• Anonym (Arg arg arg)
    Äldre 26 Jan 18:45
    48059 visningar
    267 svar
    267
    48059

    Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!

    Varför klipper ni kvinnor er så fult ibland. Det borde vara brottsligt och fängelse eller böter. Jag kan tycka att det är lite av ett brott mot naturen att klippa sig så kort och fult. Kvinnor ska ju ha lågt hår!

    Det värsta jag vet är tårta-frisyrer...dvs. då ni klipper er en kort potta så det ser ut som en svamp eller tårta på huvudet och rakat upp till öronen och nacken...så fult! Det set ut som att någon lagt en kastrull på ett huvud och rakat runt den. Skäms ni inte? Ni borde få fängelse eller böter. Det är synd om män som måste utså att se sånt. Det kan faktiskt leda till depression hos män och då är det ert fel så ni vet om det!

    Jag tycker att man ska tänkta lite mer på hur man ser ut och sluta vara egoistisk.

    Tack på förhand

  • Svar på tråden Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!
  • Anonym (prima­donna)
    Äldre 28 Jan 09:32
    Göteborg66 skrev 2014-01-28 09:28:35 följande:

    Jag säger bara det jag tycker och alla det killar som känner tycker!

    Så du  tror verkligen på allvar att du kan tala för alla andra män och dom som inte håller med dig enbart säger så utan att mena det för att få till det?
    He, he, du skämtar va?

    Ts, det här kanske kommer som en total newsflash för dig, men kvinnor varken klipper sig, hanterar sitt utseende eller struntar i sitt utseende eller lever för att tillfredsställa män.
    I synnerhet inte män som beter sig som små prinsessor på ärten--pojkar.
    Lev med det.
  • Anonym (kortk­ort)
    Äldre 28 Jan 09:33
    Göteborg66 skrev 2014-01-28 09:09:42 följande:
    Jag tror inte det finns en ända ärlig kille som tycker att kort hår på en tjej är speciellt fint. Säkert några desperata som säger det för att få till det.
    Jag får ofta höra att jag är vacker, och jag får höra det oftare nu (i kort hår) än tidigare. Men du har säkert rätt. Upptagna män är säkert jättedesperata efter att få ligga och ger mig, en gift och extremstadgad kvinna, komplimanger för att de tror att jag är lätt att få på rygg.
  • Götebo­rg66
    Äldre 28 Jan 10:03
    Anonym (primadonna) skrev 2014-01-28 09:32:24 följande:

    Så du  tror verkligen på allvar att du kan tala för alla andra män och dom som inte håller med dig enbart säger så utan att mena det för att få till det?
    He, he, du skämtar va?

    Ts, det här kanske kommer som en total newsflash för dig, men kvinnor varken klipper sig, hanterar sitt utseende eller struntar i sitt utseende eller lever för att tillfredsställa män.
    I synnerhet inte män som beter sig som små prinsessor på ärten--pojkar.
    Lev med det.
    Det finns ju även män som lever som du, kolla på peps person mfl som skiter i hur dom ser ut!
    Kanske nytt för dej i din lilla värld, men läs på lite bättre vad killar föredrar!
  • Anonym (Fia)
    Äldre 28 Jan 10:16
    Göteborg66 skrev 2014-01-28 09:28:35 följande:

    Jag säger bara det jag tycker och alla det killar som känner tycker!
    Du hävdade du inte trodde "en enda" tyckte så. Alltså falsifierat av en enda som faktiskt gör det.  Kan vara en indikation att revidera vad du tror. 
    Att du inte tycker det är fint är inget du har någon grund för att automatiskt projicera på resten av manliga befolkningen. Än mindre att så till vida grad hävda att om någon säger de gillar det så är de bara desperata och ljuger för att "få till det".

    Nej att skiva så säger mer om ditt intellekt än vad den manliga befolkningen som helhet har som preferenser. 

    tl;dr Du tror fel. 
  • Zoja
    Äldre 28 Jan 10:58

    Cry more.

    Om du blir deprimerad av att din partner klipper sig är det nog dags att ta en titt på ditt liv, det är inte hälsosamt.


  • Daniel­12
    Äldre 28 Jan 11:03

    Håller med. Vissa tjejer passar visserligen i kort hår, men de flesta gör det inte. Jag har fått intrycket av att tjejer som ser bra ut från början klipper sig för att slippa alla efterhängsna män. Ja alla sätt är ju bra utom de dåliga.

  • Anonym (Strum­pbyxan­)
    Äldre 28 Jan 11:07
    Anonym (Fia) skrev 2014-01-28 10:16:26 följande:
    Du hävdade du inte trodde "en enda" tyckte så. Alltså falsifierat av en enda som faktiskt gör det.  Kan vara en indikation att revidera vad du tror. 
    Att du inte tycker det är fint är inget du har någon grund för att automatiskt projicera på resten av manliga befolkningen. Än mindre att så till vida grad hävda att om någon säger de gillar det så är de bara desperata och ljuger för att "få till det".

    Nej att skiva så säger mer om ditt intellekt än vad den manliga befolkningen som helhet har som preferenser. 

    tl;dr Du tror fel. 

    Du kanske skall ta reda på fakta om vad män föredrar innan du skriker ut ditt hat mot normala män...
  • Anonym (Hmmm)
    Äldre 28 Jan 11:28

    Smaken är som röven... klöven

    Det finns killar som gillar kort hår på tjejer. Själv har jag långt iofs.

  • Anonym (Hmmm)
    Äldre 28 Jan 11:30
    Anonym (Håller delvis med) skrev 2014-01-27 22:29:02 följande:
    Håller med fan! Kort page är riktigt fult. Klippte det för några år sen och ångrade mig bittert. Nu har jag långt hår igen tack och lov!

    Sen fattar jag inte varför många över 40 snaggar sig kort. De ser ännu mer ut som tjocka tanter. Är man rund och äldre så ser man ännu tjockare ut i pojkfrisyr. Och rött är gräsligt!

    Men alla väljer själv. Även om du tycker det är fult så kan man inte välja Sveriges kvinnors val av frisyrer
    Enligt många kan man inte ha långt hår över 40. Bullskit enligt mig. Jag gissar att alla dessa 40-plussare har kort hår därför att de läst i kvinnotidningar att det är det som passar dem bäst.
  • Götebo­rg66
    Äldre 28 Jan 11:34
    Anonym (Hmmm) skrev 2014-01-28 11:30:09 följande:
    Enligt många kan man inte ha långt hår över 40. Bullskit enligt mig. Jag gissar att alla dessa 40-plussare har kort hår därför att de läst i kvinnotidningar att det är det som passar dem bäst.

    Vilka är många? Är över 40 och det kvinnor i min bekantskapskrets har fortfarande långt hår som tur är! Skulle själv aldrig kunna tänka mej att leva med en korthårig tjej!
Svar på tråden Kvinnor-sluta klippa er så jävla fult!