• Äldre 4 Jun 22:41
    34964 visningar
    873 svar
    873
    34964

    Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!

    Jag har precis fått reda på att jag är gravid med vårt tredje barn. Är bara i vecka 5. Men joho så kul med ett syskon till!!

    Storasyskonen är snart 4 och 2 och de kommer att vara lite dryga 4.5 och 2.5 när bebisen kommer. Beräknat 8/2 2015. Fler som väntar tredje???

  • Svar på tråden Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!
  • Äldre 10 Dec 23:43

    Hej vill oxå hänga med på Facebook gruppen , vem kan hjälpa mig? Mvh

  • Äldre 11 Dec 07:44

    Jag vill sååå gärna vara med men hittar inte gruppen!

  • Äldre 11 Dec 13:13

    Soccermom: kan du bjuda in mig till den gruppen?

    Isf kan jag PM dig mitt namn :)

  • Äldre 12 Dec 16:46

    Skicka ditt namn till mig så ska jag se om jag kan bjuda in dig!

  • Äldre 14 Dec 10:59

    EllenDellen: kan man bara skriva i din gästbok? Vill inte gärna att mitt namn blir offentligt här på fl

  • Äldre 14 Dec 13:25

    Lina Lin heter ja ja på Facebook

  • Äldre 14 Dec 14:24

    Hittar ingen med det namnet...?

  • Äldre 17 Dec 22:56

    Jag heter Annica Hammarbäck om nån kan hjälpa mig in i hemliga tråden på fb. Jag har brudklänning på mig på min bild.

    Fan tjejer imorn ska vi ha begravning för vår äldsta tjej som gick bort den 6e dec helt utan förvarning. Världens piggaste tjej (visserligen med cp och ep men frisk som bara den trots funktionshinder). Det är helt ofattbart, vårt hjärta bara 6,5 år.

  • Äldre 18 Dec 00:10
    Numberthree skrev 2014-12-17 22:56:22 följande:

    Jag heter Annica Hammarbäck om nån kan hjälpa mig in i hemliga tråden på fb. Jag har brudklänning på mig på min bild.

    Fan tjejer imorn ska vi ha begravning för vår äldsta tjej som gick bort den 6e dec helt utan förvarning. Världens piggaste tjej (visserligen med cp och ep men frisk som bara den trots funktionshinder). Det är helt ofattbart, vårt hjärta bara 6,5 år.


    Å herregud så hemskt! Jag beklagar verkligen! Kära du. Jag är tyvärr inte med i FB-gruppen och kan därför inte hjälpa dig. Hopps någon annan kan. Många kramar!
  • Äldre 18 Dec 13:17

    Helt fruktansvärt! En förälders värsta mardröm!

    Många kramar till dig o din familj!

  • Äldre 18 Dec 22:33

    Hej hej, läste lite grann här nu och vill ni så är ni alla välkomna in i gruppen på Facebook också, den är hemlig så ingen kan hitta den eller se vad som händer där utan medlemmarna.

    För att komma med måste man bli vän med mig först (går sedan ta bort när man kommit med i gruppen) jag heter My Hellman, finns inte så många så förhoppningsvis inte så svår att hitta. Kan man inte skicka en vänförfrågan till mig så skriv ett pm (inte riktigt säker på vad jag har för inställningar på Facebook)

    Hoppas det går bra för er andra som stannat kvar i tråden! :)

  • Äldre 18 Dec 23:00
    Numberthree skrev 2014-12-17 22:56:22 följande:

    Jag heter Annica Hammarbäck om nån kan hjälpa mig in i hemliga tråden på fb. Jag har brudklänning på mig på min bild.

    Fan tjejer imorn ska vi ha begravning för vår äldsta tjej som gick bort den 6e dec helt utan förvarning. Världens piggaste tjej (visserligen med cp och ep men frisk som bara den trots funktionshinder). Det är helt ofattbart, vårt hjärta bara 6,5 år.


    Fy vad hemskt att behöva gå igenom :( styrkekramar till er!
  • Äldre 19 Dec 00:18
    +1

    Hej, nu har jag gjort en vänförfrågan till dig My :)

  • Äldre 19 Dec 22:47
    Numberthree skrev 2014-12-17 22:56:22 följande:

    Jag heter Annica Hammarbäck om nån kan hjälpa mig in i hemliga tråden på fb. Jag har brudklänning på mig på min bild.

    Fan tjejer imorn ska vi ha begravning för vår äldsta tjej som gick bort den 6e dec helt utan förvarning. Världens piggaste tjej (visserligen med cp och ep men frisk som bara den trots funktionshinder). Det är helt ofattbart, vårt hjärta bara 6,5 år.


    Usch va hemskt Annica beklagar verkligen det som hänt er, många styrkekramar till er alla!

    Det är jag som är My föresten och jag har skickat en vänförfrågan till dig då det är jag som är admin på den hemliga gruppen, verkar inte som man kan bjuda in utomstående så man måste vara vän för att komma in när man har en hemlig grupp men går självklart ta bort varandra som vänner efter man kommit in i gruppen.

    Du är välkommen till vår lilla mysiga grupp iaf är, lägger in dig så fort jag ser att vi är vänner annars kan du ju skicka ett pm bara.

    Skickar ännu en hög med styrkekramar till er!
  • Äldre 1 Jan 15:14

    Pingeming: är det du som har massa träningsbilder? Har missat ditt meddelande här och eftersom jag fått en del knepiga vänförfrågningar på sistone så har jag nog klickat bort din. Testa igen.

Svar på tråden Gravida med tredje barnet BF jan/feb 2015 - se hit!