• Äldre 14 Mar 17:48
    24231 visningar
    46 svar
    46
    24231

    Är michael Kors väskor inne eller ute?

    Är Michael kors väskor inne eller ute? Om man köper en väska för 3000 kr kommer man kunna använda den i all evighet eller bara ett par månader?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är michael Kors väskor inne eller ute?
  • La Lola
    Äldre 14 Mar 18:08
    #11
    Emmalinnéa skrev 2014-03-14 18:07:09 följande:
    Kanon om man har barn få plats med mycket babygrejjer och mellanmål
    Ja då kan jag se det praktiska.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Äldre 14 Mar 18:11
    #12
    La Lola skrev 2014-03-14 18:08:35 följande:
    Ja då kan jag se det praktiska.
    När en bebis kräks på saffiano läder så går det bara att torka av utan att det bli fläckar som på en väska gjord i obehandlat skinn. skit praktiskt ju !
  • Anonym (Men hallo)
    Äldre 14 Mar 18:16
    #13

    Jag förstår inte hur man kan betala otroligt med pengar för något så kitschigt som fejkade (ej ens förgyllda) gulddetaljer. 


    Vad fjantigt. 


    Dålig design på många av dem. De är inte gjorda för att hålla alls. 


     


    Får jag rekommendera följande:
    www.pierotucci.com/bags/handbags/


     

  • Prutt
    Äldre 14 Mar 18:16
    #14
    La Lola skrev 2014-03-14 18:06:06 följande:
    Den är ju enorm!
    Nejdå, det är nog bara tjejen som håller den som är anorektisk.
  • Äldre 14 Mar 18:20
    #15


    Förlåt jag går OT men jag älskar Marc Jacobs väskor Mycket snyggare än Michael Kors
    Jag älskar att du älskar mig som jag älskar mig
  • Äldre 14 Mar 18:21
    #16
    taquine skrev 2014-03-14 18:20:00 följande:

     


    Förlåt jag går OT men jag älskar Marc Jacobs väskor Mycket snyggare än Michael Kors
    Har en i mörkbrun i kalvskinn den är amazing
  • Äldre 14 Mar 18:23
    #17
    Emmalinnéa skrev 2014-03-14 18:21:34 följande:
    Har en i mörkbrun i kalvskinn den är amazing
  • Äldre 14 Mar 18:23
    #18

    Absolut, väljer du en färg som är neutral och en modell som är klassisk så finns det inga otrendiga märken och Michael Kors är ett stort företag med många olika modeller så jag skulle säga att det absolut är en investering.
    En av mina absoluta favoritväskor är en Michael Kors, en svart med bruna detaljer och den kommer jag kunna använda fram tills den går sönder eftersom den aldrig går ur tiden. Personligen gillar jag Michael Kors och priserna är överkomliga!

  • Anonym (Men hallo)
    Äldre 14 Mar 18:25
    #19

    Seriöst.


     


    "Michael Kors handbags are presently made in China."


     


    -_- NI köper inte kvalitativa väskor. Ni låter er luras. Räkna med att de inte görs där för att det är kul och då får ni även inkludera fraktkostnader. Ändå finns alltså handgjorda italienska väskor för samma pris! -_- 


     


    :-@ 

  • Äldre 14 Mar 18:26
    #20
    Ingram skrev 2014-03-14 18:23:46 följande:
    Absolut, väljer du en färg som är neutral och en modell som är klassisk så finns det inga otrendiga märken och Michael Kors är ett stort företag med många olika modeller så jag skulle säga att det absolut är en investering.
    En av mina absoluta favoritväskor är en Michael Kors, en svart med bruna detaljer och den kommer jag kunna använda fram tills den går sönder eftersom den aldrig går ur tiden. Personligen gillar jag Michael Kors och priserna är överkomliga!
    Har haft min jetset travel tote nu i över ett år den ser helt ny ut fortfarande, trodde att färgen på tassarna skulle nötas bort men det har inte hänt ännu iallfall
Svar på tråden Är michael Kors väskor inne eller ute?