• Anonym (Arg arg arg)
    Äldre 26 Jan 18:45
    48039 visningar
    267 svar
    267
    48039

    Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!

    Varför klipper ni kvinnor er så fult ibland. Det borde vara brottsligt och fängelse eller böter. Jag kan tycka att det är lite av ett brott mot naturen att klippa sig så kort och fult. Kvinnor ska ju ha lågt hår!

    Det värsta jag vet är tårta-frisyrer...dvs. då ni klipper er en kort potta så det ser ut som en svamp eller tårta på huvudet och rakat upp till öronen och nacken...så fult! Det set ut som att någon lagt en kastrull på ett huvud och rakat runt den. Skäms ni inte? Ni borde få fängelse eller böter. Det är synd om män som måste utså att se sånt. Det kan faktiskt leda till depression hos män och då är det ert fel så ni vet om det!

    Jag tycker att man ska tänkta lite mer på hur man ser ut och sluta vara egoistisk.

    Tack på förhand

  • Svar på tråden Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!
  • Anonym (Tess)
    Äldre 27 Jan 14:41

    Ja iofs det är ännu fulare med löshår!

  • Anonym (kortk­ort)
    Äldre 27 Jan 14:45
    Anonym (samarbeten) skrev 2014-01-27 14:12:34 följande:
    Karln kan dra i håret i samband med doggystyle.


    Jag kan garantera att det går att göra även om man har kort hår, förutsatt att tjejen kan svanka.
  • Anonym (HAHA 2)
    Äldre 27 Jan 14:47

    Korthåriga tjejer är så sjukt fula. De kommer ifrån frisören med sin nyklippta potta och tror de är feminina feministiska gudinnor som alla män vill ha, när vi skrattar bakom ryggen åt dessa styggelser.

  • Vitrys­k hockey­hjälte
    Äldre 27 Jan 15:01

    Man får väl ha vilken frisyr man vill.

    Min högst personliga smak är att långt hår på tjejer nästan alltid ser bättre ut än kort. Och att det aldrig någonsin är snyggt när tjejer har hela eller (kanske ännu värre) en del av huvudet rakat.


    Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Äldre 27 Jan 15:14
    Anonym (HAHA 2) skrev 2014-01-27 14:47:38 följande:
    Korthåriga tjejer är så sjukt fula. De kommer ifrån frisören med sin nyklippta potta och tror de är feminina feministiska gudinnor som alla män vill ha, när vi skrattar bakom ryggen åt dessa styggelser.
    Men tror de verkligen att de är feminina gudinnor som alla män vill ha? Eller klipper de sig som de trivs och struntar i om männen gillar det eller inte..? Det är ju superskönt att inte bry sig.
  • Äldre 27 Jan 15:29
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-01-27 15:01:35 följande:
    Man får väl ha vilken frisyr man vill.
    Bra sammanfattning

    Hemskt lönt att sitta och diskutera vad som är snyggt eller fult. Smaken är bekant som baken - delad. 

    Jag har varit korthårig i flera år, ibland rakad på sidorna OCH blond. Och jag är högst medveten om att vissa tycker det är skitfult. Liksom jag inte diggar alla slags frisyrer/stilar etc.
  • Lindse­y Egot the only one
    Äldre 27 Jan 15:33

    Jag tror inte kvinnor bryr sig om ifall de får färre ligg så som männen är livrädda för att inte få ligga.

  • Äldre 27 Jan 15:59
    Anonym (HAHA 2) skrev 2014-01-27 14:47:38 följande:
    Korthåriga tjejer är så sjukt fula. De kommer ifrån frisören med sin nyklippta potta och tror de är feminina feministiska gudinnor som alla män vill ha, när vi skrattar bakom ryggen åt dessa styggelser.
    För du verkar ju inte tycka att du är guds gåva till kvinnorna. Allra helst till de där korthåriga feministerna. Annars är det väl ingen som bryr sig om hur mycket ni än skrattar?
  • Anonym (Manly manly man)
    Äldre 27 Jan 16:13
    Anonym (Arg arg arg) skrev 2014-01-26 18:57:30 följande:



    Jo för att min sambo har klippt sig så! Jag startade en tråd för ett tag sen då hon kom med denna fula frisyr.
    Nu några veckor senare har jag blivit deprimerad. Hon var så fin innan men nu är hon ful
    Haha. Tja det är ju bara att dumpa då. Inte ska väl du tvingas vänta på att hennes vackra hår växer ut igen om hon någonsin låter den göra det. Tänk att leva i den ovissheten, jag förstår att du är deprimerad.
  • gertie
    Äldre 27 Jan 17:24

    Ha ha! Även om du överdriver en aning så är jag benägen att hålla med, detsamma gäller kläder! Varför klär sig folk så fruktansvärt fult?

Svar på tråden Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!