• Äldre 21 Jan 19:33
    21708 visningar
    25 svar
    25
    21708

    Någon som handlat på mittnamnhalsband.se?

    Jag väljer att inte vara anonym så att folk inte tror att detta är någon form av reklam.

    Jag har länge varit på jakt efter ett kärlekssmycke till mig och min fästman, hittade nyss ett jättefint på mittnamnhalsband.se. Efter att ha kollat på omdömen har jag sett både positiva och negativa kommentarer och skulle därför vilja kolla med er om någon här har beställt något från dem.

    Har ni fått era smycken och är det bra kvalitet? Ska jag leta vidare?

    Tack så länge! :)

  • Svar på tråden Någon som handlat på mittnamnhalsband.se?
  • Anonym (Skit)
    Äldre 21 Jan 19:36
    #1

    Nej! Skit grejer och fick inte mina grejer förens 3 veckor

  • Äldre 21 Jan 19:39
    #2
    Anonym (Skit) skrev 2014-01-21 19:36:01 följande:
    Nej! Skit grejer och fick inte mina grejer förens 3 veckor
    Oj, tack för snabbt svar! Aj då, det lät inte bra. Vad köpte du för något?
  • Lindse­y Egot the only one
    Äldre 21 Jan 20:08
    #3

    Jag köpte ett halsband där och har varit nöjd men kedjan var bräcklig så min son drog sönder den. Nu mailade jag dom igår ang ett armband jag vill ha specialbeställt men de har inte hört av sig och deras nummer finns inte heller längre för det Söderström abonnenten inte finns

  • Äldre 21 Jan 20:14
    #4
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-01-21 20:08:02 följande:
    Jag köpte ett halsband där och har varit nöjd men kedjan var bräcklig så min son drog sönder den. Nu mailade jag dom igår ang ett armband jag vill ha specialbeställt men de har inte hört av sig och deras nummer finns inte heller längre för det Söderström abonnenten inte finns
    Tog det lång tid innan du fick det? Lät lite skumt att numret inte längre finns, man vill ju gärna kunna få tag på dem. Tycker du att jag ska vända mig någon annanstans?
  • Lindse­y Egot the only one
    Äldre 21 Jan 20:22
    #5
    Spöktuss skrev 2014-01-21 20:14:41 följande:
    Tog det lång tid innan du fick det? Lät lite skumt att numret inte längre finns, man vill ju gärna kunna få tag på dem. Tycker du att jag ska vända mig någon annanstans?
    Det står 7-10 dagar
  • Äldre 21 Jan 20:25
    #6

    Jag har beställt därifrån och allt har gått bra. 

  • Äldre 21 Jan 20:30
    #7

    Jag har också beställt, visserligen för ett par år sen och är nöjd. Tog ett par veckor att få halsbandet vill jag minnas. Och det skickades från typ Israel. Använder det fortfarande och har hållt hela tiden :)

  • Äldre 21 Jan 20:35
    #8
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-01-21 20:22:45 följande:
    Det står 7-10 dagar
    Ville höra mig för bara, en del hade tydligen fått vänta länge på leverans.
  • Äldre 21 Jan 20:37
    #9

    mjäk och Litenistan: Skönt att höra att det har gått bra för er. :)

  • Lindse­y Egot the only one
    Äldre 21 Jan 20:56
    #10

    Det jag tycker är konstig är att de inte hört av sig via mail när hag vill ha specialbeställningar av ett armband.

Svar på tråden Någon som handlat på mittnamnhalsband.se?