• Anonym (Arg arg arg)
    Äldre 26 Jan 18:45
    48073 visningar
    267 svar
    267
    48073

    Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!

    Varför klipper ni kvinnor er så fult ibland. Det borde vara brottsligt och fängelse eller böter. Jag kan tycka att det är lite av ett brott mot naturen att klippa sig så kort och fult. Kvinnor ska ju ha lågt hår!

    Det värsta jag vet är tårta-frisyrer...dvs. då ni klipper er en kort potta så det ser ut som en svamp eller tårta på huvudet och rakat upp till öronen och nacken...så fult! Det set ut som att någon lagt en kastrull på ett huvud och rakat runt den. Skäms ni inte? Ni borde få fängelse eller böter. Det är synd om män som måste utså att se sånt. Det kan faktiskt leda till depression hos män och då är det ert fel så ni vet om det!

    Jag tycker att man ska tänkta lite mer på hur man ser ut och sluta vara egoistisk.

    Tack på förhand

  • Svar på tråden Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!
  • Anonym (gimp)
    Äldre 27 Jan 12:27
    jashrinah skrev 2014-01-27 12:09:17 följande:
    ts du verkar helt enkelt inte älska din fru :) 



    Hade min tjejj rakat skallen hade jag inte älskat henne mer. Chockerande fult.
  • Knota
    Äldre 27 Jan 12:30
    Anonym (gimp) skrev 2014-01-27 12:27:38 följande:



    Hade min tjejj rakat skallen hade jag inte älskat henne mer. Chockerande fult.
    Om hon får cancer och tappar håret så älskar du henne inte längre alltså?
  • Äldre 27 Jan 12:30
    Anonym (gimp) skrev 2014-01-27 12:27:38 följande:



    Hade min tjejj rakat skallen hade jag inte älskat henne mer. Chockerande fult.
    Och om hon fick cancer och tappade allt hår?
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Äldre 27 Jan 12:30

    Håller med om att det är skitfult på vissa men det är inget lägger tid att deppa över...om det stör dig så himla mycket att din sambo har klippt håret så får du väl fan snacka med henne om det

  • Äldre 27 Jan 12:49
    Petite Chérie skrev 2014-01-27 12:30:34 följande:
    Och om hon fick cancer och tappade allt hår?
    Knota skrev 2014-01-27 12:30:10 följande:
    Om hon får cancer och tappar håret så älskar du henne inte längre alltså?
    Ursäkta tänkte ni överhuvudtaget när ni gjorde den jämförelsen när ni ställde frågan
    Era jämförelse haltar mycket grovt. Och det är p.g.a bakomliggande orsaker den haltar mycket grovt.

    Killen, Anonym (gimp) skriver om en tjej som "rakat håret" via ett frivilligt val.
    Det jämför ni med ofrivilligt skallighet baserat på cellgiftbehandling när ni ställer frågan.


    Jag tycker er frågeställning säger mer om er själva, än den ni riktar den till.
    Ni verkar ju utgå från att en kille inte kan skilja på "skallighet vi sjukdom/behandling", från "frivilligt aktivt val att raka skallen".


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Knota
    Äldre 27 Jan 12:54
    EnAnonumius skrev 2014-01-27 12:49:42 följande:
    Ursäkta tänkte ni överhuvudtaget när ni gjorde den jämförelsen när ni ställde frågan
    Era jämförelse haltar mycket grovt. Och det är p.g.a bakomliggande orsaker den haltar mycket grovt.

    Killen, Anonym (gimp) skriver om en tjej som "rakat håret" via ett frivilligt val.
    Det jämför ni med ofrivilligt skallighet baserat på cellgiftbehandling när ni ställer frågan.


    Jag tycker er frågeställning säger mer om er själva, än den ni riktar den till.
    Ni verkar ju utgå från att en kille inte kan skilja på "skallighet vi sjukdom/behandling", från "frivilligt aktivt val att raka skallen".


    Det är fortfarande bara hår, även om personen gör ett frivilligt val att raka av sig håret betyder inte att denne alltid kommer vara rakad för resten av livet.


  • Äldre 27 Jan 12:55
    EnAnonumius skrev 2014-01-27 12:49:42 följande:
    Ursäkta tänkte ni överhuvudtaget när ni gjorde den jämförelsen när ni ställde frågan
    Era jämförelse haltar mycket grovt. Och det är p.g.a bakomliggande orsaker den haltar mycket grovt.

    Killen, Anonym (gimp) skriver om en tjej som "rakat håret" via ett frivilligt val.
    Det jämför ni med ofrivilligt skallighet baserat på cellgiftbehandling när ni ställer frågan.


    Jag tycker er frågeställning säger mer om er själva, än den ni riktar den till.
    Ni verkar ju utgå från att en kille inte kan skilja på "skallighet vi sjukdom/behandling", från "frivilligt aktivt val att raka skallen".


    Slutar man älska en tjej för att hon rakar sig så var det inte riktigt kärlek och då kan man nog mycket väl lämna personen om den får cancer också.
    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • Hej Argis! Jag har långt hår ner till midjan och det är jättefint. Eftersom min man är dålig i bingen och alltid tråkar mig för sex, kom jag på den perfekta lösningen. I stället för att prata med honom om problemet, klipper jag mig fult och slipper undan sexkraven. Hurra! Glad Tack för tipset! Soon Not Sexy At All!

  • Anonym (tänk för fan!)
    Äldre 27 Jan 13:32

    har TS problem så får TS lösa dom, eller söka hjälp.

    Har själv haft alla möjliga längder på håret och passar det inte så kan karln dra.

    Är det inte sexigare med en tjej som känner sin sexig/snygg/fin än någon som inte trivs med sig själv??

  • Äldre 27 Jan 13:57

    Håller med TS även fast jag inte riktigt tycker att man borde få fängelse för det. Jag själv umgås inte med någon som ha kort hårt. Det är givetvis inte ett medvetet val men jag och min väninnor har väldigt lika smak i det mesta. Och för att vara korrekt så har dessa "pottfrisyrsdamer" förmodligen inte klippt sig själva.

    Kvinnor ska ha långt hår.



     
    what comes easy wont last, what lasts wont come easy.
Svar på tråden Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!