• Anonym (Arg arg arg)
    Äldre 26 Jan 18:45
    48036 visningar
    267 svar
    267
    48036

    Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!

    Varför klipper ni kvinnor er så fult ibland. Det borde vara brottsligt och fängelse eller böter. Jag kan tycka att det är lite av ett brott mot naturen att klippa sig så kort och fult. Kvinnor ska ju ha lågt hår!

    Det värsta jag vet är tårta-frisyrer...dvs. då ni klipper er en kort potta så det ser ut som en svamp eller tårta på huvudet och rakat upp till öronen och nacken...så fult! Det set ut som att någon lagt en kastrull på ett huvud och rakat runt den. Skäms ni inte? Ni borde få fängelse eller böter. Det är synd om män som måste utså att se sånt. Det kan faktiskt leda till depression hos män och då är det ert fel så ni vet om det!

    Jag tycker att man ska tänkta lite mer på hur man ser ut och sluta vara egoistisk.

    Tack på förhand

  • Svar på tråden Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!
  • Äldre 27 Jan 01:24
    #81
    Anonym (Arg arg arg) skrev 2014-01-27 00:45:02 följande:



    Fy vad du är elak och självisk.
    Stackars din man.
    Om han behöver stöd så kan jag och han stötta varandra i detta. Jag vet exakt vilket känslomässigt helvete han går igenom. Jag grät första natten!
    Grät? Men herregud gör slut då om det är så förbannat viktigt.
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Äldre 27 Jan 01:30
    #82
    Studenten13 skrev 2014-01-27 00:56:21 följande:

    Det här kan vara det mest långsökta inlägg om kvinnor jag någonsin sett.


    1. Ja, det finns kvinnor som inte tycker om små snoppar. Likaså finns det kvinnor som tycker om små snoppar, stora snoppar, mellanstora snoppar, ja, det finns t o m kvinnor som inte tycker om snoppar alls. Detsamma gäller för män. Grejen är att du inte behöver basunera ut det eller klanka ner på andra, oavsett om du är en kvinna eller man.


    2. Män har precis samma frihet att betala för att få plastikoperationer utförda på sin snopp som kvinnor har för motsvarande sitt underliv & bröst. Och varför skulle vi vara privilegierade helt plötsligt, för att vi tydligen behöver ändra på oss för att behaga andra?


    3. Du säger att storleken är oåterkallelig men påstår ändå att kvinnor kan ändra fritt på bröst & slida som om det vore någon jävla legosats?

    4. Om du nu inte tycker om när kvinnor ratar män för att de har liten penis, hur kan du då känna att du har rätt att klanka ner på dem för att de klippt en frisyr du (ja, för det är du som har problem - inte kvinnan ifråga) de vill ha?


     


    "Exakt vad ska killar/män med små snoppar göra då?"


    Du kan ju börja med att hitta en kvinna som inte är så ytlig att hon baserar ert förhållande på sin partners penis.


    Men nu handlade det inte om att någon sade vad de tycker om,
    utan att de AVSKYR små snoppar!
    Tror du att dessa män - redan innan - hade särskilt bra självförtroende?!
    Och att det blir bättre av att läsa och höra okänsliga uttalanden?!

    En enda cm kan en man få extra med en plastikoperation,
    men detta påverkar stabiliteten vid erektion, då det för att erhålla denna
    ynka cm´n klipps bort en viktig funktion. Så det är verkligen inte att rek. för att
    få en endaste liten cm.

    Jag skrev - KAN - göra både bröst och slida både större och mindre.
    KAN!
    Ändra inte på vad jag har skrivit, ok?!
    Och kan, betyder i detta fallet att det därför inte blir en spark på den som ligger,
    men sedan ska man ändå inte säga - så att en småbröstad tjej hör, eller skriva
    så att en småbröstad tjej läser, att man avskyr små bröst - men eftersom det finns
    helt andra möjligheter att göra förändringar av bröst och slida,
    så är det mkt värre när en kvinna okänsligt gapar om att hon avskyr små snoppar!

    Nej, det är inte fritt - det kostar pengar - men det GÅR !
    Och det är där du har skillnaden. Det går att utföra! Och du vet lika väl som jag
    att det finns tjejer som går brösten större och sedan mindre igen,
    och sedan några år senare så kanske de gör dem större igen.
    Inget att rek. enligt mig, men återigen: Det GÅR att göra!

    När kvinnan jag var tillsammans med, hade klippt sig fult
    så sade jag inte till henne att jag tyckte detta.
    Och en frisyr växer som sagt och som bekant ut igen,
    så det är alltså hundra resor värre att säga att man avskyr små snoppar!!

    DU ???

