• Äldre 4 Jun 22:41
    34953 visningar
    873 svar
    873
    34953

    Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!

    Jag har precis fått reda på att jag är gravid med vårt tredje barn. Är bara i vecka 5. Men joho så kul med ett syskon till!!

    Storasyskonen är snart 4 och 2 och de kommer att vara lite dryga 4.5 och 2.5 när bebisen kommer. Beräknat 8/2 2015. Fler som väntar tredje???

  • Svar på tråden Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!
  • Äldre 17 Jun 09:06

    Men pingeming va jobbigt jag hade ju både blödning å bruna flytningar med första. Gjorde först ett vul som de inte såg nåt på sen en vecka senare såg de ett hjärta picka. Då sa läkaren att det var väldigt vanligt med små blödnigar i början av graviditeten. Hoppas du får komna in idag å att de ser ett litet hjärta!

  • Äldre 17 Jun 09:52
    darkisen skrev 2014-06-17 09:06:13 följande:
    Men pingeming va jobbigt jag hade ju både blödning å bruna flytningar med första. Gjorde först ett vul som de inte såg nåt på sen en vecka senare såg de ett hjärta picka. Då sa läkaren att det var väldigt vanligt med små blödnigar i början av graviditeten. Hoppas du får komna in idag å att de ser ett litet hjärta!



    Fick en tid klockan 2 idag men förväntar mig inget hjärta då jag blött som "vanlig" mens typ :(
  • Äldre 17 Jun 10:31
    pingeming skrev 2014-06-17 09:52:12 följande:
    Fick en tid klockan 2 idag men förväntar mig inget hjärta då jag blött som "vanlig" mens typ :(



    Det låter ju onekligen inte så positivt. Usch vad tråkigt. Lycka till, hoppas verkligen att alla onda ting visar sig vara bara för att skrämmas.
  • Äldre 17 Jun 11:13

    Fy pingeming det var inte roligt att höra

  • Äldre 17 Jun 14:31

    Fick se ett litet hjärta nu på vul och han såg inga konstigheter eller tecken på pågående missfall så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas allt går bra och att jag slutar blöda :)

    Fårstår det inte riktigt själv att det var en liten bebis kvar där! :)

  • Äldre 17 Jun 15:02

    Oohhh, vad skönt. :)

  • Äldre 17 Jun 15:40
    pingeming skrev 2014-06-17 14:31:57 följande:
    Fick se ett litet hjärta nu på vul och han såg inga konstigheter eller tecken på pågående missfall så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas allt går bra och att jag slutar blöda :)
    Fårstår det inte riktigt själv att det var en liten bebis kvar där! :)
    WOW! Gud så skönt för dig!
  • Äldre 17 Jun 15:44

    Åh pingeming va skönt!! Hoppas blödningen slutat nu också

  • Äldre 17 Jun 15:57

    Pingeming:

    Men åh, va skönt! Herregud jag började gråta när jag läste vad du skrev!!

  • Äldre 17 Jun 16:55

    Pingeming: Skönt för er ð???â?? Jag har blödit vid alla mina tre tidigare graviditeter vid något eller vid flera tillfälle utan att det har varit ngn fara ð??? Men jag vet hur orolig man blir...

Svar på tråden Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!