• Äldre 3 Jun 13:21
    13822 visningar
    28 svar
    28
    13822

    Fota ditt barnrum - få rabattkod och tävla om fin bok

    I inredningstidningar och bloggar vimlar det av bilder på charmiga, stylade eller trendiga barnrum. I verkligheten möter de flesta av oss nog ganska röriga och kaosiga barnrum. Men det finns hjälp att få! I nya boken "Bebisboken: från retropyssel till bebisfest" av Ulrika Hjort får du enkla och handfasta tips på hur du kan skapa en mysig bebisvrå och ett fint barnrum - ofta med saker du redan har hemma.

    Nu vill vi att du laddar upp en bild på ett barnrum, dina egna barns eller ett barn du känner, och berättar varför du behöver vinna boken. Kanske saknar rummet myskänsla och du behöver hjälp eller så har du redan ett fint rum men vill ha nya tips på roligt inredningspyssel. Du får ladda upp flera bilder, men kan bara vinna en bok.
    Tre personer vinner varsitt exemplar av boken. Tävlingen pågår till och med den 10 juni och vinnarna meddelas här i tråden.

    Dessutom bjuder vi alla Familjelivs besökare på 15 % rabatt om ni vill köpa boken!Ange kod vår2014 och gör köpet via den här länken:  http://www.idusforlag.se/bebisboken
    (giltig till och med augusti 2014 och endast här)



    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-06-03 13:32
    Vill du få inspiration direkt till barnrummet? Har du funderingar på när det är lämpligt att flytta barnet till eget rum? Då ska du läsa våra nya artiklar om ämnet - du hittar dem här:
    www.familjeliv.se/Foralder/1.3206466
  • Svar på tråden Fota ditt barnrum - få rabattkod och tävla om fin bok
  • Äldre 4 Jun 09:15
    #1

    Vi behöver verkligen hjälp, tips o ideer för i sonens rum, 8 år, så finns det ingen myskänsla.
    Han älskar att dansa, så det har blivit att vi/jag packat undan allt uppåt väggarna så gott det går.



  • Äldre 4 Jun 10:23
    #2


    Min son har nog ett av världens tråkigaste barnrum. Det fick fort när vi flyttade in och eftersom vi hade en bebis hann vi inte med mer än det nödvändigaste. Han fick välja säng själv och valde en loftsäng som han älskar. Tyvärr bidrar den - ihop med de gräsliga tapeterna - till att rummet ser ut som en fängelsecell. Planen är att rummet skall göras om i sommar, men jag måste säga att ingen av oss föräldrar är särskilt bra på det här med inredning. En bok med tips vore en gudagåva!
  • Äldre 4 Jun 18:38
    #3

    Här är min son Elis fina rum som går i temat stjärnor och turkost Glad Hade en vision under graviditeten hur jag ville att det skulle se ut. I vecka 36 fixade jag och min bästa kompis hans rum. Sen har det fyllts på allt eftersom med nya fina prylar. Jag är alltid på jakt efter nya ideér och pyssel till hans rum. Den där boken skulle sitta perfekt i min hand och läsas flitigt! Tycker att hans rum saknar myskänsla och funderar på att fixa ett indiantält där man kan ligga och läsa böcker med han när han blivit lite större. Håller tummarna att jag vinner denna spännande boken så jag kan fylla hans rum med ännu mer kreativitet och färger! Flört






    Min älskade lilla stjärnas rum Hjärta

  • Äldre 4 Jun 21:36
    #4

    Kul tävling! Jag får se till att huliganerna städar sina rum så att jag kan fota! 


    So say we all
  • Äldre 5 Jun 07:21
    #5

    Roligt att få se era barnrum!

    Kom gärna med fler bidrag från fler rum. Tävlingen pågår till nästa vecka.

    Glada hälsningar
    Redaktionen

  • Äldre 8 Jun 09:55
    #6
  • Äldre 8 Jun 09:56
    #7
    maggank skrev 2014-06-08 09:55:51 följande:


    Gick inte så bra att posta första gången. Här är bonusdotterns lilla rum!

  • Äldre 8 Jun 22:15
    #8

    Vi behöver alla tips och råd vi kan få! Vi kan lugnt säga att vi saknar allt!

  • Äldre 8 Jun 22:17
    #9

    Dessutom har golvläggaren tydligen lagt golvet i taket

  • umm abdill­eh
    Äldre 8 Jun 23:09
    #10
    idenfors skrev 2014-06-04 18:38:44 följande:
    Här är min son Elis fina rum som går i temat stjärnor och turkost  Hade en vision under graviditeten hur jag ville att det skulle se ut. I vecka 36 fixade jag och min bästa kompis hans rum. Sen har det fyllts på allt eftersom med nya fina prylar. Jag är alltid på jakt efter nya ideér och pyssel till hans rum. Den där boken skulle sitta perfekt i min hand och läsas flitigt! Tycker att hans rum saknar myskänsla och funderar på att fixa ett indiantält där man kan ligga och läsa böcker med han när han blivit lite större. Håller tummarna att jag vinner denna spännande boken så jag kan fylla hans rum med ännu mer kreativitet och färger!  Min älskade lilla stjärnas rum 

    Vilket fint barnrum) hoppas din bild vinner
Svar på tråden Fota ditt barnrum - få rabattkod och tävla om fin bok