• Anonym (Arg arg arg)
    Äldre 26 Jan 18:45
    48069 visningar
    267 svar
    267
    48069

    Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!

    Varför klipper ni kvinnor er så fult ibland. Det borde vara brottsligt och fängelse eller böter. Jag kan tycka att det är lite av ett brott mot naturen att klippa sig så kort och fult. Kvinnor ska ju ha lågt hår!

    Det värsta jag vet är tårta-frisyrer...dvs. då ni klipper er en kort potta så det ser ut som en svamp eller tårta på huvudet och rakat upp till öronen och nacken...så fult! Det set ut som att någon lagt en kastrull på ett huvud och rakat runt den. Skäms ni inte? Ni borde få fängelse eller böter. Det är synd om män som måste utså att se sånt. Det kan faktiskt leda till depression hos män och då är det ert fel så ni vet om det!

    Jag tycker att man ska tänkta lite mer på hur man ser ut och sluta vara egoistisk.

    Tack på förhand

  • Svar på tråden Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!
  • Anonym (Arg arg arg) Trådstartaren
    Äldre 27 Jan 00:29
    #71
    andersflanders skrev 2014-01-27 00:21:12 följande:
    Det är det de absolut inte alltid vill..

    En kvinna jag var med...hon hade såå fin frisyr,

    och jag sade flera gånger att jag gärna ser att den frisyren

    får vara kvar - någon vecka senare så överraskar hon mig med det fulaste jag sett.

    Många kvinnor idag verkar se det som ett självändamål

    att reta upp oss på olika sätt.



    Kvinnor har inget bättre för sig än att inbilla sig att världen är så icke jämställd. Om en man råkar säger tut så är det kränkande för kvinnor. ALLT ska de skylla på män...
  • Äldre 27 Jan 00:30
    #72
    andersflanders skrev 2014-01-27 00:15:42 följande:
    Jag har sett ett antal tjejer skriva att de avskyr små snoppar,
    och det torde ju vara värre, då en snopp är den storleken den är,
    så det är ju ett stenhårt slag under bältet.

    En kille kan ju inte hjälpa att han fick en liten snopp.
    Men en frisyr växer ju ut så småningom.


    Med det resonemanget kan en kvinna inte heller hjälpa att hon vill ha den frisyr hon vill ha?


    Jag har svårt att se hur det här är relevant till diskussionen? Om du menar alla kommentarer som haglade in i början av tråden skulle jag vilja påstå att 110 % av dem är ironiska och försöker få fram en poäng.

  • Äldre 27 Jan 00:31
    #73
    PrinsessanLeia skrev 2014-01-26 19:56:02 följande:
    Nu tror jag det är mer nedstämdhet än depression du menar. Det är fruktansvört jobbigt det där att alla har en egen vilja. Sen är det ju så att alla faktiskt inte vill vara snygga.
    Men varför skulle man vilja göra sig extra ful?


  • Anonym (Jadu)
    Äldre 27 Jan 00:38
    #74

    Så olika det kan vara...Min kille älskar kortklippta frisyrer, och vill inget hellre än att jag ska klippa av mig håret...kan han fetglömma!

  • Äldre 27 Jan 00:39
    #75
    Studenten13 skrev 2014-01-27 00:30:44 följande:

    Med det resonemanget kan en kvinna inte heller hjälpa att hon vill ha den frisyr hon vill ha?


    Jag har svårt att se hur det här är relevant till diskussionen? Om du menar alla kommentarer som haglade in i början av tråden skulle jag vilja påstå att 110 % av dem är ironiska och försöker få fram en poäng.


    Jo, för om en kvinna går o klipper sig
    och så blev det inte så lyckat - så växer det ändå ut så småningom.
    Man ska ändå inte säga till henne att det blev fult.

    Men när kvinnor säger, (ja, jag har överhört detta flera gånger på stan)
    och skriver att de avskyr små snoppar:
    Exakt vad ska killar/män med små snoppar göra då?

    Ett stenhårt slag under bältet - det är klockrent att sparka på någon som ligger.
    Därför att  väldigt många killar med små snoppar skulle inget hellre önska
    än att de var större. De kanske har 8-10 cm, och skulle bli överlyckliga för
    några få cm till.

    Ni kan ändra både bröst och slida så att de blir större och mindre
    och t o m ändra tillbaka igen - men en penis är så stor/liten som den ÄR !
    Storleken är oåterkallelig - fatta detta någon j-a gång!
  • Anonym (nykli­ppt)
    Äldre 27 Jan 00:39
    #76

    själv e man fruntimmer och i fredags fick en arbetskamrat med klippmaskin kapa av det till stubbat=) och jag avskyr långt hår, men jag hade det när jag var liten, ner till rumpan=)

  • Äldre 27 Jan 00:40
    #77
    Studenten13 skrev 2014-01-27 00:30:44 följande:

    Med det resonemanget kan en kvinna inte heller hjälpa att hon vill ha den frisyr hon vill ha?


