• Äldre 21 Jan 19:33
    21706 visningar
    25 svar
    25
    21706

    Någon som handlat på mittnamnhalsband.se?

    Jag väljer att inte vara anonym så att folk inte tror att detta är någon form av reklam.

    Jag har länge varit på jakt efter ett kärlekssmycke till mig och min fästman, hittade nyss ett jättefint på mittnamnhalsband.se. Efter att ha kollat på omdömen har jag sett både positiva och negativa kommentarer och skulle därför vilja kolla med er om någon här har beställt något från dem.

    Har ni fått era smycken och är det bra kvalitet? Ska jag leta vidare?

    Tack så länge! :)

  • Svar på tråden Någon som handlat på mittnamnhalsband.se?
  • Äldre 21 Jan 21:00
    #11
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-01-21 20:56:36 följande:
    Det jag tycker är konstig är att de inte hört av sig via mail när hag vill ha specialbeställningar av ett armband.
    Ja, det är lite skumt. Har du inte ens fått bekräftelse på att de har tagit emot ditt mail?
  • Äldre 21 Jan 21:04
    #12

    Beställde ett graverat armband. Tror inte leveranstiden var längre än det stod på hemsidan. Inga problem iaf och varan levde upp till förväntningarna.

  • Äldre 21 Jan 21:15
    #13
    Petra 334 skrev 2014-01-21 21:04:03 följande:
    Beställde ett graverat armband. Tror inte leveranstiden var längre än det stod på hemsidan. Inga problem iaf och varan levde upp till förväntningarna.
    Okej, vad bra att det har gått bra för dig också! :) Får kika runt lite till innan jag bestämmer om jag ska beställa där eller inte.
  • Äldre 21 Jan 23:42
    #14

    Beställde nyss därifrån och fick idag mail om att varan skickats.

    Hoppas kvaliteten är hyffsad bara.

  • Äldre 21 Jan 23:58
    #15
    Nyctophilia skrev 2014-01-21 23:42:00 följande:
    Beställde nyss därifrån och fick idag mail om att varan skickats.
    Hoppas kvaliteten är hyffsad bara.
    Får hoppas på det. :)
  • Äldre 22 Jan 00:15
    #16

    Jag skulle avråda från att beställa därifrån!! Företag som inte har ett nummer att ringa är inte bra och jag skickade mejl till dom ang ett armband 3 veckor innan jul, har fortfarande inte fått svar!

  • Lindse­y Egot the only one
    Äldre 22 Jan 00:16
    #17
    Spöktuss skrev 2014-01-21 21:00:46 följande:
    Ja, det är lite skumt. Har du inte ens fått bekräftelse på att de har tagit emot ditt mail?
    Nej!
  • Lindse­y Egot the only one
    Äldre 22 Jan 00:17
    #18
    Evelina021 skrev 2014-01-22 00:15:19 följande:

    Jag skulle avråda från att beställa därifrån!! Företag som inte har ett nummer att ringa är inte bra och jag skickade mejl till dom ang ett armband 3 veckor innan jul, har fortfarande inte fått svar!


    De kanske har gått i konkurs.
  • Lindse­y Egot the only one
    Äldre 22 Jan 00:20
    #19

    De verkar iaf vara aktiva på Facebook och gjorde ett inlägg där i kväll kl 18 eller nu är ju klockan över tolv så det blir ju igår.

  • Äldre 22 Jan 00:30
    #20

    Tack för era svar!

    Har bestämt mig för att försöka hitta något fint smycke någon annanstans, vågar inte riskera att bli lurad. 
    Synd, men det blir säkert bra ändå.

  • Lindse­y Egot the only one
    Äldre 22 Jan 08:24
    #21

    Sandra på namnhalsband har nu svarat mig på Facebook. De har haft problem med sin hemsida samt telefonen kanske de har haft problem med internet och har telefonen kopplad dit. Nu skulle det visst funka igen.

  • Anonym (Liv)
    Äldre 22 Jan 10:23
    #22

    Jag handlade ett halsband. Inga problem alls.

  • Äldre 25 Dec 09:55
    #23

    Tyvärr dålig leverans om man inte betalt 200kr extra för express. Beställd tio dagar för jul, men det skickades först 24/12... Dåligt...

  • Äldre 27 May 12:12
    #24
    +1

    Super besviken!
    Jag rekommenderar INTE att handla på Mitt namn halsband. Jag gjorde en beställning över tre veckor innan morsdag, just för att vara säker på att få det i tid På deras hemsida och i beställningen garanterade de att man skulle få beställningen innan morsdag. Men när fredagen innan morsdag kom hade jag fortfarande inte fått någon avisering för att hämta ut paket. Så på självaste morsdag stod man med händerna tomma. Så fruktansvärt irriterande.
    När man ska försöka nå dom, så finns det inget nummer man kan nå dom på och mailet man skickar till dom svarar dom på att det tar upp till 16 dagar att få det levererat trots att jag gjorde en beställning 24 dagar innan och sedan vidarebefodrar dom det till någon utländsk leverantör där man ska återberätta och dessutom på engelska. Så FRUSTRERANDE!!

    Handla INTE därifrån!

  • Thu 2 Jul 2020 16:46
    #25
    Varnar för detta företag! Leverans över en månad försenad och har inte fått leveransdatum.
Svar på tråden Någon som handlat på mittnamnhalsband.se?