• Anonym (TS)

    Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?

    Behövs en motsvarande tråd till den andra om världens vackraste kvinna.

    Dela med er, själv tycker jag James Dean.

  • Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?
  • taquine

    När vi är inne på kungligheter så är ju prinsen av Monaco inte fy skam




     
    Jag älskar att du älskar mig som jag älskar mig
  • Anonym (sanna)
    Juliette F skrev 2013-10-16 22:18:27 följande:

    Jaså! Har aldrig känt mig förtrollad pga  kunglig glans, tror inte på monarki - det är ett förlegat koncept. Måste man dessutom leka designer (utan arbete och större talang) för att känna att man är värd sitt apenage så är det rätt illa ställt.

    De flesta medlemmar av samtiliga kungahus i världen är ganska ointressanta, enligt mig. Men några sticker ut lite grand, och har de figurerat mycket i media så är det väl lätt att man postar en bild eller två här? För du har väl inte sett några bilder på bilmekanikern Bosse i trappen bredvid? Även om han råkar vara värsta hunken. 

     Enligt mig finns det två kungliga som sticker ut. Nummer 1 är Diana. Alla kategorier. Victoria mer pga hennes inre skönhet. Sen råkar jag tycka Estelle är osedvanligt söt, men det hör eg inte hit. Denna tråd ska handla om män.
    Kronprins Frederik var söt som ung om vi absolut måste prata kungligheter Kommer dock inte på nån kunglig man som varit väldigt vacker, trots att deras möjligheter att vara snygga är större än random killars med tanke på pengarna.
  • Juliette F
    taquine skrev 2013-10-16 22:27:46 följande:
    När vi är inne på kungligheter så är ju prinsen av Monaco inte fy skam



     
    Han har varit uppe en gång redan tror jag. Men se upp - nu får du Lejonmamma på dig som tror att du blivit förblindad pga "kunglig glans". Skrattande
  • Juliette F
    Anonym (sanna) skrev 2013-10-16 22:30:35 följande:
    Kronprins Frederik var söt som ung om vi absolut måste prata kungligheter Kommer dock inte på nån kunglig man som varit väldigt vacker, trots att deras möjligheter att vara snygga är större än random killars med tanke på pengarna.

    Nä, man får väl bege sig till Monaco, där finns en del manlig fägring av det yngre slaget. Tacka Grace Kelly för det.

    Att de kungliga tjejerna är vackrare beror på att de gifts in (oftast pga snygg yta) - ej har fötts in i diverse kungliga familjer.

    Sedan Diana gjort sitt i det engelska kungahuset har snygghetsgenerna helt klart fått sig en skjuts uppåt. Men det är klart, Charles gener tar tid att jobba sig förbi rent avelsmässigt, om du förstår var jag menar.
  • Anonym (mm)
    Anonym (M) skrev 2013-10-16 20:37:25 följande:
    Är det bara jag som tycker att Robert Pettersson i Takida är snygg och har utstrålning?



    Ne då:) jag oxå:)
  • Anonym (sanna)
    Juliette F skrev 2013-10-16 22:36:00 följande:

    Nä, man får väl bege sig till Monaco, där finns en del manlig fägring av det yngre slaget. Tacka Grace Kelly för det.

    Att de kungliga tjejerna är vackrare beror på att de gifts in (oftast pga snygg yta) - ej har fötts in i diverse kungliga familjer.

    Sedan Diana gjort sitt i det engelska kungahuset har snygghetsgenerna helt klart fått sig en skjuts uppåt. Men det är klart, Charles gener tar tid att jobba sig förbi rent avelsmässigt, om du förstår var jag menar.
    Finns det någon fler snygg man än Andrea Casiraghi i Monaco menar du? Nu tycker jag inte att han är så snygg visserligen, men ung och rätt fräsch ändå :D
  • taquine
    Juliette F skrev 2013-10-16 22:36:00 följande:

    Nä, man får väl bege sig till Monaco, där finns en del manlig fägring av det yngre slaget. Tacka Grace Kelly för det.

    Att de kungliga tjejerna är vackrare beror på att de gifts in (oftast pga snygg yta) - ej har fötts in i diverse kungliga familjer.

    Sedan Diana gjort sitt i det engelska kungahuset har snygghetsgenerna helt klart fått sig en skjuts uppåt. Men det är klart, Charles gener tar tid att jobba sig förbi rent avelsmässigt, om du förstår var jag menar.
    Jag fattar nada Menar du att Dianas söner är snygga? 
    Säkert trevliga men vackra kan man ju inte beskylla dem för precis... 
    Jag älskar att du älskar mig som jag älskar mig
  • Anonym (sanna)
    Anonym (sanna) skrev 2013-10-16 22:44:13 följande:
    Finns det någon fler snygg man än Andrea Casiraghi i Monaco menar du? Nu tycker jag inte att han är så snygg visserligen, men ung och rätt fräsch ändå :D
    Måste rätta mig själv..Finns nog massor av snyggingar i Monaco, men inte bland de kungliga :D Andrea tycker jag dessutom inte ser ut som Grace Kelly, han är ju en kopia av sin pappa.
  • Lejonmamman01
    Juliette F skrev 2013-10-16 22:18:27 följande:

    Jaså! Har aldrig känt mig förtrollad pga  kunglig glans, tror inte på monarki - det är ett förlegat koncept. Måste man dessutom leka designer (utan arbete och större talang) för att känna att man är värd sitt apenage så är det rätt illa ställt.

    De flesta medlemmar av samtiliga kungahus i världen är ganska ointressanta, enligt mig. Men några sticker ut lite grand, och har de figurerat mycket i media så är det väl lätt att man postar en bild eller två här? För du har väl inte sett några bilder på bilmekanikern Bosse i trappen bredvid? Även om han råkar vara värsta hunken. 

     Enligt mig finns det två kungliga som sticker ut. Nummer 1 är Diana. Alla kategorier. Victoria mer pga hennes inre skönhet. Sen råkar jag tycka Estelle är osedvanligt söt, men det hör eg inte hit. Denna tråd ska handla om män.

    Det var ju DU som började dra in bebisarna här! Tomte
Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?