• Anonym (Arg arg arg)
    Äldre 26 Jan 18:45
    48058 visningar
    267 svar
    267
    48058

    Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!

    Varför klipper ni kvinnor er så fult ibland. Det borde vara brottsligt och fängelse eller böter. Jag kan tycka att det är lite av ett brott mot naturen att klippa sig så kort och fult. Kvinnor ska ju ha lågt hår!

    Det värsta jag vet är tårta-frisyrer...dvs. då ni klipper er en kort potta så det ser ut som en svamp eller tårta på huvudet och rakat upp till öronen och nacken...så fult! Det set ut som att någon lagt en kastrull på ett huvud och rakat runt den. Skäms ni inte? Ni borde få fängelse eller böter. Det är synd om män som måste utså att se sånt. Det kan faktiskt leda till depression hos män och då är det ert fel så ni vet om det!

    Jag tycker att man ska tänkta lite mer på hur man ser ut och sluta vara egoistisk.

    Tack på förhand

  • Svar på tråden Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!
  • Äldre 26 Jan 19:11
    #11
    Anonym (Arg arg arg) skrev 2014-01-26 18:57:30 följande:



    Jo för att min sambo har klippt sig så! Jag startade en tråd för ett tag sen då hon kom med denna fula frisyr.
    Nu några veckor senare har jag blivit deprimerad. Hon var så fin innan men nu är hon ful

    Men då är det ett problem mellan dig och din sambo. Du har faktiskt ingen som helst rätt att uttala dig huruvida andras frisyrer tillfredsställer dig eller inte, eller att förvänta dig att andra ska anpassa sig efter dina behov och böjelser.


    Om du blir deprimerad över din sambos nya frisyr så vill jag påstå att du har betydligt större problem än bara den nya frisyren.

  • Anonym (smake­n som baken)
    Äldre 26 Jan 19:17
    #12
    Anonym (Arg arg arg) skrev 2014-01-26 18:57:30 följande:



    Jo för att min sambo har klippt sig så! Jag startade en tråd för ett tag sen då hon kom med denna fula frisyr.
    Nu några veckor senare har jag blivit deprimerad. Hon var så fin innan men nu är hon ful
    Du är säkert inte ensam! Har en väninna som gick och snaggade sig. Hennes karl fick en chock och tyckte det var fruktansvärt fult. Jag tyckte det var modigt gjort av henne, för hon visste vad hennes karl skulle tycka, men gjorde det ändå, för att hon själv ville.

    Personligen så skulle jag nog inte göra nåt extremt med mitt hår som jag visste att min man tyckte var fult. De flesta kvinnor vill väl att deras älskling tycker de är fina?
  • Anonym (Arg arg arg) Trådstartaren
    Äldre 26 Jan 19:20
    #13
    Anonym (smaken som baken) skrev 2014-01-26 19:17:51 följande:
    Du är säkert inte ensam! Har en väninna som gick och snaggade sig. Hennes karl fick en chock och tyckte det var fruktansvärt fult. Jag tyckte det var modigt gjort av henne, för hon visste vad hennes karl skulle tycka, men gjorde det ändå, för att hon själv ville.

    Personligen så skulle jag nog inte göra nåt extremt med mitt hår som jag visste att min man tyckte var fult. De flesta kvinnor vill väl att deras älskling tycker de är fina?



    Oj oj oj...vad gjorde hennes man då?
  • Äldre 26 Jan 19:27
    #14

    Jag tror man klipper sig för sin egen skull och för att man själv ska tycka man är fin inte för att tillfredsställa andra. Jag antar att du är tillsammans med din sambo på grund av hennes hår och då var det ju fruuuuuuuuuuuktansvärt egoistiskt av henne att klippa bort håret då hon vet att hela er relation vilar på hennes lockar som nu är borta. För evigt.
    Ytlighet är en synd.

  • La Lola
    Äldre 26 Jan 19:29
    #15

    En fredagstråd på söndag?
    Tråkigt.


    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (Arg arg arg) Trådstartaren
    Äldre 26 Jan 19:31
    #16
    La Lola skrev 2014-01-26 19:29:52 följande:
    En fredagstråd på söndag?

    Tråkigt.



    Nu börjar du din spekulationspolis. Letar du troll varje dag i ditt liv?
  • La Lola
    Äldre 26 Jan 19:37
    #17
    Anonym (Arg arg arg) skrev 2014-01-26 19:31:49 följande:



    Nu börjar du din spekulationspolis. Letar du troll varje dag i ditt liv?
    Tog du åt dig?
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Anonym (Arg arg arg) Trådstartaren
    Äldre 26 Jan 19:39
    #18
    La Lola skrev 2014-01-26 19:37:07 följande:
    Tog du åt dig?



    Det ända du gör är att förstöra varje tråd genom att spekulera i troll. Har du inget annat för dig? Kan du inte bara klicka vidare? Inser inte du att folk kanske är seriösa och att folk mår dåligt åt olika saker här i livet?
  • Lindse­y Egot the only one
    Äldre 26 Jan 19:41
    #19

    Men stäm frisören!

  • La Lola
    Äldre 26 Jan 19:41
    #20
    Anonym (Arg arg arg) skrev 2014-01-26 19:39:38 följande:



    Det ända du gör är att förstöra varje tråd genom att spekulera i troll. Har du inget annat för dig? Kan du inte bara klicka vidare? Inser inte du att folk kanske är seriösa och att folk mår dåligt åt olika saker här i livet?
    Ok.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
Svar på tråden Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!