    Jag har svårt att se hur det här är relevant till diskussionen? Om du menar alla kommentarer som haglade in i början av tråden skulle jag vilja påstå att 110 % av dem är ironiska och försöker få fram en poäng.


    Nej, små snoppar är inget jag läst om i denna tråden.


  • Äldre 27 Jan 00:43
    #78
    andersflanders skrev 2014-01-27 00:39:20 följande:
    Jo, för om en kvinna går o klipper sig
    och så blev det inte så lyckat - så växer det ändå ut så småningom.
    Man ska ändå inte säga till henne att det blev fult.

    Men när kvinnor säger, (ja, jag har överhört detta flera gånger på stan)
    och skriver att de avskyr små snoppar:
    Exakt vad ska killar/män med små snoppar göra då?

    Ett stenhårt slag under bältet - det är klockrent att sparka på någon som ligger.
    Därför att  väldigt många killar med små snoppar skulle inget hellre önska
    än att de var större. De kanske har 8-10 cm, och skulle bli överlyckliga för
    några få cm till.

    Ni kan ändra både bröst och slida så att de blir större och mindre
    och t o m ändra tillbaka igen - men en penis är så stor/liten som den ÄR !
    Storleken är oåterkallelig - fatta detta någon j-a gång!
    Storleken är - konstant - är det korrekta ordet.


  • Anonym (Arg arg arg) Trådstartaren
    Äldre 27 Jan 00:45
    #79
    Anonym (nyklippt) skrev 2014-01-27 00:39:25 följande:
    själv e man fruntimmer och i fredags fick en arbetskamrat med klippmaskin kapa av det till stubbat=) och jag avskyr långt hår, men jag hade det när jag var liten, ner till rumpan=)



    Fy vad du är elak och självisk.

    Stackars din man.

    Om han behöver stöd så kan jag och han stötta varandra i detta. Jag vet exakt vilket känslomässigt helvete han går igenom. Jag grät första natten!
  • Äldre 27 Jan 00:56
    #80
    andersflanders skrev 2014-01-27 00:39:20 följande:
    Jo, för om en kvinna går o klipper sig
    och så blev det inte så lyckat - så växer det ändå ut så småningom.
    Man ska ändå inte säga till henne att det blev fult.

    Men när kvinnor säger, (ja, jag har överhört detta flera gånger på stan)
    och skriver att de avskyr små snoppar:
    Exakt vad ska killar/män med små snoppar göra då?

    Ett stenhårt slag under bältet - det är klockrent att sparka på någon som ligger.
    Därför att  väldigt många killar med små snoppar skulle inget hellre önska
    än att de var större. De kanske har 8-10 cm, och skulle bli överlyckliga för
    några få cm till.

    Ni kan ändra både bröst och slida så att de blir större och mindre
    och t o m ändra tillbaka igen - men en penis är så stor/liten som den ÄR !
    Storleken är oåterkallelig - fatta detta någon j-a gång!

    Det här kan vara det mest långsökta inlägg om kvinnor jag någonsin sett.


    1. Ja, det finns kvinnor som inte tycker om små snoppar. Likaså finns det kvinnor som tycker om små snoppar, stora snoppar, mellanstora snoppar, ja, det finns t o m kvinnor som inte tycker om snoppar alls. Detsamma gäller för män. Grejen är att du inte behöver basunera ut det eller klanka ner på andra, oavsett om du är en kvinna eller man.


    2. Män har precis samma frihet att betala för att få plastikoperationer utförda på sin snopp som kvinnor har för motsvarande sitt underliv & bröst. Och varför skulle vi vara privilegierade helt plötsligt, för att vi tydligen behöver ändra på oss för att behaga andra?


    3. Du säger att storleken är oåterkallelig men påstår ändå att kvinnor kan ändra fritt på bröst & slida som om det vore någon jävla legosats?

    4. Om du nu inte tycker om när kvinnor ratar män för att de har liten penis, hur kan du då känna att du har rätt att klanka ner på dem för att de klippt en frisyr du (ja, för det är du som har problem - inte kvinnan ifråga) de vill ha?


     


    "Exakt vad ska killar/män med små snoppar göra då?"


    Du kan ju börja med att hitta en kvinna som inte är så ytlig att hon baserar ert förhållande på sin partners penis.

Svar på tråden Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!