• Anonym (Arg arg arg)
    Äldre 26 Jan 18:45
    48046 visningar
    267 svar
    267
    48046

    Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!

    Varför klipper ni kvinnor er så fult ibland. Det borde vara brottsligt och fängelse eller böter. Jag kan tycka att det är lite av ett brott mot naturen att klippa sig så kort och fult. Kvinnor ska ju ha lågt hår!

    Det värsta jag vet är tårta-frisyrer...dvs. då ni klipper er en kort potta så det ser ut som en svamp eller tårta på huvudet och rakat upp till öronen och nacken...så fult! Det set ut som att någon lagt en kastrull på ett huvud och rakat runt den. Skäms ni inte? Ni borde få fängelse eller böter. Det är synd om män som måste utså att se sånt. Det kan faktiskt leda till depression hos män och då är det ert fel så ni vet om det!

    Jag tycker att man ska tänkta lite mer på hur man ser ut och sluta vara egoistisk.

    Tack på förhand

  • Svar på tråden Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!
  • Äldre 26 Jan 19:48
    #21

    Ts- hur såg hennes hår ut innan ? 

    Är du på riktigt deprimerad pga det i ordets bemärkelse. Eller använder du det som ett uttryck bara ? 

    Jag förstår dig att du tycker det är fult, för det är satan så fult ! Men det är hår så det lär växa ut kan jag tro


    On duty !
  • Anonym (smake­n som baken)
    Äldre 26 Jan 19:49
    #22
    Anonym (Arg arg arg) skrev 2014-01-26 19:20:11 följande:



    Oj oj oj...vad gjorde hennes man då?
    Han gjorde inte mycket mer än undvek att titta på henne i början.  Nu har det gått flera år, och hon kör fortfarande med sitt snagg som hon trivs med. Han har väl fått vänja sig.
  • Anonym (så här?)
    Äldre 26 Jan 19:53
    #23


    Menar du så här fast på en tjej?
  • Äldre 26 Jan 19:56
    #24

    Nu tror jag det är mer nedstämdhet än depression du menar. Det är fruktansvört jobbigt det där att alla har en egen vilja. Sen är det ju så att alla faktiskt inte vill vara snygga.

  • Anonym (Arg arg arg) Trådstartaren
    Äldre 26 Jan 20:10
    #25
    Skummonova skrev 2014-01-26 19:48:01 följande:
    Ts- hur såg hennes hår ut innan ? 

    Är du på riktigt deprimerad pga det i ordets bemärkelse. Eller använder du det som ett uttryck bara ? 

    Jag förstår dig att du tycker det är fult, för det är satan så fult ! Men det är hår så det lär växa ut kan jag tro



    Hon var den vackraste jag sett. Stort lockigt hår som såg ut som jag vet inte vad. Helt underbart vackert. Frisören sa till och med "ska du verkligen klippa av ditt hår" hade min sambo berättat. Nä usch ja e så ledsen för det här....
  • Anonym (Arg arg arg) Trådstartaren
    Äldre 26 Jan 20:17
    #26
    Anonym (så här?) skrev 2014-01-26 19:53:30 följande:
    Menar du så här fast på en tjej?



    Ja precis så!!!!! Fast mycket tjockare och större där uppe. Den här personen hade inte så mycket hår som min sambo
  • Anonym (Hmm)
    Äldre 26 Jan 20:24
    #27

    Har du nån aning om hur jobbigt långt hår är att ha? Det är tungt, blir fett fort, man svettas, det slits, det blir frissigt (speciellt om man har lockar), det är i vägen, det fastnar, det måste skötas, plattas, torkas.

    Kort hår klipper man var sjätte vecka och tvättar när det behövs. Fixar om man vill, med en bra frisyr kammar man bara till det efter dusch och så är det klart. Långt hår gör mig deprimerad.

  • Äldre 26 Jan 20:33
    #28
    Anonym (Arg arg arg) skrev 2014-01-26 20:10:44 följande:



    Hon var den vackraste jag sett. Stort lockigt hår som såg ut som jag vet inte vad. Helt underbart vackert. Frisören sa till och med "ska du verkligen klippa av ditt hår" hade min sambo berättat. Nä usch ja e så ledsen för det här....
    Tragiskt verkligen.. Varför gjorde hon så ? Och vad tycker hon själv om det ? 
    On duty !
  • Anonym (Arg arg arg) Trådstartaren
    Äldre 26 Jan 20:33
    #29

    Det blir jobbigt. Tänk er själva om vi skulle gifta oss. Då vill ju jag att hon ska ha en fin frisyruppsättning. Tror ni jag tycker det är kul om hon ser ut som en champinjon i huvudet eller?

  • Äldre 26 Jan 20:34
    #30
    Anonym (Hmm) skrev 2014-01-26 20:24:00 följande:
    Har du nån aning om hur jobbigt långt hår är att ha? Det är tungt, blir fett fort, man svettas, det slits, det blir frissigt (speciellt om man har lockar), det är i vägen, det fastnar, det måste skötas, plattas, torkas.

    Kort hår klipper man var sjätte vecka och tvättar när det behövs. Fixar om man vill, med en bra frisyr kammar man bara till det efter dusch och så är det klart. Långt hår gör mig deprimerad.


    Det är skönt med hår och snyggt. Man kan väl ha hästsvans
    On duty !
Svar på tråden Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!