• Äldre 13 May 14:41
    21094 visningar
    139 svar
    139
    21094

    Omskärelse skåne

    Har en son på 10 månader som ska omskäras!

    Tipsa gärna mig var jag kan göra detta i Skåne

    Läser ej dumma kommentarer, mitt barn så upp till mig vad som gäller, behöver ej era negativa åsikter.

    Tacksam för snabba tips

    Mvh


  • Svar på tråden Omskärelse skåne
  • Äldre 13 May 15:13
    #1
    MadameA skrev 2014-05-13 14:41:06 följande:
    Har en son på 10 månader som ska omskäras! Tipsa gärna mig var jag kan göra detta i Skåne Läser ej dumma kommentarer, mitt barn så upp till mig vad som gäller, behöver ej era negativa åsikter. Tacksam för snabba tips Mvh
    Eftersom en omskärelse inte går att göra ogjord så vänta med den tills han själv kan fatta beslut i ämnet, typ 18 år eller nåt.
  • Äldre 13 May 15:47
    #2

    Ingen som har tips ???

    Uppskattas verkligen

  • Drottn­ingen7­0
    Äldre 13 May 15:50
    #3

    Du kan inboxa mig om du vill ha tips. Och eftersom du har helt rätt i att ens barn är ens egendom som man kan göra vad man vill med så har jag även tips på var man kan göra andra fiffiga modifieringar med den trista lilla barnakroppen. Exempelvis borttagande av örsnibbar, näsmodifiering och lite coola ärr tvärs över panna och kinder. Klart man har rätt att låta skära lite som man vill i sitt barn, låt dig inte nedslås av "elaka kommentarer" you go girl..

  • Äldre 13 May 15:50
    #4
    MadameA skrev 2014-05-13 15:47:09 följande:
    Ingen som har tips ???

    Uppskattas verkligen



    Inget förutom att jag tycker att du ska låta din son bestämma över sin egen kropp.
  • Äldre 13 May 15:51
    #5
    MadameA skrev 2014-05-13 15:47:09 följande:
    Ingen som har tips ???
    Uppskattas verkligen
    Men varför vill du omskära grabben? Varför vill du stympa honom? Vad finns det för anledning?
  • Äldre 13 May 16:00
    #6

    Som sagt , bry er inte vad jag gör med min son. Bad inte om era åsikter så varför ens kommentera?? Tar gärna emot tips

  • Äldre 13 May 16:01
    #7

    Vad har du för tips då ?? Tack


    Drottningen70 skrev 2014-05-13 15:50:30 följande:
    Du kan inboxa mig om du vill ha tips. Och eftersom du har helt rätt i att ens barn är ens egendom som man kan göra vad man vill med så har jag även tips på var man kan göra andra fiffiga modifieringar med den trista lilla barnakroppen. Exempelvis borttagande av örsnibbar, näsmodifiering och lite coola ärr tvärs över panna och kinder. Klart man har rätt att låta skära lite som man vill i sitt barn, låt dig inte nedslås av "elaka kommentarer" you go girl..

  • Äldre 13 May 16:01
    #7

    Vad har du för tips då ?? Tack


    Drottningen70 skrev 2014-05-13 15:50:30 följande:
    Du kan inboxa mig om du vill ha tips. Och eftersom du har helt rätt i att ens barn är ens egendom som man kan göra vad man vill med så har jag även tips på var man kan göra andra fiffiga modifieringar med den trista lilla barnakroppen. Exempelvis borttagande av örsnibbar, näsmodifiering och lite coola ärr tvärs över panna och kinder. Klart man har rätt att låta skära lite som man vill i sitt barn, låt dig inte nedslås av "elaka kommentarer" you go girl..

  • Äldre 13 May 16:03
    #8
    MadameA skrev 2014-05-13 16:00:15 följande:
    Som sagt , bry er inte vad jag gör med min son. Bad inte om era åsikter så varför ens kommentera?? Tar gärna emot tips
    Om det hade varit din dotter som du ville omskära så är det självklart att vi bryr oss.
    Så varför ska vi inte bry oss nu?

    Ditt barn är en människa. Vill du könsstympa honom så handlar det om misshandel.
    Det är förbjudet att kupera hundsvansar, men det är tillåtet att knipsa snoppar.

    Så visst fanken bryr vi oss! Vi har rätt att bry oss!
  • Äldre 13 May 16:06
    #9

    Någon annan som kan tipsa ?

Svar på tråden Omskärelse skåne