• Anonym (Arg arg arg)
    Äldre 26 Jan 18:45
    48360 visningar
    267 svar
    267
    48360

    Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!

    Varför klipper ni kvinnor er så fult ibland. Det borde vara brottsligt och fängelse eller böter. Jag kan tycka att det är lite av ett brott mot naturen att klippa sig så kort och fult. Kvinnor ska ju ha lågt hår!

    Det värsta jag vet är tårta-frisyrer...dvs. då ni klipper er en kort potta så det ser ut som en svamp eller tårta på huvudet och rakat upp till öronen och nacken...så fult! Det set ut som att någon lagt en kastrull på ett huvud och rakat runt den. Skäms ni inte? Ni borde få fängelse eller böter. Det är synd om män som måste utså att se sånt. Det kan faktiskt leda till depression hos män och då är det ert fel så ni vet om det!

    Jag tycker att man ska tänkta lite mer på hur man ser ut och sluta vara egoistisk.

    Tack på förhand

  • Svar på tråden Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!
  • EJL
    Äldre 26 Jan 18:48
    #1

    Jag tycker att tuttar är fult. Så fult att jag fått en depression. Jag tycker att de ska skära bort tuttarna, för det är faktiskt inte schysst mot oss män som måste se sånt. Och min depression är deras fel, de borde ha skurit bort tuttarna tidigare!

  • Äldre 26 Jan 18:49
    #2

    Om du stör dig, peta ut ögonen så slipper du se det. Och när du ändå är på gång, plocka bort hjärnan också så slipper vi dina tankar.

  • Äldre 26 Jan 18:49
    #3

    Jag provoceras av kukar. Så jävla fula. Får depression. Klipp av den tack.

  • Anonym (Malin­)
    Äldre 26 Jan 18:50
    #4

    För hockey frillan som vissa män kommer dragandes med är såå snyggt. Eller varför inte flinten mitt på huvudet som ni sen envisas med att kamma över med några få hårstrån.

  • Äldre 26 Jan 18:54
    #5

    Jag har av någon anledning extremt svårt att se exakt hur det här rör dig...?

  • Anonym (småsn­opp)
    Äldre 26 Jan 18:54
    #6

    Män med små snoppar gör mig deprimerad!  Varför gör ni inte en penis förlängning om ni inte är väl utrustade. Så kränkande mot oss kvinnor att se det!!

  • Anonym (Arg arg arg) Trådstartaren
    Äldre 26 Jan 18:57
    #7
    Studenten13 skrev 2014-01-26 18:54:29 följande:
    Jag har av någon anledning extremt svårt att se exakt hur det här rör dig...?



    Jo för att min sambo har klippt sig så! Jag startade en tråd för ett tag sen då hon kom med denna fula frisyr.

    Nu några veckor senare har jag blivit deprimerad. Hon var så fin innan men nu är hon ful
  • Anonym (Men asså..­.)
    Äldre 26 Jan 19:00
    #8

    Men seriöst Ts vad du e ytlig det e fan bara hår o palla du inte se det så lämna henne då för du verkar ju inte älska henne speciellt mycket om du bara bryr dig om vilken frisyr hon har

  • Anonym (småsn­opp)
    Äldre 26 Jan 19:01
    #9
    Anonym (Arg arg arg) skrev 2014-01-26 18:57:30 följande:



    Jo för att min sambo har klippt sig så! Jag startade en tråd för ett tag sen då hon kom med denna fula frisyr.
    Nu några veckor senare har jag blivit deprimerad. Hon var så fin innan men nu är hon ful
    Hoppas hon gör slut! Hon förtjänar inte nån som du!
  • Äldre 26 Jan 19:07
    #10
    Anonym (Arg arg arg) skrev 2014-01-26 18:57:30 följande:



    Jo för att min sambo har klippt sig så! Jag startade en tråd för ett tag sen då hon kom med denna fula frisyr.
    Nu några veckor senare har jag blivit deprimerad. Hon var så fin innan men nu är hon ful
    Det är svårt, mycket svårt.

    Rimligtvis borde kostnaden för dina antidepressiva medel samt samtalskontakt med psykolog belasta erat gemensamma konto.
    Alternativt, vid separat ekonomi borde din sambo stå för hela denna kostnad, då beslutet att besudla din vardag med sin uppsyn var helt hennes
Svar på tråden Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!