• Anonym (Arg arg arg)
    Äldre 26 Jan 18:45
    48075 visningar
    267 svar
    267
    48075

    Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!

    Varför klipper ni kvinnor er så fult ibland. Det borde vara brottsligt och fängelse eller böter. Jag kan tycka att det är lite av ett brott mot naturen att klippa sig så kort och fult. Kvinnor ska ju ha lågt hår!

    Det värsta jag vet är tårta-frisyrer...dvs. då ni klipper er en kort potta så det ser ut som en svamp eller tårta på huvudet och rakat upp till öronen och nacken...så fult! Det set ut som att någon lagt en kastrull på ett huvud och rakat runt den. Skäms ni inte? Ni borde få fängelse eller böter. Det är synd om män som måste utså att se sånt. Det kan faktiskt leda till depression hos män och då är det ert fel så ni vet om det!

    Jag tycker att man ska tänkta lite mer på hur man ser ut och sluta vara egoistisk.

    Tack på förhand

  • Svar på tråden Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!
  • Äldre 26 Jan 20:35
    #31
    Anonym (Arg arg arg) skrev 2014-01-26 20:33:42 följande:
    Det blir jobbigt. Tänk er själva om vi skulle gifta oss. Då vill ju jag att hon ska ha en fin frisyruppsättning. Tror ni jag tycker det är kul om hon ser ut som en champinjon i huvudet eller?
    Hahhaha :D Nej verkligen inte !
    On duty !
  • Anonym (Arg arg arg) Trådstartaren
    Äldre 26 Jan 20:36
    #32
    Skummonova skrev 2014-01-26 20:33:32 följande:
    Tragiskt verkligen.. Varför gjorde hon så ? Och vad tycker hon själv om det ? 



    Ja folk här inne förnekar bara. Jag lovar att många här skulle bli ledsna om deras partner klippte sig på ett brutalt fult sätt.

    Hon gör runt och tycker det är snyggt tror jag...vi pratar inte om det så ofta. Jag sitter och förnekar för mig själv att hon har kort hår hela tiden.
  • Anonym (haha)
    Äldre 26 Jan 20:39
    #33
    Anonym (Arg arg arg) skrev 2014-01-26 20:33:42 följande:
    Det blir jobbigt. Tänk er själva om vi skulle gifta oss. Då vill ju jag att hon ska ha en fin frisyruppsättning. Tror ni jag tycker det är kul om hon ser ut som en champinjon i huvudet eller?
      haha fyfan jag dör av garv!!!
  • Äldre 26 Jan 20:39
    #34
    Anonym (Arg arg arg) skrev 2014-01-26 20:36:04 följande:



    Ja folk här inne förnekar bara. Jag lovar att många här skulle bli ledsna om deras partner klippte sig på ett brutalt fult sätt.

    Hon gör runt och tycker det är snyggt tror jag...vi pratar inte om det så ofta. Jag sitter och förnekar för mig själv att hon har kort hår hela tiden.
    Ja det tror jag -jag skulle bli det iaf

    Men pratar ni inte ? Sa hon inget innan eller vad
    On duty !
  • Anonym (haha)
    Äldre 26 Jan 20:43
    #35
    Anonym (Arg arg arg) skrev 2014-01-26 19:31:49 följande:



    Nu börjar du din spekulationspolis. Letar du troll varje dag i ditt liv?
    Huvudet på spiken ts!

    Och angående sambons nya frisyr så får du vill undvika att titta på henne så gott det går.
  • Äldre 26 Jan 20:44
    #36
    Anonym (haha) skrev 2014-01-26 20:43:15 följande:
    Huvudet på spiken ts!

    Och angående sambons nya frisyr så får du vill undvika att titta på henne så gott det går.
    OT: Ja, man kan tro hon lider av mani..
    On duty !
  • Äldre 26 Jan 20:44
    #37

    Då uppfyller jag tydligen någons drömmar. Underbart!

    Det roliga i det hela är att det är så roligt att se hur killar beter sig när de först ser mig bakifrån. De ser mitt långa blonda lockiga hår och när de sedan passerat mig och "diskret" vänder sig om för att se hur snygg jag är så syns det klart och tydligt hur de tappar hakan och känner sig lurade på konfekten.
    Mitt hår kan i solsken verkligen skina så det är så roligt att köra bil eller gå på stan sådana dagar för det syns verkligen hur killar/karlar stirrar då de tror att någon med ett sådant hår måste vara kanonsnygg.
    Så synd om dem att jag mer liknar en träskpadda


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Äldre 26 Jan 20:48
    #38
    Mandel skrev 2014-01-26 20:44:42 följande:
    Då uppfyller jag tydligen någons drömmar. Underbart!

    Det roliga i det hela är att det är så roligt att se hur killar beter sig när de först ser mig bakifrån. De ser mitt långa blonda lockiga hår och när de sedan passerat mig och "diskret" vänder sig om för att se hur snygg jag är så syns det klart och tydligt hur de tappar hakan och känner sig lurade på konfekten.
    Mitt hår kan i solsken verkligen skina så det är så roligt att köra bil eller gå på stan sådana dagar för det syns verkligen hur killar/karlar stirrar då de tror att någon med ett sådant hår måste vara kanonsnygg.
    Så synd om dem att jag mer liknar en träskpadda
    Det var inte snällt mot dig själv
    On duty !
  • Äldre 26 Jan 20:49
    #39
    Mandel skrev 2014-01-26 20:44:42 följande:

    Då uppfyller jag tydligen någons drömmar. Underbart!

    Det roliga i det hela är att det är så roligt att se hur killar beter sig när de först ser mig bakifrån. De ser mitt långa blonda lockiga hår och när de sedan passerat mig och "diskret" vänder sig om för att se hur snygg jag är så syns det klart och tydligt hur de tappar hakan och känner sig lurade på konfekten.
    Mitt hår kan i solsken verkligen skina så det är så roligt att köra bil eller gå på stan sådana dagar för det syns verkligen hur killar/karlar stirrar då de tror att någon med ett sådant hår måste vara kanonsnygg.
    Så synd om dem att jag mer liknar en träskpadda smile2.gif


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
    Jag trodde du skulle säga att du var en skäggig karl. Men om du verkligen ser ut som en träskpadda ( tvivlar starkt) så är du kanske dotter till den där prinsessan som kysste grodan.
  • Anonym (haha)
    Äldre 26 Jan 20:50
    #40
    Mandel skrev 2014-01-26 20:44:42 följande:
    Då uppfyller jag tydligen någons drömmar. Underbart!

    Det roliga i det hela är att det är så roligt att se hur killar beter sig när de först ser mig bakifrån. De ser mitt långa blonda lockiga hår och när de sedan passerat mig och "diskret" vänder sig om för att se hur snygg jag är så syns det klart och tydligt hur de tappar hakan och känner sig lurade på konfekten.
    Mitt hår kan i solsken verkligen skina så det är så roligt att köra bil eller gå på stan sådana dagar för det syns verkligen hur killar/karlar stirrar då de tror att någon med ett sådant hår måste vara kanonsnygg.
    Så synd om dem att jag mer liknar en träskpadda
    Nej usch det var verkligen inte snällt. I någons ögon är du det vackraste som finns{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!