    Jag har strax under 18 cm´s k*k,
    men jag vet en massa män som är helt förstörda av kvinnors
    sätt att prata illa om små snoppar.
    De får avsky små snoppar, men det kan de hålla för sig själva!
    Jag skriver detta för att jag bryr mig om mina medbröder som
    mår riktigt j-a dåligt över hur kvinnor idag beter sig!

    Och sedan så kan - DE - leta sig fördärvade i dagens ytliga Sverige.


  • Äldre 27 Jan 01:36
    #83
    Studenten13 skrev 2014-01-27 00:56:21 följande:

    Det här kan vara det mest långsökta inlägg om kvinnor jag någonsin sett.


    1. Ja, det finns kvinnor som inte tycker om små snoppar. Likaså finns det kvinnor som tycker om små snoppar, stora snoppar, mellanstora snoppar, ja, det finns t o m kvinnor som inte tycker om snoppar alls. Detsamma gäller för män. Grejen är att du inte behöver basunera ut det eller klanka ner på andra, oavsett om du är en kvinna eller man.


    2. Män har precis samma frihet att betala för att få plastikoperationer utförda på sin snopp som kvinnor har för motsvarande sitt underliv & bröst. Och varför skulle vi vara privilegierade helt plötsligt, för att vi tydligen behöver ändra på oss för att behaga andra?


    3. Du säger att storleken är oåterkallelig men påstår ändå att kvinnor kan ändra fritt på bröst & slida som om det vore någon jävla legosats?

    4. Om du nu inte tycker om när kvinnor ratar män för att de har liten penis, hur kan du då känna att du har rätt att klanka ner på dem för att de klippt en frisyr du (ja, för det är du som har problem - inte kvinnan ifråga) de vill ha?


     


    "Exakt vad ska killar/män med små snoppar göra då?"


    Du kan ju börja med att hitta en kvinna som inte är så ytlig att hon baserar ert förhållande på sin partners penis.


    Och det är många med små snoppar, som inte får någon kvinna
    av just den anledningen och till sist
    inte ser någon annan utväg än att köpa sex - så när ni kvinnor
    i vanlig ordning gapar om vilka svin män är som köper sex,
    så vet ni till nästa gång varför en hel del män gör detta!


  • Äldre 27 Jan 01:48
    #84

    Men va fan! Det är ju bara håååååååååååår. Det växer ut!"

  • Äldre 27 Jan 03:36
    #85
    andersflanders skrev 2014-01-27 01:30:28 följande:
    Men nu handlade det inte om att någon sade vad de tycker om,
    utan att de AVSKYR små snoppar!
    Tror du att dessa män - redan innan - hade särskilt bra självförtroende?!
    Och att det blir bättre av att läsa och höra okänsliga uttalanden?!

    En enda cm kan en man få extra med en plastikoperation,
    men detta påverkar stabiliteten vid erektion, då det för att erhålla denna
    ynka cm´n klipps bort en viktig funktion. Så det är verkligen inte att rek. för att
    få en endaste liten cm.

    Jag skrev - KAN - göra både bröst och slida både större och mindre.
    KAN!
    Ändra inte på vad jag har skrivit, ok?!
    Och kan, betyder i detta fallet att det därför inte blir en spark på den som ligger,
    men sedan ska man ändå inte säga - så att en småbröstad tjej hör, eller skriva
    så att en småbröstad tjej läser, att man avskyr små bröst - men eftersom det finns
    helt andra möjligheter att göra förändringar av bröst och slida,
    så är det mkt värre när en kvinna okänsligt gapar om att hon avskyr små snoppar!

    Nej, det är inte fritt - det kostar pengar - men det GÅR !
    Och det är där du har skillnaden. Det går att utföra! Och du vet lika väl som jag
    att det finns tjejer som går brösten större och sedan mindre igen,
    och sedan några år senare så kanske de gör dem större igen.
    Inget att rek. enligt mig, men återigen: Det GÅR att göra!

    När kvinnan jag var tillsammans med, hade klippt sig fult
    så sade jag inte till henne att jag tyckte detta.
    Och en frisyr växer som sagt och som bekant ut igen,
    så det är alltså hundra resor värre att säga att man avskyr små snoppar!!

    DU ???

    Jag har strax under 18 cm´s k*k,
    men jag vet en massa män som är helt förstörda av kvinnors
    sätt att prata illa om små snoppar.
    De får avsky små snoppar, men det kan de hålla för sig själva!
    Jag skriver detta för att jag bryr mig om mina medbröder som
    mår riktigt j-a dåligt över hur kvinnor idag beter sig!

    Och sedan så kan - DE - leta sig fördärvade i dagens ytliga Sverige.
    Men att de avskyr dem är ju deras åsikt...?

