• Äldre 4 Jun 22:41
    34952 visningar
    873 svar
    873
    34952

    Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!

    Jag har precis fått reda på att jag är gravid med vårt tredje barn. Är bara i vecka 5. Men joho så kul med ett syskon till!!

    Storasyskonen är snart 4 och 2 och de kommer att vara lite dryga 4.5 och 2.5 när bebisen kommer. Beräknat 8/2 2015. Fler som väntar tredje???

  • Svar på tråden Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!
  • Äldre 25 Aug 10:47

    I lördags var första gången man både såg och kunde känna utan på magen när lillebror rörde sig :) Där var en väldigt glad pappa och storasyster som kände och låg och tittade, vår minsta är ju bara 1 så hon förstår inte att där bor en bebis i mammas mage :) Imorgon går vi in i vecka 21 (20+0). Tycker tiden går rätt fort nu men kanske för att det snart är dags för mig att börja termin 4 på socionomprogrammet och förra veckan började barnen skola och dagis. Dock hittade förkylning med feber till oss nu igår. Hur mår nu andra nu?

  • Äldre 25 Aug 11:32

    Ja jag håller med. Nu är det bara 1vecka kvar till Rul och det har gått så sakta. V18+2 nu. Samtidigt går veckorna fort när man jobbar. Men vill bara få gjort Rul så att man får se att allt fortfarande är bra med bebis. Sen är jag väldigt nyfiken på vem som bor där inne.

    Ska till Ullared i oktober, där finns ju betydligt mer bebis saker nu än när jag väntade barn sist. Ska bla köpa brio primo babyskydd där då det är betydligt billigare. Är det fler som tänkt shoppa loss på Gekås till bebisen el har shoppat där??

  • Äldre 25 Aug 17:55
    Stampe skrev 2014-08-25 11:32:36 följande:

    Ja jag håller med. Nu är det bara 1vecka kvar till Rul och det har gått så sakta. V18+2 nu. Samtidigt går veckorna fort när man jobbar. Men vill bara få gjort Rul så att man får se att allt fortfarande är bra med bebis. Sen är jag väldigt nyfiken på vem som bor där inne.

    Ska till Ullared i oktober, där finns ju betydligt mer bebis saker nu än när jag väntade barn sist. Ska bla köpa brio primo babyskydd där då det är betydligt billigare. Är det fler som tänkt shoppa loss på Gekås till bebisen el har shoppat där??


    Ja det finns en hel del där nu :)

    Bor ca 6,5 mil därifrån så man är ju några gånger där om året, och vi har en del baby grejer därifrån men inga större grejer som vagn, babyskydd osv.

    Men dom är väldigt fina dom som finns :)
  • Äldre 28 Aug 20:44

    Verkar som om tråden har dött lite. Är alla på FB eller? Själv är jag i Spanien på semester. Snart dags att åka hem dock. När jag kommer hem måste jag nog berätta på jobbet. Eller ja det syns, alla kommer fatta så jag behöver nig inte ens säga nåt. Känner inte för att berätta. Känns bara jobbigt.

  • Äldre 28 Aug 21:27

    Jag är kvar här!!!

  • Äldre 28 Aug 21:51

    Jag är här och läser Har inget nytt att berätta bara... Jobbar och sliter på dagarna och ligger på soffan och tuggar godis på kvällarna Ngn mer som är extra godissugen nu? Längtar till UL om en vecka!!

  • Äldre 28 Aug 21:55

    Jag är här å läser, känner inte heller att jag har så mycket att tillföra. Tycker tiden går sakta nu. V 18 imorgon. Tyckte förra veckan att jag kände bebben flera gånger flera dagar i rad men inget nu på en vecka. Hoppas att allt är bra där inne.

  • Äldre 28 Aug 22:10

    Jag va på RUL idag, allt såg bra ut. Bf 25/1

    Vi kollade inte kön så det får bli en överraskning. Men jag tror på en till flicka

  • Äldre 28 Aug 23:14

    Jag tycker oxå det går sakta. Fem månader kvar! Det är ju en evighet!

  • Äldre 29 Aug 06:34

    Mariaw01: Mysigt Här är det v. 19 idag!

Svar på tråden Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!