för att vara sexiga...de hade sug i blicken, helt naturligt. Vad har hänt? :). Finns en och annan goding idag också, men jag tycker det finns fler att välja på från förr.
    De tränade på att ha sug i blicken istället för att ligga på en bänkpress och VAR sminkade, fast på ett annat sätt än nu, ingenting i den världen är naturligt
  • SweeneyTodd

    capy: Wes Bentley är inte alls snygg.


    Jag är kär i dig. Och du i han. Och han i kokain.
  • modesto
    Anonym (ä) skrev 2013-10-11 15:01:16 följande:
    Du menar att t ex Cary Grant, Gary Cooper, Marlon Brando ect är fula? Förvånad
    Inte lika heta som de som jag la ut. Bara för att de flesta  tycker om Jonny Depp eller Brad Pitt behöver inte jag tycka om dem, tvärtom, ju mer folk tjatar om hur snygga de är desto mer tråkiga de blir för mig.
  • SweeneyTodd
    SweeneyTodd skrev 2013-10-11 15:03:32 följande:
    Sa någon Cooper? Sheldon Cooper är min!

    Dibs!
    Jag är kär i dig. Och du i han. Och han i kokain.
  • Juliette F
    modesto skrev 2013-10-11 15:14:24 följande:
    De tränade på att ha sug i blicken istället för att ligga på en bänkpress och VAR sminkade, fast på ett annat sätt än nu, ingenting i den världen är naturligt
    Puder behövdes även då för att få bort "glansen" på film, och kanske lite ögonförbättring på svartvita filmer. Men killarna förr kändes lite mer ostylade och laid-back än idag. Det var inte ett sånt jäkla fokus på den perfekta kroppen med magrutor, biceps osv. Tjejerna dånade ändå!

    Idag tror många killar att de måste bo på gymmet för att duga. Och personligen uppskattar jag den tid då män inte tatuerade sig.
    Dessutom - att träna på att ha sug i blicken är aldrig fel enligt mig :). Dessutom är det svårt att träna på det och få det naturligt bra. Jag tror att antingen har man det eller så har man det ej.. Tungan ute 
Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?