    Jag sa aldrig att kvinnor var förskonade för att de är kvinnor - det är precis lika illa att de uttrycker sig nedvärderande om mäns penisar som det är att någon uttrycker sig om en frisyr.


    Varför sätter du så stor vikt vid vad andra tycker? Jag känner många kvinnor som känner sig förstörda av det män sagt till dem om deras kroppar, rörande allt från behåring till bröst och slida, ger det dem rättighet att klanka ner på varenda man som finns? Gör jag det?


    Nej.


    Ger det dig rättighet att klanka ner på varje kvinna som finns? Nej.


    Om det är en fråga om hur bra de är i sängen så är det inte relevant alls, med tanke på att de flesta kvinnor inte tycker storleken är relevant


    Varför sätter du och de "förkrossade" män du känner så stor vikt på storleken av sin penis? Vad är det ens relevant för? Jag bryr mig inte ett dyft om vilken storlek min partner har, så länge denna är en fantastiskt person. Bara för att det finns kvinnor på stan som klankar ner på män med liten penis ger dig inte rätt att dra alla kvinnor över en kam och få något frikort för att klaga på andra.


     Och om du nu anser att det är så viktigt, här har du några utmärkta källor som tar upp ämnet huruvida kvinnor bryr sig om penisens längd:


    www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0302283802003962

    www.uncommonhelp.me/articles/male-sexual-enhancement-techniques/


    www.echarcha.com/forum/showthread.php 


     


    Faktum kvarstår att de flesta kvinnor bryr sig mer om teknik än storlek.


    "Almost 99% said technique matters more than size and even those that


    said size mattered also said that without technique what was the point!"
    Och om du fortfarande är orolig över din penis storlek och får ångest över det rekommenderar jag en psykolog. Det kan du hälsa dina vänner, jag tror det skulle göra dem bättre än någon penisförstoring Glad
    Jag sa inte heller att penisförstoring är möjligt i 100 % av fallen (likaså bröstförstoring). Det är svårt, men det går. Den här mannens implantat anses ha 95 % chans att lyckas, och även den här verkar ha haft en hel del lyckosamma operationer. 
    andersflanders skrev 2014-01-27 01:36:29 följande:
    Och det är många med små snoppar, som inte får någon kvinna
    av just den anledningen och till sist
    inte ser någon annan utväg än att köpa sex - så när ni kvinnor
    i vanlig ordning gapar om vilka svin män är som köper sex,
    så vet ni till nästa gång varför en hel del män gör detta!

    Ursäkta, men har jag någonsin nämnt någonting om att jag tycker män som köper sex är svin? Nej, jag trodde väl inte det.


     


    Hej och tack för mig.

  • Äldre 27 Jan 06:00
    #86
    Anonym (Arg arg arg) skrev 2014-01-27 00:25:14 följande:



    Hår till knäna? Oj, det känns som att du är en bohemisk kvinna som vandrar i skogen och tittar på träd...vet inte varför jag får den känslan
    För att du är fördomsfull.
    Jag är inte bitter - jag är välhumlad.
  • Äldre 27 Jan 06:05
    #87
    andersflanders skrev 2014-01-27 01:36:29 följande:
    Och det är många med små snoppar, som inte får någon kvinna
    av just den anledningen och till sist
    inte ser någon annan utväg än att köpa sex - så när ni kvinnor
    i vanlig ordning gapar om vilka svin män är som köper sex,
    så vet ni till nästa gång varför en hel del män gör detta!


    Sex är ingen rättighet. Tänk på det innan du häver ur dig något vanvettigt dumt nästa gång.
    Jag är inte bitter - jag är välhumlad.
  • Äldre 27 Jan 06:33
    #88

    Heller liten och rapp än stor och slapp!!

    Vill minnas något från psykologi lektionerna om det här med män och kvinnans långa eller korta hår. Minns inte exakt men tror det var typ att män med bra självkänsla (nöjd med sin snopp) accepterade kort hår lättare. Medans män som hade mindre bra självkänsla (mindre nöjda med sin snopp) föredrog kvinnor med långt hår för att gömma snoppen i typ....

  • Chocoh­olica
    Äldre 27 Jan 06:54
    #89

    Ha ha ha! Trrrrrrrr.... allalalaaaaa.


    Anonym (Arg arg arg) skrev 2014-01-27 00:45:02 följande:
    Fy vad du är elak och självisk.

    Stackars din man.

    Om han behöver stöd så kan jag och han stötta varandra i detta. Jag vet exakt vilket känslomässigt helvete han går igenom. Jag grät första natten!

    I'd give up chocolate but I'm no quitter
  • Äldre 27 Jan 07:00
    #90

    Vad jobbigt det måste vara att ens ha förmågan att irritera sig på andras frisyrer... men grattis till ett lätt liv eftersom du lyckas se det här som ett problem.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!