• Jamku
    Äldre 16 Feb 22:50
    244777 visningar
    4246 svar
    -1 +1
    4246
    244777

    Varför hatar folk MP?

    För att de verkar ha andra prioriteringar än miljö och klimat?


    Jag gör omröstningar för att spara lästid
  • Svar på tråden Varför hatar folk MP?
  • Sun 28 Nov 2021 11:35
    oOOo oOOo skrev 2021-11-28 11:24:23 följande:
    Haha, allt var bättre förr till och med sossarna. Skämt åsido, stackars sossar.
    Jag tror han antingen hade slutat, eller var på väg att sluta när det där spelades in.

    Samma dokumentär där han säger om Mona Sahlin att "hennes styrka är inte tänkadet"





    Och Helmuth Kohl äter "smör, han äter kopiöst med smör"



    Jag har aldrig uppfattat att VPK inte stod upp för demokratin, Stefan Löfven
  • Mon 29 Nov 2021 12:16

    Lite mer om hyckleriet bland miljöpartisterna...

    Märta Stenevi och bilarna - Rebecca Weidmo Uvell

  • Sun 5 Dec 2021 12:40
    +2

    Det säger rätt mycket när MP är rädda för att det islamistiska partiet Nyans ska ta deras väljare

    ledarsidorna.se/2021/12/sa-kommer-turkiet-vara-narvarande-i-det-svenska-valet-2022-2/

    Jag är väldigt orolig för Nyans. De kan ta många röster från partier på vänsterkanten. Jag tror de kan komma in i kommunfullmäktige i Göteborg och kanske även i andra delar av landet, säger riksdagsledamoten (MP) Leila Ali Elmi till Niklas Orrenius.


    Jag har aldrig uppfattat att VPK inte stod upp för demokratin, Stefan Löfven
  • Sun 5 Dec 2021 13:37
    -1

    Alltid bättre med originalet är något som tillrättalagts av någon av pojkrumshögerns idoler för att passa målgruppen.

    www.dn.se/sverige/partiet-nyans-vill-bli-muslimers-rost-och-branna-ner-lars-vilks-konstverk-nimis/


    Flash Gordon skrev 2021-12-05 12:40:33 följande:

    Det säger rätt mycket när MP är rädda för att det islamistiska partiet Nyans ska ta deras väljare

    ledarsidorna.se/2021/12/sa-kommer-turkiet-vara-narvarande-i-det-svenska-valet-2022-2/

    Jag är väldigt orolig för Nyans. De kan ta många röster från partier på vänsterkanten. Jag tror de kan komma in i kommunfullmäktige i Göteborg och kanske även i andra delar av landet, säger riksdagsledamoten (MP) Leila Ali Elmi till Niklas Orrenius.


  • Sun 5 Dec 2021 13:46
    Flash Gordon skrev 2021-12-05 12:40:33 följande:

    Det säger rätt mycket när MP är rädda för att det islamistiska partiet Nyans ska ta deras väljare

    ledarsidorna.se/2021/12/sa-kommer-turkiet-vara-narvarande-i-det-svenska-valet-2022-2/

    Jag är väldigt orolig för Nyans. De kan ta många röster från partier på vänsterkanten. Jag tror de kan komma in i kommunfullmäktige i Göteborg och kanske även i andra delar av landet, säger riksdagsledamoten (MP) Leila Ali Elmi till Niklas Orrenius.


    En intressant iakttagelse är att det enligt artikeln som du länkar till är Recep Tayyip Erdo?an som agerar i barkunden av partiet Nyans. Recep Tayyip Erdo?an leder AKP partiet dvs. de svenska Moderaternas systerparti i Turkiet.  Vad är egentligen Moderaternas roll i det som händer?


     


    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Jonnyn­ilsson
    Thu 9 Dec 2021 07:36
    +1
    KillBill skrev 2021-12-05 13:46:05 följande:

    En intressant iakttagelse är att det enligt artikeln som du länkar till är Recep Tayyip Erdo?an som agerar i barkunden av partiet Nyans. Recep Tayyip Erdo?an leder AKP partiet dvs. de svenska Moderaternas systerparti i Turkiet.  Vad är egentligen Moderaternas roll i det som händer?


     


    Förmodligen inget alls. Ungefär lika lite som ni i svenska S har samröre med danska S. Som för övrigt visar sig handlingskraftiga och visar mer eller mindre nolltolerans mot skjutningar och gängvåld.

    Där har ni något att ta efter. Danska S alltså.

    Dina insinuationer är bara löjliga och försöker som vanligt dölja den verklighet som ni i S ställt till det i vårt land med ökad kriminalitet och energikris.

    Skäms Sossejävlar! Skäms över hur ni har förstört vårt fina land. Landet som en gång var ett föredöme men nu sargas av gängskjutningar och energikris med extrema prishöjningar.

    Jag hoppas alla kommer ihåg vad ni gjort med Sverige när det är dags att gå till valurnorna. 
  • Thu 9 Dec 2021 11:11
    Jonnynilsson skrev 2021-12-09 07:36:53 följande:
    Skäms Sossejävlar! Skäms över hur ni har förstört vårt fina land. Landet som en gång var ett föredöme men nu sargas av gängskjutningar och energikris med extrema prishöjningar.
    Och skäms för hur ni förstört socialdemokratin. Av det parti som en gång blickade framåt och genomförde sociala reformer återstår nu bara en klubb för brunsmetande.
  • Ankano­Bjorne­n
    Thu 9 Dec 2021 15:19

    En bättre fråga vore. Varför hatar MP Sverige?

  • Sun 16 Jan 2022 22:41

    Det är inte känt om det miljöpartistiska borgarrådet Daniel Helldéns konto har blivit hackat.



    'Det finns anledning till reflektion' (statsministern efter att ha anlitat illegal invandrare för hemstädning)
  • Sun 16 Jan 2022 22:55

    Jag tror att han försöker göra sig lustig över alla dem varit oroliga över S/MP-regeringens aktiva motarbetande av Cementa.


    'Det finns anledning till reflektion' (statsministern efter att ha anlitat illegal invandrare för hemstädning)
Svar på tråden Varför hatar folk MP?