• Äldre 12 Oct 18:40
    23420 visningar
    320 svar
    320
    23420

    Länka er blogg här, vill läsa nya bloggar!

    Som rubriken - länka gärna era bloggar här, varje gång ni gör en uppdatering! Vill hitta nya bloggar att läsa, och det kvittar vad ni skriver om, gillar att läsa om allt möjligt. Ni kan även kommentera i min blogg, kommenterar alltid tillbaka :)

    Så dela era bloggar nu så jag kan läsa igenom dom och kommentera!!

    Min blogg: http://fitnessbyisabelle.se  - min blogg handlar om min vardag, som innebär mycket träning, kost/mat, hälsa, mode och skönhet! 
     


    fitnessbyisabelle.se - allt om träning, kost, skönhet, mode & hälsa
  • Svar på tråden Länka er blogg här, vill läsa nya bloggar!
  • Äldre 14 Nov 12:28
  • Äldre 14 Nov 13:24
    Ensam i parken en natt. Alla har vi gått ut för vi vill vi få kontakt med andra, på ett eller annat sätt. 

    "Svåra saker kan vara lätt att prata med en "främling" om.

    Lätta saker kan vara så svårt att prata om...att jag inte ens hittar orden." 

    ekdungen.blogspot.se/
  • Äldre 15 Nov 10:40
    "God dag!", sa han till mig.
    Jag blev förbryllad, tittade mig omkring:

    "Menar herrn mig?", frågade jag så artigt jag kunde tillbaka.
    Den äldre herren nickad och log så fint tillbaks, sen stöplande han vidare.

    Varför känns vi det "konstigt" när någon som vi inte känner hälsar på oss,?
    "Gud, vad töntiga vi är egentligen!".

    Ja... det var väl det jag reflekterade över på vår lilla affärsrunda.
    Förutom att barnteatern "Pettson och Findus" var jätterolig och fick oss på gott humör.

    ekdungen.blogspot.se/
  • Äldre 31 Jan 01:08
  • Äldre 6 Mar 11:15
    dropdeaddiva.blogg.se

    Gå in och kika på min nya blogg och kommentera gärna! :)

    - Sambolivet
    - Kärleken
    - Träning
    - Mat och recept
    - Tv-serier
  • Äldre 21 Mar 14:46

    EN 27 ÅRIG MAMMA TILL EN HÄRLIG SON FÖDD 2010. BOR TILLSAMMANS MED MIN MAN OCH VÅR SON I EN VILLA PÅ LANDET. HAR LÄTTARE FÖR ATT UTTRYCKA MINA TANKAR I SKRIFT, & SKRIVER HÄR OM LIVET I STORT OCH SMÅTT. INREDNING, MAT, SHOPPING OCH VARDAG DÄREMELLAN.

    SKRIVER ÄVEN OM MIN RESA TILL ETT HÄLSOSAMMARE LIV, VIKTMINSKNING OCH DRÖMMEN OM EN VÄLTRÄNAD KROPP! 

    HUR DET ÄR ATT LEVA MED STÄNDIG ÅNGEST KRING MAT, OCH STRÄVAN ATT ALLTID VARA PERFEKT.
  • Äldre 3 Jul 00:29

    Hej, åh va kul! Jag har en nystartad blogg som handlar om mitt liv som 19 år och gravid och sedan då även som ung mamma! Hoppas de låter intressant :)

    josephinefilipsson.vimedbarn.se

  • Äldre 4 Jul 14:35

    anorexiresan.blogg.se

    Nu har jag återupptagit min blogg. Jag skriver om livet med svår anorexi och hur det är att leva med den hemska sjukdomen. Just nu kämpar jag på alla vis för att slippa bli tvångsinlagd på sjukhuset för min vikt är så låg och mina värden så dåliga att jag kan dö närsomhelst enligt sjukvården och det var nog först igår som jag kunde ta till mig det och börja förstå till viss del att jag faktiskt är sjuk. Har haft anorexi i 8 år och ätstörningar i 10 år. 

    Skriver även lite om livet med hund.

  • Äldre 24 Jan 20:31
    Jag har rätt nyligen börjat blogga igen efter många års uppehåll! Skriver om mit liv som mamma, landsortsbo och matgalen. Gör även min egen hudvård och delar friskt med mig av recept.

    Vore jättekul om ni ville gå in och kika. Kanske lika lite, kommentera eller följa mig om ni gillar vad ni ser.

    Www.emmawarmefjord.se
    Missa inte min blogg: www.emmawarmefjord.se
  • Äldre 30 Jan 11:13
    Delar med mig av lite recept på barnmat på bloggen idag, in och inspireras! :D
    Missa inte min blogg: www.emmawarmefjord.se
  • Äldre 21 Mar 11:46
    Hej är ny här å har nyss startat en blogg.
    Håll till godo
    minadhdvarld.blogg.se
  • Äldre 3 Apr 12:47
    minadhdvarld.blogg.se
    kroppar handlade de om i dag lite gran å tankar.
    Vad tycker ni?
  • Äldre 18 Feb 11:08

    Hej! På min blogg skriver jag öppet om ångest, tvångstankar och min diagnos som jag nyligen diagnostiserat med (cyklotymi). Befrielsen att äntligen börja lära känna sig själv, och veta varför jag mått/mår som jag gör. 

    Kika gärna in =) 

    http://livetsregndroppe.blogg.se/ 

  • Sun 1 Mar 2020 11:36

    Bloggat sedan 2004, min blogg handlar om livet i största allmänhet skulle jag kunna säga. Studerar till specialpedagog, är lärare i grunden. Är typisk Dalkulla som bär folkdräkt. Sedan älskar jag porslin.

    www.saramadeleine.se


    Läs min blogg: Orsakullan som blev mamma vid 20 nu specialpedagog. www.saramadeleine.se
  • Wed 25 Mar 2020 20:30
Svar på tråden Länka er blogg här, vill läsa nya bloggar!