• Anonym (Kaffedraken)

    Revisor Malmö trakten - Skåne

    Hej

    Jag och min man har sammanställt all dokumentation som är tänkt att skickas iväg innan jul - förutom just revisorsdokumentation som vårt land har som krav. Alla jag vänt mig till säger att uppdraget är alldeles för litet - och vår bank vill/kan inte hjälpa oss eftersom de anser att de ej kan intyga vad våra bilar, kläder och möbler är värda.

    Har någon är tips på revisor i Malmö - Skåne trakten som kan tänkas hjälpa oss.

    P.s

    Har gått igenom alla revisorer på Eniro - så det är inget alternativ.

    Snälla hjälp oss.

  • Svar på tråden Revisor Malmö trakten - Skåne
  • Anonym (Kaffedraken)

    Hej, har tyvärr inget tips på namn i området, men kan berätta hur vi löste det. Vi var i samma situation för ett tag sedan och kontaktade ett gäng revisorer som alla sa nej. Till slut fick vi tag i en revisor via en personlig kontakt, en släkting som har eget företag anlitade en revisor för att sköta bokföringen. Den revisorn hjälpte då oss som "good will" och tog inte ens betalt... Så fundera på om ni inte kan känner någon med eget företag eftersom de ofta har hjälp av en revisor. Lycka till!

  • Anonym (Kaffedraken)
    Jag blev rekommenderad av en vän att gå in på Ekonomijuridik.se som arbetar med uppdragsförmedling. Jag kom i kontakt med en revisor på ett MYCKET enkelt sätt och revisorn passade mina behov. 

    Revisorn som jag använder idag anpassade verkligen sig efter mina behov och kriterier. Visste inte vilka dem var, förrän Ekonomijuridik.se hörde av sig och sa att de hade hittat en match.
Svar på tråden Revisor Malmö trakten - Skåne