• mullemeck

    Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!

    Jag har precis fått reda på att jag är gravid med vårt tredje barn. Är bara i vecka 5. Men joho så kul med ett syskon till!!

    Storasyskonen är snart 4 och 2 och de kommer att vara lite dryga 4.5 och 2.5 när bebisen kommer. Beräknat 8/2 2015. Fler som väntar tredje???

  • Svar på tråden Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!
  • angeni

    Har inte varit inne på ett tag så får ta och läsa fatt.

    Vecka 13 nu och små rörelser har börjat ge sig till känna därinne :) nästan alla vet nu vilket känns skönt då magen växer som bara den.

    Ser att många nya tillkommit kul! Grattis till er alla! Hoppas allt går bra framöver för alla :)

  • Holmeeen

    Ni som inte hängt med så har vi gjort en grupp på fb för oss som får barn i januari februari. Gruppen heter Januari-Februari bebisar 2015

  • Ellen Dellen

    Kommer inte in på sidan. Tror man måste bli vän med admin för att den ska godkänna. eller att man blir inbjuden av den personen.

  • Soccermom
    pingeming skrev 2014-08-19 21:05:24 följande:

    Sök nu på Januari-Februari bebisar 2015 så får vi se om det går :)

    Är en nalle som bild och jag heter My som är admin


    Jag hittar gruppen, men allt ser liksom grått och stängt ut, antar att det är en sluten grupp? Man kan inte se ditt namn heller. Jag skickar ett pm till dig här pingeming med mitt namn, så kan väl du testa att bjuda in mig till gruppen?
  • Laura79

    Vi är fortfarande hemliga med graviditeten så jag kan tyvärr inte gå med på FB eftersom allt man gör syns. Hoppas ni inte försvinner härifrån!

Svar på tråden Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!