• Anonym (Arg arg arg)
    Äldre 26 Jan 18:45
    48031 visningar
    267 svar
    267
    48031

    Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!

    Varför klipper ni kvinnor er så fult ibland. Det borde vara brottsligt och fängelse eller böter. Jag kan tycka att det är lite av ett brott mot naturen att klippa sig så kort och fult. Kvinnor ska ju ha lågt hår!

    Det värsta jag vet är tårta-frisyrer...dvs. då ni klipper er en kort potta så det ser ut som en svamp eller tårta på huvudet och rakat upp till öronen och nacken...så fult! Det set ut som att någon lagt en kastrull på ett huvud och rakat runt den. Skäms ni inte? Ni borde få fängelse eller böter. Det är synd om män som måste utså att se sånt. Det kan faktiskt leda till depression hos män och då är det ert fel så ni vet om det!

    Jag tycker att man ska tänkta lite mer på hur man ser ut och sluta vara egoistisk.

    Tack på förhand

  • Svar på tråden Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!
  • Anonym (Arg arg arg) Trådstartaren
    Äldre 26 Jan 20:52
    #41
    Skummonova skrev 2014-01-26 20:39:29 följande:
    Ja det tror jag -jag skulle bli det iaf

    Men pratar ni inte ? Sa hon inget innan eller vad



    Jo vi pratar, men inte om frisyren. Ne hon sa inget och jag tycker att det va fel av henne eftersom det är sådan ny förändring.

    Alla har reagerat på det. Min bror brukar särskilt driva med mig om hennes frisyr för han vet att jag retas upp av det och säger typ att bageriet har experimenterat fram en ny tårta och placerat den på hennes huvud som gör reklam för. Och det är inte så särskilt kul.

    Nu ska jag ju inte bry mig om vad han säger..men du ser, alla har reagerat på hennes nya frisyr!
  • Äldre 26 Jan 20:55
    #42
    Skummonova skrev 2014-01-26 20:48:21 följande:
    Det var inte snällt mot dig själv
    Ok, inte träskpadda, men jag är verkligen inte snygg. Inte ens söt på en endaste fläck.

    Högt konstigt hårfäste, konstig näsa som gör att jag ser typ täppt ut  hela tiden, stora porer i hela ansiktet, superljusa ögonfransar och ögonbryn, grisskär hy - blir aldrig brun, sneda tänder och självklart är jag dubbelt så rynkig mot jämngamla trots att jag inte rökt en enda cigg i mitt liv.

    Resten av kroppen följer i samma spår
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Äldre 26 Jan 20:59
    #43
    Anonym (Arg arg arg) skrev 2014-01-26 20:52:52 följande:



    Jo vi pratar, men inte om frisyren. Ne hon sa inget och jag tycker att det va fel av henne eftersom det är sådan ny förändring.

    Alla har reagerat på det. Min bror brukar särskilt driva med mig om hennes frisyr för han vet att jag retas upp av det och säger typ att bageriet har experimenterat fram en ny tårta och placerat den på hennes huvud som gör reklam för. Och det är inte så särskilt kul.

    Nu ska jag ju inte bry mig om vad han säger..men du ser, alla har reagerat på hennes nya frisyr!
    Ja, det var verkligen fel av henne. Min man skulle dö om jag kom hem snaggad en dag, vilket inte skulle falla mig in vare sig för egen del eller för hans.

    På samma sätt som jag skulle skämmas ihjäl om han gjorde nåt jättekonstigt med sitt utseende som jag skulle avsky.

    Så ja, det var konstigt och fel gjort av henne tycker jag. Men kan du inte säga åt henne att låta håret växa ut nu, och inte klippa det igen eftersom du tycker hon var finare förut.
    On duty !
  • Äldre 26 Jan 21:00
    #44
    Mandel skrev 2014-01-26 20:55:26 följande:
    Ok, inte träskpadda, men jag är verkligen inte snygg. Inte ens söt på en endaste fläck.

