• Jamku

    Varför hatar folk MP?

    För att de verkar ha andra prioriteringar än miljö och klimat?


    Jag gör omröstningar för att spara lästid
  • Svar på tråden Varför hatar folk MP?
  • Gert
    Sensitiveguy skrev 2015-04-17 20:26:58 följande:
    Ja, jag tror du skulle vilja minska invandringen med 100% och lägga alla de pengarna på militären.
    Som andra miljöpartister vill ute i landet. Jag har en källa som säger att även inom partiet så höjs det röster om Sveriges flyktingpolitik och att det har kommit alldeles för många flyktingar.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Sensitiveguy
    Gert skrev 2015-04-17 20:50:29 följande:

    Som andra miljöpartister vill ute i landet. Jag har en källa som säger att även inom partiet så höjs det röster om Sveriges flyktingpolitik och att det har kommit alldeles för många flyktingar.


    Hur många av sveriges innevånare i procent bör vara invandrare, om du fick bestämma?
  • Gert
    Sensitiveguy skrev 2015-04-17 21:06:56 följande:
    Hur många av sveriges innevånare i procent bör vara invandrare, om du fick bestämma?
    Konstig fråga och helt irrelevant.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Sensitiveguy
    Gert skrev 2015-04-17 21:11:29 följande:

    Konstig fråga och helt irrelevant.


    Nej, det tycker jag inte.
  • Tom Araya
    Romson pressad om att leva som man lär
    Publicerad 20 apr 2015 19:45

    Åsa Romson pressades hårt om att leva som man lär som miljöpartist i första avsnittet av SVT:s ?Partiledaren.


    Bland annat fick hon frågor om

    ? Jag är ju människa som alla andra, jag ställer frågor och får inte alltid rätt produkter när jag köper, säger Åsa Romson i programmet.

    www.expressen.se/nyheter/romson-pressad-om-att-leva-som-man-lar/
  • Gert
    Tom Araya skrev 2015-04-23 17:16:56 följande:
    Romson pressad om att leva som man lär

    Åsa Romson pressades hårt om att leva som man lär som miljöpartist i första avsnittet av SVT:s ?Partiledaren.


    Bland annat fick hon frågor om

    ? Jag är ju människa som alla andra, jag ställer frågor och får inte alltid rätt produkter när jag köper, säger Åsa Romson i programmet.

    www.expressen.se/nyheter/romson-pressad-om-att-leva-som-man-lar/
    Det finns inte en enda miljöpartist som lever som hon lär.
    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • KillBill
    Gert skrev 2015-04-23 17:36:27 följande:
    Det finns inte en enda miljöpartist som lever som hon lär.
    Det är lika sant som att ALLA Sverigedemokrater är fascister.
    - Fyra hundra tusen euro motsvarar ungefär i svenska kronor fyrtio tusen miljarder kronor. Hävdade SD i Sveriges riksdag.
  • Flash Gordon
    Tom Araya skrev 2015-04-23 17:16:56 följande:
    Romson pressad om att leva som man lär

    Åsa Romson pressades hårt om att leva som man lär som miljöpartist i första avsnittet av SVT:s ?Partiledaren.


    Bland annat fick hon frågor om

    ? Jag är ju människa som alla andra, jag ställer frågor och får inte alltid rätt produkter när jag köper, säger Åsa Romson i programmet.

    www.expressen.se/nyheter/romson-pressad-om-att-leva-som-man-lar/
    Åsa Romson, utbildad miljöjurist, klarar alltså inte av att hålla rätt på vilken färg som är tillåten och vilken som inte är det. Detta trots en färg-debatt i båt-Sverige som måste ha varit helt omöjligt för henne att missa.

    Och nä Åsa, den färgen som det rapporterats om var INTE tillåten när du målade din båt. Då hade den varit förbjuden i flera år. Och det borde du vara medveten om vid det här laget, men hävdar ändå motsatsen. Varför?

    Men det var väl så att det bara var en enda ynka båt så då kan det ju inte spela så stor roll, eller ... ?

    .
    Och den människan tillåts sitta i regeringen.
  • Rataxes

    Det händer något med människor när de hamnar i riksdagen. De förflyttas över till en annan värld där andra regler gäller för dem. Politikerna är de bästa på att skapa vi och dem.


    Svarar sällan anonyma, definitivt inte anonymt vänsterslödder.
Svar på tråden Varför hatar folk MP?