• Anonym (TS)
    Äldre 9 Oct 09:59
    157600 visningar
    1042 svar
    1042
    157600

    Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?

    Behövs en motsvarande tråd till den andra om världens vackraste kvinna.

    Dela med er, själv tycker jag James Dean.

  • Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?
  • Anoter­i
    Äldre 18 Oct 18:38

    OK, vacker kanske han inte ar, men den attraktivaste / sexigaste kandiskillen jag vet ar Zlatan.

     



    Sedan gillar jag boxaren Wladimir Klitschko. 


     
  • Lejonm­amman0­1
    Äldre 18 Oct 20:03
    Grodprins skrev 2013-10-18 14:26:25 följande:

    Tycker du inte att man ska skaffa barn med den man älskar? Eller ska man inseminera sig med den blondaste och vackraste?

    Såklart att man ska. Men nu talade vi ju om de ytterst få människor här i världen, som ska avla fram den nya tronföljaren. Då är egenskaperna ganska viktiga...
  • Lejonm­amman0­1
    Äldre 18 Oct 20:04
    Juliette F skrev 2013-10-18 14:26:26 följande:
    Den ska man inte underskatta. Att Monacos unga prinsar och prinsessor (på Carolines sida) är vackra har de Grace Kelly (-- Caroline) och sin pappa Stefano att tacka för. Knappast Prins Rainer.


    Stämmer. Prins Albert fick tyvärr utseendet väldigt mycket emot sig... Nu är han gift med en mycket vacker kvinna - men det verkar inte bli några barn där..?
  • Lejonm­amman0­1
    Äldre 18 Oct 20:08


    Juliette F skrev 2013-10-18 14:33:23 följande:
    Ja men de liknar ju pappan.. engelska kungahusets vackra gener...


    Ja NU ja. Men som ung helikopterpilot var han ett trånobjekt för tjejer över hela världen!
  • Lejonm­amman0­1
    Äldre 18 Oct 20:12
    Juliette F skrev 2013-10-18 15:05:58 följande:
    Han har var gudomlig, och har varit uppe flera gånger. Skadar dock inte med fler bilder på läckerbiten. Tungan ute Synd att han är stendöd bara..Gråter

    Valentino gjorde kvinnor över hela världen galna. Min mamma (född på 20-talet), hade t.ex. en kompis som aldrig gifte sig - trots att hon var vacker och fick många erbjudanden, som kunnat förbättra hennes situation (född i stor, fattig familj). Hon KUNDE inte, för hon älskade Rudolph Valentino, och kände att han var hennes livspartner - fast han var död och fast hon såklart aldrig träffat honom i verkligheten!

    Har även läst att när filmen "Sheiken" gick över världen, så åkte kvinnor till Sahara och vandrade rakt ut i öknen, för de hoppades på att bli räddade av honom!  
  • Äldre 18 Oct 20:52

    Anthony Lapaglia är riktigt fulsnygg



    Jag älskar att du älskar mig som jag älskar mig
  • Lindse­y Egot the only one
    Äldre 18 Oct 20:54
    Lejonmamman01 skrev 2013-10-18 20:04:45 följande:

    Stämmer. Prins Albert fick tyvärr utseendet väldigt mycket emot sig... Nu är han gift med en mycket vacker kvinna - men det verkar inte bli några barn där..?
    Herregud va Pierre är lik sin far.
  • Äldre 18 Oct 21:34
    cazh82 skrev 2013-10-17 14:07:03 följande:

     


    Che Guevara, sexig rebell. Finner visst män med cigg i munnen läckert, dock bara på bild.
  • Äldre 18 Oct 21:48
    Lejonmamman01 skrev 2013-10-18 20:12:44 följande:

    Valentino gjorde kvinnor över hela världen galna. Min mamma (född på 20-talet), hade t.ex. en kompis som aldrig gifte sig - trots att hon var vacker och fick många erbjudanden, som kunnat förbättra hennes situation (född i stor, fattig familj). Hon KUNDE inte, för hon älskade Rudolph Valentino, och kände att han var hennes livspartner - fast han var död och fast hon såklart aldrig träffat honom i verkligheten!

    Har även läst att när filmen "Sheiken" gick över världen, så åkte kvinnor till Sahara och vandrade rakt ut i öknen, för de hoppades på att bli räddade av honom!  
    Men stackars kvinna! Ja så kan det gå när män har äkta sex appeal Flört
  • Äldre 18 Oct 21:51
    Lejonmamman01 skrev 2013-10-18 20:08:23 följande:

    Ja NU ja. Men som ung helikopterpilot var han ett trånobjekt för tjejer över hela världen!

    '

    Trånobjekt.. det vete tusan. Men han är ju den minst oattraktiva medlemmen (infödd) i den engelska kungafamiljen. Därmed inte sagt att han är / var en "hunk". Men som vi har sett (med bl a Lille Birgers bidrag), smaken är som baken delad.Flört 
Svar på tråden Vem är världens vackraste man genom tiderna, död som levande?