    Högt konstigt hårfäste, konstig näsa som gör att jag ser typ täppt ut  hela tiden, stora porer i hela ansiktet, superljusa ögonfransar och ögonbryn, grisskär hy - blir aldrig brun, sneda tänder och självklart är jag dubbelt så rynkig mot jämngamla trots att jag inte rökt en enda cigg i mitt liv.

    Resten av kroppen följer i samma spår
    Det tror jag inte. Alla människor har nåt fint som nån ser
    On duty !
  • Anonym (Arg arg arg) Trådstartaren
    Äldre 26 Jan 21:03
    #45
    Skummonova skrev 2014-01-26 20:59:33 följande:
    Ja, det var verkligen fel av henne. Min man skulle dö om jag kom hem snaggad en dag, vilket inte skulle falla mig in vare sig för egen del eller för hans.

    På samma sätt som jag skulle skämmas ihjäl om han gjorde nåt jättekonstigt med sitt utseende som jag skulle avsky.

    Så ja, det var konstigt och fel gjort av henne tycker jag. Men kan du inte säga åt henne att låta håret växa ut nu, och inte klippa det igen eftersom du tycker hon var finare förut.




    Jag sa ju till henne i början stt det va fint för jag va rädd att hon skulle bli ledsen...ska jag nu säga "ne jag ångra mig det är fult"...då kanske hon blir mer ledsen ?
  • Äldre 26 Jan 21:11
    #46
    Anonym (Arg arg arg) skrev 2014-01-26 21:03:05 följande:



    Jag sa ju till henne i början stt det va fint för jag va rädd att hon skulle bli ledsen...ska jag nu säga "ne jag ångra mig det är fult"...då kanske hon blir mer ledsen ?
    Ja.. :/ Det är fult och du mår ju dåligt av det !

    Säg på ett gulligt sätt att klipp inte mer nu utan låt det växa för jag tyckte bättre om ditt gamla hår helt enkelt

    Om min man gjorde nåt fult skulle jag genast säga det ! Aldrig att jag skulle gå omkring och må pyton.

    Som att ljuga om man frågar om jeansen sitter bra -Sitter jättebra! Och så ser man ut som fan. Det är inte snällt det heller
    On duty !
  • Anonym (långh­årig)
    Äldre 26 Jan 21:18
    #47
    Anonym (Arg arg arg) skrev 2014-01-26 20:33:42 följande:
    Det blir jobbigt. Tänk er själva om vi skulle gifta oss. Då vill ju jag att hon ska ha en fin frisyruppsättning. Tror ni jag tycker det är kul om hon ser ut som en champinjon i huvudet eller?
    du får ju självklart vänta med att fria tills hon har en snyggare frisyr……..
  • Anonym (så här?)
    Äldre 26 Jan 21:28
    #48
    Anonym (långhårig) skrev 2014-01-26 21:18:36 följande:
    du får ju självklart vänta med att fria tills hon har en snyggare frisyr……..
    Ja absolut.

    TS, frisyren jag visade har aldrig varit snygg någonsin, men den var modern på 80 talet fast på killar. Nu börjar den dock komma tillbaka, för kvinnor har jag sett. Håller med om att det är en missklädsam frisyr på de allra flesta men faktum kvarstår ju att hon får göra som hon vill med sitt hår. Att hon ska prata med dig innan, det fattar jag inte...


  • Chocoh­olica
    Äldre 26 Jan 21:31
    #49

    Det här säger jag i all vänlighet:

    Skit du i det. Vårt hår och våra frisyrer.
    Ren info: Vi skapades inte för att behaga dig. Oki? Glad


    I'd give up chocolate but I'm no quitter
  • Äldre 26 Jan 21:45
    #50

    Alltså....

    1: Är mitt hår ivägen för dig, eller? Det sitter ju ändå på mitt huvud....

    2: EN gång har jag stört mig på en annan människas hår,,,, Den här gången:



    Now... THAT'S a bad hair day......
    Yaoi is the opiate of the fangirls
Svar på tråden Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!