• Anonym (TS)

    Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?

    Behövs en motsvarande tråd till den andra om världens vackraste kvinna.

    Dela med er, själv tycker jag James Dean.

  • Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?
  • Fannypack
    Anton Chigurh skrev 2013-10-17 10:04:53 följande:
    Ja...Nikolaj är ju grann som helvete han också.

    Behöver jag nämna att att han, Nikolaj....är dansk.


     

    Visst är det roligt hur lik han är Sean Bean i en tidigare bild i tråden?
  • Juliette F
    taquine skrev 2013-10-16 22:49:48 följande:
    Jag fattar nada Menar du att Dianas söner är snygga? 
    Säkert trevliga men vackra kan man ju inte beskylla dem för precis... 

    Jag sa att det tar tid att jobba sig förbi Charles gener. Skrattande Nog tycker jag sönerna ser bättre ut än pappan, särskilt William. Tänk dig Kates och Williams barn. Solig
  • Juliette F
    Anonym (sanna) skrev 2013-10-16 22:44:13 följande:
    Finns det någon fler snygg man än Andrea Casiraghi i Monaco menar du? Nu tycker jag inte att han är så snygg visserligen, men ung och rätt fräsch ändå :D

    Det blir nog svårt att hitta några snyggare unga män än de i Monca, om man talar kungligheter. Vissa gillar ju vår egen fuskdesigner, men jag röstar på Monaco.
  • Juliette F
    Lejonmamman01 skrev 2013-10-16 23:46:35 följande:
    Det var ju DU som började dra in bebisarna här! Tomte
    Ja, my bad. För att någon hatade samtliga medlemmar av samtliga kungahus, och då tänkte jag att det kunde lätta upp stämningen lite med en liten ängel. Så fel jag hade.Flört
  • Anonym (Yummie!)
    Lejonmamman01 skrev 2013-10-16 21:08:39 följande:

    Det är nu inte jag, jag är inte ens med i den. Men jag sticker inte under stol med, att jag skulle rösta nej till monarkin om vi fick folkomrösta om den. Just det här som visat sig här i tråden är en sak som jag inte gillar med monarkin: att folk blir som förtrollade, förblindade, av den s.k. kungliga glansen. De kan inte se på personerna objektivt, som de vanliga människor de är.
    Även om det är väldigt OT måste jag lägga mig i det här. Men snälla du, du skulle aldrig ens kunna erkänna att en kunglighet var vacker för du kan inte se det pga ditt extrema förakt.

    Kan du lägga ner snacket nu och öppna en egen tråd i ämnet för jag orkar inte läsa denna upplyftande tråd snart pga tjafset om monarki eller inte. 
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (Yummie!) skrev 2013-10-17 11:40:04 följande:
    Även om det är väldigt OT måste jag lägga mig i det här. Men snälla du, du skulle aldrig ens kunna erkänna att en kunglighet var vacker för du kan inte se det pga ditt extrema förakt.

    Kan du lägga ner snacket nu och öppna en egen tråd i ämnet för jag orkar inte läsa denna upplyftande tråd snart pga tjafset om monarki eller inte. 

  • cazh82

    Åh, Viggo är underbar. Alltid gillat danskarna, manliga käkben.


    Anton Chigurh skrev 2013-10-17 10:00:53 följande:
    Viggo ser riktigt bra ut. Men så är han dansk också....!!! 

  • cazh82

    Vara fast på en öde ö med honom även på den tiden skulle bli ett liv i celibat.


    Juliette F skrev 2013-10-17 10:50:51 följande:
    Ingen som minns denna goding? Eller har åldern tagit ut sin rätt för mycket?

Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?