• Anonym (TS)
    Äldre 9 Oct 09:59
    157597 visningar
    1042 svar
    1042
    157597

    Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?

    Behövs en motsvarande tråd till den andra om världens vackraste kvinna.

    Dela med er, själv tycker jag James Dean.

  • Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?
  • Äldre 14 Oct 13:34
    Anonym (Gravid) skrev 2013-10-13 23:23:50 följande:
    Hon hade förmodligen varit prostituerad.



    Projicering?
    Piece of cake to get rid of a piece of shit...
  • Äldre 14 Oct 15:54
    Anonym (Gravid) skrev 2013-10-13 23:23:50 följande:
    Hon hade förmodligen varit prostituerad.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • storsu­ggan
    Äldre 14 Oct 17:17
    Juliette F skrev 2013-10-14 11:53:53 följande:
    Hon hade säkerligen varit en lika fin person ändå.

      
    Säkert ännu finare, men jag trodde att tråden handlade om yta. Jag tycker att Victoria ser skaplig ut faktiskt och är inte alls lika negativt inställd till hennes utseende än vissa andra personer i tråden. Någon klassisk skönhet är hon ju inte, men med rätt mundering blir hon ganska praktfull.
  • Lejonm­amman0­1
    Äldre 14 Oct 18:09
    Juliette F skrev 2013-10-14 11:53:53 följande:
    Hon hade säkerligen varit en lika fin person ändå.
    Nä, vad lågt Anonym (Gravid) - Inte ens Glocalnet toppar den kommentaren. Rynkar på näsan Varav detta kungliga hat? Jag är förvisso inte monarkist, men inte typiskt svensk avundsjuk heller. Osar Jante. Hoppas ditt barn får bättre värderingar.

    Åter till manlig fägring! Förvånad att ingen nämnt denna hunk? IQ ska han tydligen ha också.



    Dolph Lundgren  (som ung)
        

       

      

    Jag har nämnt honom. Ja, han var otroligt snygg - på ett mycket nordiskt sätt! Han skulle ha passat att spela Siegfried i en filmatisering av Wagners opera! (Om jag får skryta lite, så är han inte alls olik min son på den bilden...)
  • lille Birger
    Äldre 14 Oct 18:09

    Kevin Nee:


  • Äldre 14 Oct 18:25
    lille Birger skrev 2013-10-14 18:09:48 följande:
    Kevin Nee:


    Vem är det - han till höger eller han till vänster??
  • Äldre 14 Oct 18:27
    storsuggan skrev 2013-10-14 17:17:03 följande:
    Säkert ännu finare, men jag trodde att tråden handlade om yta. Jag tycker att Victoria ser skaplig ut faktiskt och är inte alls lika negativt inställd till hennes utseende än vissa andra personer i tråden. Någon klassisk skönhet är hon ju inte, men med rätt mundering blir hon ganska praktfull.
    Men det var ju IQ det talades om. Att hon är typ helt blåst. Vilket jag inte tror, dyslexi är inte detsamma som att vara idiot. Men helt rätt, IQ hör inte hit egentligen, fast det borde ju ingå som en helhet när man talar skönhet - yta, hjärta och hjärna.
  • Lejonm­amman0­1
    Äldre 14 Oct 18:46
    Juliette F skrev 2013-10-14 18:27:54 följande:
    Men det var ju IQ det talades om. Att hon är typ helt blåst. Vilket jag inte tror, dyslexi är inte detsamma som att vara idiot. Men helt rätt, IQ hör inte hit egentligen, fast det borde ju ingå som en helhet när man talar skönhet - yta, hjärta och hjärna.

    Jag vet att jag är politiskt inkorrekt nu. Men i min erfarenhet, så går långsam fattningsförmåga och låg bildningsgrad hand i hand med dyslexi.
  • lille Birger
    Äldre 14 Oct 18:48
    Juliette F skrev 2013-10-14 18:25:32 följande:
    Vem är det - han till höger eller han till vänster??
    Det är han till höger.
  • Äldre 14 Oct 18:48
    Juliette F skrev 2013-10-14 18:27:54 följande:
    Men det var ju IQ det talades om. Att hon är typ helt blåst. Vilket jag inte tror, dyslexi är inte detsamma som att vara idiot. Men helt rätt, IQ hör inte hit egentligen, fast det borde ju ingå som en helhet när man talar skönhet - yta, hjärta och hjärna.

    Och hur ska man bedöma en persons IQ om man bara känner honom/henne genom media? ALLA superstars har ju agenter, imagekonsulter och advokater som noga konstruerar den officiella bilden av dem. Så vitt vi vet kan Tom Cruise vara en lallande fåne, Brad Pitt en "dum blondin" och David Bowie en prettoidiot. Även om jag är lite knäsvag över David Bowies androgyna intellektuella framtoning.
Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?