• Jamku
    Äldre 16 Feb 22:50
    243246 visningar
    4246 svar
    -1 +1
    4246
    243246

    Varför hatar folk MP?

    För att de verkar ha andra prioriteringar än miljö och klimat?


    Jag gör omröstningar för att spara lästid
  • Svar på tråden Varför hatar folk MP?
  • Gert
    Äldre 22 Mar 07:08
    Ingram skrev 2014-03-21 23:30:33 följande:
    Det finns det garanterat i alla partier!
    Vad var det för kommentar om mexikaner?
    Föresten har du bevis att det finns sexköpare i alla partier? Eller är det något som du bara tror dig veta?
  • effemg­ea
    Äldre 22 Mar 08:27
    themia skrev 2014-03-22 00:45:25 följande:
    De som hatar MP gör det för att partiets politik ger dem dåligt samvete
    Finns väl inte särskilt många som hatar MP, däremot en hel del som ifrågasätter deras politik på en del punkter, precis som för andra partier.

    Och sen har vi några teknikorienterade killar som verkar få problem med känslorna när MP kommer på tal och där skulle möjligen samvetet kunna vara en orsak till att det blir så affekterat.

    Fast de flesta som hatar MP är väl sverigedemokrater och det tycker jag att ni miljöpartister ska vara stolta för.

    Åkesson har ju definierat MP som SD:s motsats inom politiken  och det är väldigt tydligt att sektens medlemmar har tagit till sig hans budskap.

    Frågan är bara om Åkesson för en gångs skull har lyckats göra en korrekt politisk analys - om verkligen MP är SD:s politiska motsats?
    Alla måste liksom böja sina huvuden inför hans briljans. Sverigedemokrat om Åkesson.
  • Gert
    Äldre 22 Mar 08:49

    Sammanfattningsvis kan man säga om man tycker om knark, miljö och prostituerade är Miljöpartiet för dig.

  • effemg­ea
    Äldre 22 Mar 10:13

    Intressant att SD-sekten har ett sådant fokus på knarkande miljöpartister, bägge språkrören har ju på frågan om de testat narkotika svarat att de prövat i sin ungdom. Jag gissar att sektmedlemmarna är så vana med sektledarnas lögner att de inte kan hantera sanningen. Och hur skulle det se ut om SD-ledarna talade sanning, tja inte skulle det begränsa sig till att de testat mariuana när de var yngre, skulle jag tro själv tycker jag att det är skönt med politiker som vågar vara ärliga - och även i detta avseende framstår MP som SD:s motsats.

  • Gert
    Äldre 22 Mar 10:42

    Miljöpartiet verkar ha svårt att hitta partiledare. De är så desperata att de tillsätter knarkande junkies. Undrar vilka som ska efterträda dessa två. Blir det heroinmissbrukare nästa gång?

  • Äldre 22 Mar 11:21
    Gert skrev 2014-03-22 06:59:55 följande:
    Precis som det finns rasister i alla partier!

    Eftersom du bor i USA borde du väl prata med mexikaner. Men mexikaner är inte från mellanöstern.
    Nej Mexikaner är ifrån mexico...eller har du träffat en mexikan från mellanöstern eller vad menar du?
  • Äldre 22 Mar 11:21
    Gert skrev 2014-03-22 07:08:47 följande:
    Föresten har du bevis att det finns sexköpare i alla partier? Eller är det något som du bara tror dig veta?
    Du tror ju inte på bevis så det är sak samma...
  • Gert
    Äldre 22 Mar 11:27
    Ingram skrev 2014-03-22 11:21:10 följande:
    Nej Mexikaner är ifrån mexico...eller har du träffat en mexikan från mellanöstern eller vad menar du?
    Hur många människor från mellanöstern pratar du med dagligen?
  • Gert
    Äldre 22 Mar 11:28
    Ingram skrev 2014-03-22 11:21:50 följande:
    Du tror ju inte på bevis så det är sak samma...
    Det tolkar jag som att du inte har några bevis.
  • Äldre 22 Mar 11:30
    Gert skrev 2014-03-22 11:27:11 följande:
    Hur många människor från mellanöstern pratar du med dagligen?
    Du vet att invandrare är inte folk från mellanöstern va? utan invandrare är från Finland, Ghana, Tyskland, Kina och alla andra länder som inte är Sverige.
    Men jag talar nästan dagligen med en av mina bästa vänner ifrån Jordanien, träffar också min svägerskas man ifrån Iran och när jag är i Sverige så bor vi granne med ett par kurder ifrån Irak.
    På mitt företag i Sverige så har jag en kurd ifrån irak och en turk anställd...
Svar på tråden Varför hatar folk MP?