• Jamku
    Äldre 16 Feb 22:50
    243261 visningar
    4246 svar
    -1 +1
    4246
    243261

    Varför hatar folk MP?

    För att de verkar ha andra prioriteringar än miljö och klimat?


    Jag gör omröstningar för att spara lästid
  • Svar på tråden Varför hatar folk MP?
  • Äldre 22 Mar 11:32
    Gert skrev 2014-03-22 11:28:21 följande:
    Det tolkar jag som att du inte har några bevis.
    Du tror ju inte på bevis så det är meningslöst att tala om det, eller tror du bara på fakta ibland?
    Men Sven Otto Littorin är ju ett exempel och han är ju moderat...och sen kan ju alla människor som tänker logiskt förstå att det finns alla möjliga olika medlemmar i partierna.
    Sen har vi ju dessutom personer i alla partier som begått andra former av brott, det har ALLA partier!
  • Gert
    Äldre 22 Mar 11:41
    Ingram skrev 2014-03-22 11:30:11 följande:
    Du vet att invandrare är inte folk från mellanöstern va? utan invandrare är från Finland, Ghana, Tyskland, Kina och alla andra länder som inte är Sverige.
    Men jag talar nästan dagligen med en av mina bästa vänner ifrån Jordanien, träffar också min svägerskas man ifrån Iran och när jag är i Sverige så bor vi granne med ett par kurder ifrån Irak.
    På mitt företag i Sverige så har jag en kurd ifrån irak och en turk anställd...
    Vänta nu lite. Du påstår att invandrare från mellanöstern inte är invandrare?

    Hur ofta pratar du politik med din granne och dina två kollegor på ditt arbete? 
  • Gert
    Äldre 22 Mar 11:45
    Ingram skrev 2014-03-22 11:32:27 följande:
    Du tror ju inte på bevis så det är meningslöst att tala om det, eller tror du bara på fakta ibland?
    Men Sven Otto Littorin är ju ett exempel och han är ju moderat...och sen kan ju alla människor som tänker logiskt förstå att det finns alla möjliga olika medlemmar i partierna.
    Sen har vi ju dessutom personer i alla partier som begått andra former av brott, det har ALLA partier!
    Att moderater köper sex är inget nytt. Även Fredrik Reinfeldt har det ryktats om att han köpt sex.
  • Gert
    Äldre 22 Mar 11:48

    För att inte tala om Olof Palme!

  • Äldre 22 Mar 11:57
    Gert skrev 2014-03-22 11:41:51 följande:
    Vänta nu lite. Du påstår att invandrare från mellanöstern inte är invandrare?

    Hur ofta pratar du politik med din granne och dina två kollegor på ditt arbete? 
    Nej vart får du allt ifrån?
    Jag pratar ganska ofta politik med folk, kanske inte de djupaste diskussionerna men det kommer upp...sen har jag ju fler folk med invandrar bakgrund i min omgivning också.
    Gert skrev 2014-03-22 11:45:20 följande:
    Att moderater köper sex är inget nytt. Även Fredrik Reinfeldt har det ryktats om att han köpt sex.
    Då är vi inne på samma spår, det finns folk som både köpt sex och begått andra brott i alla partier...Reinfeldt har dock aldrig haft någon seriös anklagelse mot sig och på Palmes tid var det inte ens straffbart.
  • effemg­ea
    Äldre 22 Mar 12:06
    Gert skrev 2014-03-22 10:42:49 följande:
    Miljöpartiet verkar ha svårt att hitta partiledare. De är så desperata att de tillsätter knarkande junkies. Undrar vilka som ska efterträda dessa två. Blir det heroinmissbrukare nästa gång?
    Ett gott exempel på hur saker och ting kan framstå när det silas genom ett sverigedemokratiskt oförstånd.

    Och det gäller ju inte bara Miljöpartiets språkrör utan överhuvudtaget.

    Sekter utvecklar ofta mycket egendomliga förställningar och beteenden, vilket Åkessons sekt är ett utmärkt exempel på.

    Påstående att Fridolin och Romson är knarkare är ju på gränsen till förtal och kan egentligen inte ursäktas med att sverigedemokrater är som de är.

