• Anonym (Arg arg arg)
    Äldre 26 Jan 18:45
    48044 visningar
    267 svar
    267
    48044

    Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!

    Varför klipper ni kvinnor er så fult ibland. Det borde vara brottsligt och fängelse eller böter. Jag kan tycka att det är lite av ett brott mot naturen att klippa sig så kort och fult. Kvinnor ska ju ha lågt hår!

    Det värsta jag vet är tårta-frisyrer...dvs. då ni klipper er en kort potta så det ser ut som en svamp eller tårta på huvudet och rakat upp till öronen och nacken...så fult! Det set ut som att någon lagt en kastrull på ett huvud och rakat runt den. Skäms ni inte? Ni borde få fängelse eller böter. Det är synd om män som måste utså att se sånt. Det kan faktiskt leda till depression hos män och då är det ert fel så ni vet om det!

    Jag tycker att man ska tänkta lite mer på hur man ser ut och sluta vara egoistisk.

    Tack på förhand

  • Svar på tråden Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!
  • Anonym (Frida­)
    Äldre 27 Jan 13:58
    Petite Chérie skrev 2014-01-27 12:55:47 följande:
    Slutar man älska en tjej för att hon rakar sig så var det inte riktigt kärlek och då kan man nog mycket väl lämna personen om den får cancer också.
    Varför då? Det är skillnad på att aktivt välja att förändra sitt yttre, och att det yttre förändras pga icke kontrollbara omständigheter. 
    Sen är det inte konstigt att man slutar älska sin partner om denne väljer att förändra sitt yttre alltför mycket. Skulle du fortfarande älska din partner om hen valde att tatuera sig i ansiktet? Skaffade konstgjorda horn i pannan? Slutade med alla typer av kroppsvård och att underhålla sin hälsa?
  • Anonym (hhmm)
    Äldre 27 Jan 14:03
    EnLitenSvamp skrev 2014-01-27 13:57:09 följande:
    Håller med TS även fast jag inte riktigt tycker att man borde få fängelse för det. Jag själv umgås inte med någon som ha kort hårt. Det är givetvis inte ett medvetet val men jag och min väninnor har väldigt lika smak i det mesta. Och för att vara korrekt så har dessa "pottfrisyrsdamer" förmodligen inte klippt sig själva.

    Kvinnor ska ha långt hår.

     


     
    Varför då? Måste man vara ett objekt för alla att kommentera? Är man inte en kvinna utan sitt långa hår?
  • Anonym (samar­beten)
    Äldre 27 Jan 14:12
    Anonym (tänk för fan!) skrev 2014-01-27 13:32:54 följande:
    Har själv haft alla möjliga längder på håret och passar det inte så kan karln dra.
    Karln kan dra i håret i samband med doggystyle.


  • Äldre 27 Jan 14:12
    Anonym (Frida) skrev 2014-01-27 13:58:38 följande:
    Varför då? Det är skillnad på att aktivt välja att förändra sitt yttre, och att det yttre förändras pga icke kontrollbara omständigheter. 
    Sen är det inte konstigt att man slutar älska sin partner om denne väljer att förändra sitt yttre alltför mycket. Skulle du fortfarande älska din partner om hen valde att tatuera sig i ansiktet? Skaffade konstgjorda horn i pannan? Slutade med alla typer av kroppsvård och att underhålla sin hälsa?

    Det enda som skulle kunna få mig att sluta älska min sambo är om han ändrade personlighet. Om han var någon helt annan på insidan. Sen skiter jag i om han vill ha tatueringar överallt och horn i pannan.


    Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • lille Birger
    Äldre 27 Jan 14:13

    TS, vad tycker du om den här frisyren:


    ?

  • Äldre 27 Jan 14:17

    Jag är korthårig och jävligt snygg...

  • Anonym (.....­......­.....)
    Äldre 27 Jan 14:17

    Jag tycker själv om långt hår men bryr mig inte om de som vill ha kort. varför ska jag sitta & slösa energi på att tycka att någon annan har ful frilla? Det är väl upp till var och en. Om individen själv tycker det är snygga så varför inte? Du behöver inte vara i närheten eller pilla med håret väl?!

  • Äldre 27 Jan 14:23

    Ingenting kan få mig att tro att tråden är sann. Det gör den inte mindre underhållande. Själv ser jag betydligt sämre ut sen jag klippte mig kort, men tänk vilken tur, min man älskar mig precis lika mycket ändå. Solig

  • Anonym (sax)
    Äldre 27 Jan 14:24

    Jag klipper mig aldrig, jag låter någon annan hålla i saxen. ;) 

  • Anonym (Tess)
    Äldre 27 Jan 14:40

    Finns inget fulare än ett långt, tunt och risigt hår. Inte heller nåt äckligare än när någon kastar sitt vidriga hår i ansiktet o munnen på ngn annan.

Svar på tråden Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!