    Man kan t o m få hundvalpar att bli rumsrena - men inte sverigedemokrater.
    Alla måste liksom böja sina huvuden inför hans briljans. Sverigedemokrat om Åkesson.
  • Gert
    Äldre 22 Mar 12:11

    Hur kan det vara förtal när Miljöpartiets knarkande språkrör har erkänt att de har knarkat? Om det är förtal, vad är då alla lögner om sverigedemokrater?

  • Äldre 22 Mar 12:16
    Gert skrev 2014-03-22 12:11:25 följande:
    Hur kan det vara förtal när Miljöpartiets knarkande språkrör har erkänt att de har knarkat? Om det är förtal, vad är då alla lögner om sverigedemokrater?
    Vilka är lögnerna om SD? de har ju jättemånga brottslingar i sitt parti och många av deras kandidater till riksdagen är ju folk som blivit dömda för brott.

    Man blir inte knarkare för att man provat droger, du blir det om du regelbundet brukar droger vilket inte gäller något av MP:s språkrör.
  • effemg­ea
    Äldre 22 Mar 14:35
    Gert skrev 2014-03-22 10:42:49 följande:
    Miljöpartiet verkar ha svårt att hitta partiledare. De är så desperata att de tillsätter knarkande junkies. Undrar vilka som ska efterträda dessa två. Blir det heroinmissbrukare nästa gång?
    Gert skrev 2014-03-22 12:11:25 följande:
    Hur kan det vara förtal när Miljöpartiets knarkande språkrör har erkänt att de har knarkat? Om det är förtal, vad är då alla lögner om sverigedemokrater?

    Hmm, tydligen fick jag mitt inlägg där jag anmärkte på att du kallar miljöpartiets språkrör för knarkande junkies borttaget, medan ditt står kvar.

    Jag tycker att det daltas för mycket med SD-sekten på FL och i samhället överhuvudtaget.

    Fridolin och Romson har bägge blivit intervjuade i media och i och med att de företräder ett parti som inte har lögnen som budskap svarade de på frågan om de prövat narkotika med svaret att de testat i sin ungdom.

    Att kalla dem knarkande junkies utifrån detta är naturligtvis förtal och enbart en medlem i SD-sekten kan väl komma på tanken att definiera en som testat narkotika i ungdomen som knarkare.

    Jag avslutar som jag gjorde i inlägget som togs bort. Om du anser att de är knarkare föreslår jag att du polisanmäler dem. Det är olagligt att knarka i Sverige - och polis och åklagare skulle definitivt inte se mellan fingrarna om det kom fram att två partiledare knarkar.
    Alla måste liksom böja sina huvuden inför hans briljans. Sverigedemokrat om Åkesson.
  • Äldre 22 Mar 15:04
    effemgea skrev 2014-03-22 14:35:52 följande:

    Hmm, tydligen fick jag mitt inlägg där jag anmärkte på att du kallar miljöpartiets språkrör för knarkande junkies borttaget, medan ditt står kvar.

    Jag tycker att det daltas för mycket med SD-sekten på FL och i samhället överhuvudtaget.

    Fridolin och Romson har bägge blivit intervjuade i media och i och med att de företräder ett parti som inte har lögnen som budskap svarade de på frågan om de prövat narkotika med svaret att de testat i sin ungdom.

    Att kalla dem knarkande junkies utifrån detta är naturligtvis förtal och enbart en medlem i SD-sekten kan väl komma på tanken att definiera en som testat narkotika i ungdomen som knarkare.

    Jag avslutar som jag gjorde i inlägget som togs bort. Om du anser att de är knarkare föreslår jag att du polisanmäler dem. Det är olagligt att knarka i Sverige - och polis och åklagare skulle definitivt inte se mellan fingrarna om det kom fram att två partiledare knarkar.
    Jag är inte SD och jag har inget till övers för mp så dina teorier om att alla som inte sympatiserar med dem är sverigedemokrater ser jag inte som trovärdiga. Inte lögnen som budskap? De ljuger ju., hur var det med
    världsbankens rapport? Där ljög de tillsammans med c svenska folket rakt upp i ögonen.

    Huruvida mp toppar knarkar eller inte skiter jag fullständigt i, däremot skiter jag inte i deras livsfarliga klimat och energipolitik.
    *Politiskt korrekt sidfot*
Svar på tråden Varför hatar folk MP?